Media: Freida Tsugikuni
Şarkı: Justin Bieber-Company
-Freida Tsugikuni-
Akşamüstü herkes oturma salonunda oturmuştu. "Neden doğruluk cesaret oynamıyoruz?" diye sordu Naruto. "Boş işler önermekte üstüne yok" dedi Sasuke "olur ben varım!" dedi Deidara "ben de varım" dedim zaten sıkıntıdan ölüyordum. Ve böylece herkes oyuna dahil oldu. "Bu eğlenceli olacak" dedi Sakura heyecanla. Ben Obito ve Kakashi kanepenin karşısında yerde oturmuştuk karşımda Itachi çarpazımda Tobirama oturuyordu. Naruto şişeyi çevirince Obito'ya düşmüştü "doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu "doğruluk olsun başlangıç için" dedi "hoşlandığın biri var mı?" diye sorunca kızarmıştı çocuğum "e-evet" dedi. Herkesten 'aww' gibi sesler çıkmıştı. Şişeyi yeniden çevirdi. Bu sefer Deidara vs Sasori olmuştu "cesaret" dedi Deidara "kil ye" dedi Sasori pis şekilde. "Hah sence bu beni korkutur mu? Çocukken hep yerdim şimdi de yiye bilirim" dedi cebinden çıkarıp yemişti "tadı nasıl?" diye sordu Choji "bok gibi" dedi o da. Bu haline güldük. Deidara'yı severdim çok enerjik birisi. Sonra şişe yeniden döndü Kisame ve ben olmuştuk "doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu "cesaret" dedim ben de. Bu odada benden saçma sapan birşey yapmamı istemeyecek tek kişi ola bilirdi Kisame. "Senden solda olan 5 kişi hakkında aklına gelen ilk düşünceleri söyle" dedi. Etrafıma küçük bir bakış attığımda Kakashi, Hashirama, Tobirama, Itachi ve kendisi vardı. "Pekala Kakashi en yakın arkadaşım, Hashirama çok tatlı onu seviyorum, Itachi-san'nın gözlerini çok güzel buluyorum, Kisame-san'ın da havalı birisi olduğunu düşünüyorum" dedim. Tobirama'yı bilerek atlamıştım "Tobirama-san'ı atladın ama" dedi Naruto. "Onu öldürmek fena değil diye düşünüyorum" dedim düşünürmüş gibi yaparken "niye küçük kalbini kırdım diye mi?" diye sordu alayla. Hashirama'nın "Ne yaptım dedin?" demesi ve diğerlerinin 'Oow' demesi aynı anda olmuştu. Sadece güldüm. "Kalbimi kırmak mı? Kendini o kadar mı önemli sanıyorsun? Kalbimi asla kıramazsın aynı beni matematikte geçemeyeceğin gibi" dedim gözlerimi kısarken. Söylediğim şey onu çok sinirlendirmiş olmalı ki ayağa kalktı "ben odama gidiyorum" dedi "evet gidip ağlayarak matematik testi çöze bilirsin" dedim "çok olmaya başlıyorsun" dedi arkasını dönünce "bu konuda ne yapa bilirsin?" diye sordum sinirli şekilde gülerken "Arkadaşlar sakin olalım lütfen" dedi Naruto. "Sıkıldım bu oyundan" dedim ayağa kalkarken. Biraz hava alsam iyi olur. Tobirama odasına çıkınca ben de dışarı çıktım.
Yağmur yağmaya devam ediyordu. Tahta korkuluklara yaslanıp sigara içen Asuma'nın yanına gittim. "Hey naber?" diye sordum korkuluğun üzerinde otururken "iyidir senden ne haber?" diye sordu sigara paketini bana uzatırken Bir tanesini almıştım "Sarutobi sensei seni sigara içerken görürse çok üzülürdü" dedim sigarayı yakarken "bence seni görürse daha çok üzülürdü" dedi gülerken. Söylediğine ben de güldüm. "Kurenai ile işler nasıl?" diye sordum sırıtırken. Kızarmıştı "s-sen nereden biliyorsun?" diye sordu utanırken "tüm üni biliyor ve sen hala ilişkiniz gizliymiş gibi davranıyorsun" dedim kahkahalara boğulurken "beni utandırmayı kes Reida" dedi yüzünü tutarken. Kocaman ve koyu auralı bir adam ama içinde kocaman tatlı bir bebek!
Hava kararana kadar sohbet ettik onunla. İyi anlaştığım kişilerdendi. Kızlarla ilgili bir kaç tavsiye de aldı benden. Sonra ise kendi kaldığı binaya gitti. Ben de üşüdüğümü hiss edince içeri girdim. Herkes kendi halindeydi. Tobirama gerizekalısı yoktu. Ama Hidan geri gelmişti. Beni görünce ayağa kalktı. Ahan da yine kavga çıkaracak ve ben onun kıçını tekmeleyeceğim. Gelip karşımda durdu. Ne yapacağını gözümü kısarak izliyordum ama bir anda ayaklarıma kapandı. Yüzüm hangi ifadeyi aldı ben de anlamadım hiç (medya) "Ben çok özür dilerim Freida. Sana yaptıklarım için. Yaptıklarım çok yanlışdı. Bir daha asla olmayacak. Lütfen beni affet" dedi. Her şey bir anlığına durmuştu. Diğerleri de yaptıkları işi durdurmuşlardı. "Uhm" diye bildim sadece "peki özürünü kabul ediyorum" sonra eklerken "teşekkür ederim" dedi kalkarken. Dövüldükten sonra nasıl bir güncelleme geldi buna. "Oi Rei satranç oynayalım mı?" diye sordu Shikamaru. "Nereden buldun bunu?" diye sordum yanına giderken "Choji dolapları karıştırırken buldu" dedi taşları düzerken. "Ben siyahları seçiyorum" dedim otururken.
