Media: Reida ile motor yolculuğu :D
-Tobirama Senju-
Sınav bitmişti. Bir kaç dakika sonra cevap kağıtlarını öğrenecektik. Ona döndüğümde heyecanla bekliyordu.
Kağıdını alır almaz koşar adımlarla buraya geldi. Kağıdını usluca karşıma bıraktı. Özenle 98 yazıyordu. "Cevabını bekliyorum" dedi kendinden emin şekilde "97" dedim sadece. "Hah! Ben kazandım! Ders çıkışı bana ramen ısmarlayacaksın tatlı çocuk" dedi işaret parmağıyla alnıma dokunurken "maalesef ki" dedim. Minik dans sonrası yerine geçmişti. "İyi de burada 100 yazıyor neden doğruyu söylemedin?" diye sordu Hashirama kağıdıma bakarken. "Canım ramen çekti" dedim sadece "canın ramen çekti mi yoksa Freida ile ramen çekti mi orasını karıştırma yanlız" dedi Madara gülerken "Eros seni fena köşeye sıkıştırmış Tobi" dedi Izuna da onlara katılırken. "Kapayın çenenizi" dedim bıkkınlıkla. Onu böyle mutlu görmek hoşuma gidiyordu.
İkinci ders başlamıştı. Biraz sonra müdür ve yanında uzun zamandır görmediğim birisi gelmişti. "Tobirama Senju burada mı?" diye sordu müdür. Elimi kaldırmakla yetindim "Bildiğiniz gibi burada her spor dalında en az bir kişi 'en iyi'si olarak bizi temsil ediyor. Mesela Freida Tsugikuni UFC yarışlarında bizi temsil ediyor" diyince herkes ona dönmüştü. Duymasam bile 'eheh' dediğini duymuşdum. "Kış olduğu işin hokey sezonu başlamakta. Kayıtlarına baktığımda ve bay Fushisawa'nın söylediğine göre bilmeyenler içi kendisi hokey federasyon şubesinden Tobirama-kun hokeyde çok iyimişsin. Bu akşam Kyoto ile maç var ve senin de olmanı istiyoruz" dedi. Uzun zamandır oynamıyordum hala eskisi kadar iyi miyim emin değildim. Onu onaylamakla yetindim. "O zaman ders sonrası hazırlan. Diğer öğrencileri de seyrici olarak bekleyeceğiz" dedi müdür sonra ise gitmişlerdi. "Pas tutmadığına emin misin?" diye sordu Madara gülerek "kapa çeneni" dedim. Zil çalınca kalkmıştık. Çantamı toplarken Freida yanımda belirmişti "ders çıkışı ramenimi bu gün için ertelemek zorundayız. Ama maç ilginç geliyor. Yere kapaklanmanı hevesle izleyeceğim" dedi gülerek "sen öyle san prenses" diyince afallamışı. Ben de ne söylediğimin biraz sonra farkına varmıştım. "Bekleyip göreceğiz" dedi arkasını dönerken.
-Freida Tsugikuni-
Ders çıkışı kuaföre uğradım ve saçlarımı düzenleyip boyattım. Kendimi yenilenmiş gibi hiss ediyordum. İçeri girer girmez çantamı kenara fırlattım. Çok yorgundum ve dinlenmek istiyordum. Ama öncelikle banyo yapmalıyım.
İşlerimi bitirdikten sonra kendimi yatağa attım. Akşam maçta uyumamak için iyi bir uyku çekmem lazımdı sadece. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
Duyduğum seslerle gözlerimi açtım. Tam uyanamamıştım bu yüzden hala uyuşuktum. "Kesin başına birşey geldi!" "Odasına bakalım" diye duymamla adım sesleri ve odama birisi daldı. Yatağımda doğrulurken Tobirama'nın telaşı vücudu ile karşılaştım. "Hey neler oluyor?" diye sordum gözlerimi oyarken. Arkasından diğerleri de gelmişti. "Tanrıya şükür iyisin" dedi nefesini verirken. "Neden telefonlarımıza cevap vermiyorsun?" diye sordu Hashirama "uyuyordum" dedim esnerken. "ölüm uykusu mu bu?" diye sordu Tobirama "sayılır" dedim gülerken "hazırlan hadi birlikte gidelim" dedi Hashirama "hay hay!" dedim yataktan kalkarken. kalkıp üstümü değiştirdim. koyu mavi sweatshirt mavi jeans ve oversize deri ceketimi giyindim siyah botlarla harika görünüyordum. Saçlarımı taradıktan sonra parfüm sıkıp odamdan çıktım. Oturma odasına geçtiğimde sadece Tobirama vardı "diğerleri nerede?" diye sordum "bizim erken çıkmamız lazım" dedi "sebep?" diye sordum gülümseyerek kaşımın birini kaldırırken "çünki benim erken orada olmam lazım ve beni sen götüreceksin motorunla" dedi kalkarken "ne zamandır şoförünüm?" diye sordum arkasından giderken "bugünden" dedi çıkarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academic Rival | Tobirama Senju x OC (Modern AU)
Fanfiction"Şu gümüş saçlı piç benden daha iyi olduğunu mu sanıyor?" "Onun ukala ve kendini beğenmiş davranışları kendimi öldürmek istememe sebep oluyor" Academic rivals to lovers <3 Tüm karakter hakları Kishimoto-san'a aittir. Tüm görseller kendi yaratıcıla...