Media: Tobirama Senju
-Tobirama Senju-
Kapıya kadar sağ salim ve tek parça halinde gelmeyi başarmıştık bir şekilde. Ayakta uyuklarken nasıl harika motor kullana biliyordu. Ona hayran olduğum bir konu daha. Bu kadar mükemmel olmasına rağmen anahtarı bulamamıştı. "Bakayım mı senin için?" diye sordum "buldum" dedi parfümünü çıkarırken. Ne yapacağını merakla izlerken kapı deliğine parfüm sıkmıştı. Sonra ise heyecanla izlemeye başladı. Tatlı şekilde salaktı. Bu yanını seviyordum "çantanı ver" diyince vermişti.
Kapıyı açıp içeri girdik "Yeey! Başardık!" dedi mutlulukla. "Hadi doğruca yatağa uyuyup dinlen iyice" dedim onu kolundan tutup odasına götürürken. Yatakta oturmuştu "ben kanepede uyuyacağım. Uyanırsan beni de uyandır. Tamam mı?" diye sorunca oturduğu yerden kalkmıştı. Tek eliyle yanaklarımdan kavradı "ne yap-" dememe fırsat vermeden dudaklarını benimkilere sabitlemişti. Aynı zamanda hem sert hem de yumuşaktı. Öpüşü sert dudakları ise yumuşaktı. Geri gidince sırt üstü yatağa düştük. "Seni istiyorum" dedi yüzümü kavrarken. Belinden kavrarken dudaklarına gömüldüm. Doyamıyordum. Durmak istemiyordum. Parmakları saçlarımın arasında keşife çıkmıştı. Dudaklarından boynuna kaydım. Ayaklarını belimin etrafında birleştirmişti. Bir anda kendimi ona bastırırken bulmuştum. Lanet olası sertleşmiştim ve bunu durduramıyordum. Bir elim belinde diğer elim bacağındaydı. Parmaklarım elbisesinin altına girince elimi aniden geri çekmiştim. Ağır ağır nefesler alıyordu. İnleyince tuttuğum belini istemeden de olsa sıkmıştım. Durmam gerekiyordu. Sarhoştu ve sabah hiç birşey hatırlamayacaktı. Bu durumu kullanamazdım. "Rei-" dedim nefes nefese. Göz göze geldiğimizde o kadar güzel bakıyordu ki bana. Turkuaz gözlerinde kaybolmuştum adeta "devam etmeni istiyorum" dedi çaresizce. "Sarhoşsun bunu yapamam. Sabah hiç birşey hatırlamayacaksın" dedim "ne olacak sen devam et" dedi tebessüm ederken "ben seninle sonsuza kadar hatırlayacağımız birşey yaşamak istiyorum" dedim bakışlarımı kaçırırken. Kızarmama ve utanmama engel olamamıştım. Onun yanındayken hiç birşeyime engel olamıyordum. Kollarını boynuma sarıp beni kendisine çekti. Başımı göğüsüne yaslarken ellerini etrafıma sarmıştı "böyle kalalım" diye fısıldadı kulağıma. Kalp atışını duya biliyordum. Dengeli ve huzurluydu. Gözlerimi yavaşca kapattım. Tüm vücudumu huzur ele geçirmişti. Küçük bir zaman diliminde ne çok duygu yaşatmıştı bana. Tam da onun yapa bileceği türden birşeydi.
Beni saran kollar boşalınca gözlerimi açmıştım. Saatten haberim yoktu. Rahat uyusun diye üstünden kalktım. Saate baktığımda sabah olmuştu bile. Tüm geceyi öyle mi uyumuşuz? Ona küçük bir bakış attıktan sonra odasından çıktım. Birazdan uyanırdı kahvaltı hazırlayayım. Önce lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım kendime gelmek için. Kırmızı ruju tüm yüzüme dağılmıştı. Aynadaki yansımama tebessüm ettim. Yüzümü tamamen yıkadıktan sonra salona bitişik mutfağa geçtim. Omlet ve taze meyve suyu yapa bilirdim.
-Freida Tsugikuni-
Başım çatlıyordu. Acının etkisiyle gözlerimi açtım. Nerede olduğumu anlamam uzun sürmedi. Neyse ki kendi odamdaydım. Üstüme baktığımda kiyafetlerim üzerimdeydi. Ayakkabılarım ve hırkam ise kenarda duruyordu. Dün gece neler oldu nasıl geldim hiç bir fikrim yoktu. Gidip duş aldım öncelikle kendime gelmek için. Oversize tshirt ve shortumu giyindim. Saçlarımı kuruturken iyice uzandıklarını gördüm. Bugün kestirsem iyi olurdu. Ama ilk birşey yemeliyim açlıktan ölüyordum. Tembel adımlarla odamdan çıktım. Mutfaktan gelen sesleri duyunca irkilmiştim. Biri mi vardı evde?! Sessiz adımlarla mutfak kapısına yaklaştığımda tezgahın önünde gördüğüm tanıdık bedenle rahatlamıştım. Demek beni eve getirmiş ve uyutmuş. Çok tatlı! "Daha ne kadar beni dikizlemeyi planlıyorsun?" demesi ile ödüm bokuma karışmıştı "kıçında da mı gözün var?" diye sordum içeri girerken. "Günaydın" dedi bana tebessüm ederken. "Günaydın" dedim otururken. Bardaktaki karışık meyve suyundan bir yudum almıştım. Bu sırada tabaktaki omleti karşıma koymuştu "hamarat olduğunu bilmiyordum" dedim bardağı bırakırken "afiet olsun" dedi otururken. Dün gece saçma birşey yapmadığımı umarak ona döndüm "dün gece sen mi getirdin beni buraya?" diye sordum "hatırlamıyor musun?" diye sordu rahatlamışcasına. Kesin birşey olmuştu! "Yok anlatırsan sevinirim" dedim gergin şekilde. Tebessüm etti. "Pek birşey olmadı aslında. Ayakta duramayacak kadar içmiştin. Madara ile shot yarışına çıkmıştın o yüzden. Ben de seni eve getirdim. İçeri girer girmez kustun" dedi gülerken. Ah tanrım! Bu utanç verici! Kızarırken bakışlarımı kaçırdım "utanmana gerek yok gayet te normal bir durum" dedi yumruğunu yanağına yaslarken. Tatlı görünüyordu böyle yapınca. "Saat kaç?" diye sordum "ilk dersin başlamasına yarımsaat var" dedi. Hmm. Yemeği bitirdikten sonra gide biliriz üniye.