-Itachi Uchiha-
Kakuzu Hidan'nın geri geleceğini söyler söylemez Kisame ile beraber dışarı çıkmıştık. Girişte beklerken onu gelirken gördük "Ah beni karşılamaya mı geldiniz?" dedi mutlulukla. Kisame ile aramızda küçük bir bakışma geçti. "Tabi" dedi Kisame onun ellerini arkadan tutup iki kat olmasını sağlarken. "Oi oi Kisame, Itachi neler oluyor?!" dedi debelenirken "Şimdi beni dikkatlice dinle" dedim onun hizasına gelirken.
-Freida Tsugikuni-
Shikamaru 2-1 kazanmıştı "nasıl olur da bu kadar iyi ola biliyorsun?" diye sordum ayağa kalkerken. Oturmaktan ayaklarım uyuşmuştu. Karnım guruldayınca aç olduğum aklıma geldi "kaybedince acıkıyor insan" dedi Shikamaru gülürken "kapa çeneni" dedim gülerken. Mutfağa geçince Sasori ve Deidara'nın birşey pişirmekle uğraştıklarını gördüm. Buzdolabından hazır sandviçlerden birini alıp onların yanına gittim "ne yapıyorsunuz?" diye sordum sandviçi mikrodalgaya koyarken "patlamış mısır" dedi Deidara "peki neden bu kadar zorlanıyorsunuz?" diye sordum "genelde mikrodalgada yapardık ama herkese yetsin diye tencerede yapma kararı aldık. Ama bir türlü patlamıyorlar" dedi Sasori. "Bi bakayım" dedim. Gördüğüm şeyle yüzüm düz bir ifade aldı. "Altını yakmadığınız için ola bilir" dedim onlara dönerken. Aynı ifadeyi onlar da aldı. Sonra üçümüz de gülmeye başladık. Sandiviçimi alıp oturma salonuna gittim. "Film mi izleyeceğiz?" diye sordum kanepede otururken "evet film gecesi yapma kararı aldık" dedi Konan. "Korku filmi izleyeceğiz!" dedi Yahiko heyecanla.
Tobirama dışında herkes buradaydı. Film yeni başlıyordu ışıkları falan kapatmıştık. Dışarıda yağmur yağıyordu. Herkes bir yerde oturmuştu ya da uzanmıştı. Madara Hashirama ve ben kanepedeydik. Yanım boştu diye ayaklarımı uzatmıştım. "Hey Tobi gelsene buraya" dedi Hashirama. Yana baktığımda suratsız ifadesiyle karşılaşmıştım. Gelip önümde dikilince ayaklarımı kendime çektim ve yaylanmış oturuşumu düzelttim. 4 kişi zar zor sığıyorduk kanepeye. Omuzlarımız bir birine değiyordu.
Filmin başlamasından yarımsaat geçmişti. +18 bir sahne tam tamına 10 dakikadır devam ediyordu. Bazıları rahatsız bazıları hevesliydi. Mesela Hidan ağzının suyunu akıtarak bakıyordu. Kakashi kızarmıştı. Obito muhtenelen kendisini Rin ile öyle düşünüp burun kanaması geçiriyordur. Sağıma baktığımda Madara ve Hashirama bir birine bakıp gülmemek için zor duruyordu. Evet onların olayını bir kaç gün önce çözmüştüm. (Şarkının 0.53 saniyesininden başlatın) Tobirama'da gözüm durunca göz göze gelmiştik. Bakışlarını çekmiyordu ben de çekmeme kararı aldım. Arka kısımda inleme ve sevişme sesleri gelirken bir birimizin gözüne kırpmadan bakıyorduk ve ikimiz de iyi biliyorduk ki bu bakışma kesinlikle cinsel amaçla değildi. Tam tersi rekabet amaçlıydı. Cinsel sahne daha da yükselmeye başladı. İkimizin de gözleri nemleniyordu. Aniden çığılık sesi gelince TVye döndü ve gözünü kırptı istemese de "hah ben kazandım!" dedim ona fısıldarken "tch" diyip önüne döndü sadece. Kazanmanın verdiği mutluluk hissiyle TVye döndüm "geçen sefer ben kazanmıştım şuan berabereyiz" diyince tüm mutluluğumun içine etti. Göz devirip filmi izlemeye devam ettim.
Tobirama Senju
💠Eğlenceli bir bölümle karşınızdayım! Tobirama ve Rei arasında daha nelerin olmasını istersiniz? Yorumlarda belirtin lütfen^^ Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Sevgiyle kalın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academic Rival | Tobirama Senju x OC (Modern AU)
Fanfiction"Şu gümüş saçlı piç benden daha iyi olduğunu mu sanıyor?" "Onun ukala ve kendini beğenmiş davranışları kendimi öldürmek istememe sebep oluyor" Academic rivals to lovers <3 Tüm karakter hakları Kishimoto-san'a aittir. Tüm görseller kendi yaratıcıla...