Yedikten sonra Tobirama kendi dairesine döndü. Birlikte gidebiliriz diye düşünmüştüm ama maalesef. Odama girip üstümü değiştirdim. Siyah mom jeans siyah sweatshirt ve deri ceketimi giyindim. Saçlarımı tarayıp tokamı taktım. Çantamı telefonumu aldıktan sonra evden çıkmıştım.
Tembel ve yavaş adımlarla uniye doğru gidiyordum. Hava güneşli ama soğuktu. En sevdiğim türdendi. Kış güneşi. Sonunda içeri girmiştim. Herkes kolidordaydı. Doğruca sınıfıma doğru gittim. İlk ders fizikti ve toplu dersti. Ve sanırsam sınav olacaktı bugün. Tobirama'nın kıçını tekmelemek için ne güzel bir gün! Sınıfa girince oradaydı. Diğerleri ve Inari yılışığı da oradaydı. Ne diye orada! "Oi! Rei!" diye seslendi Madara. Tabii ya onun da kıçını tekmelemiştim. Küçük koşar adımlarla oraya gittim. "Günaydınlar!" dedim. Sen hariç Inari senin günün aymasın lütfen. "Akşam harikaydın! Nasıl bir canavarsın sen öyle. Bir de alköl sevmiyorun diyordun" dedi Madara etkilenmişcesine. "Eheheh. Gaza gelince biranda kontrolü kaybede biliyorum. Kusura bakma" dedim mahçupça gülerken. "Yanlız sık sık yapmamanı öneririm yoksa pişman olacağın sonuçlar elde ede bilirsin" dedi Tobirama göz kırparken. Kustuğum aklıma gelince kızarmıştım "kapa çeneni Senju" dedim arkamı dönerken. Güldüğünü görmesem de biliyordum. Geçip sırama oturdum. O sırada Itachi geldi. "Hey" dedi yanımda otururken "hey naber!" dedim tebessüm ederken. "Nasıl hissediyorsun dün geceden sonra? Yanında olmak çok isterdim o halde motor kullanman çok tehlikeliydi. Tobirama-kun kendisi hall edeceğini söyledi. Umarım bir terslik olmamıştır" dedi mahçup şekilde. Ay ben seni yerim salak! "Yok Tobirama zaten komşum benimle olması gereken şekilde ilgilendi sağolsun. Endişelenmen için de minnettarım" dedim gülümserken. "Ders sonrası boş musun?" diye sordu. Randevu mu istiyor? Neden gidip İzumi ile ilgilenmiyorsun çocuğum. Ben seni üzerim yoksa. "Bilemiyorum. Henüz bir plan düşünmedim. Aslında sınav sonuçlarına bağlı. Tobirama'dan yüksek alırsam bana ramen ısmarlayacak" dedim gülerken. Yüzü değişmişti "onunla yakınsın hep" dedi "evet çünkü benim kadar zeki ve onunla uğraşmak hoşuma gidiyor" dedim. Ve birazcık ta aşık ola bilirdim. Sevgi dilim uğraşmak işte benim de. "Anlaşıldı" dedi kalkarken. Umarım kalbini kıracak birşey söylememişimdir.
-Tobirama Senju-
Ahan da geldi yine! Ondan uzak dur ucube Uchiha! Birşeyler konuşuyordular ama duyamıyordum. Başlarda ikisi de tebessüm ediyor ve gülüyorlar. Sonra ise Itachi'nin yüzü düştü ve moodu değişti. Aferin Rei. Uzak tut onu kendinden. Sen olmayınca Izumi sen olunca sana geri dönmek mi? Yok öyle şey! Kimsenin duyguları ile oynamaya hakkın yok! Freida sınav kağıtlarını dağıttı. Kısa sınav olacağından cevabı de bugün öğrenecektik. Bana gelince sınav kağıtını uzattı tam alacakken elini geri çekti "umarım hazırlıklı gelmişsindir çünki kıçını tekmeleyeceğim ve bana ramen ısmarlayacaksın" dedi. "Sen öyle san" dedim kağıtı ondan alırken. Gülerek işine devam etmişti.
Itachi Uchiha
💠Ateşli sahnelerle başlangıc yaptık ve eğlenceli sahnelerle devam ettik! Umarım hoşunuza gitmiştir. Bol bol yorum yapın lütfen. Oy vermeyi unutmayın^^ Sevgiyle kalın<4
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academic Rival | Tobirama Senju x OC (Modern AU)
Fanfiction"Şu gümüş saçlı piç benden daha iyi olduğunu mu sanıyor?" "Onun ukala ve kendini beğenmiş davranışları kendimi öldürmek istememe sebep oluyor" Academic rivals to lovers <3 Tüm karakter hakları Kishimoto-san'a aittir. Tüm görseller kendi yaratıcıla...