Bölüm 8

3.5K 10 0
                                    


Bölüm 8

Beni uyandıran kapının çalınmasıydı. Sersemlemiş bir şekilde yataktan fırladım ve bulabildiğim ilk eski püskü sabahlığı giydim ve uykulu gözlerle çalar saate baktım. 6:38 Tanrı aşkına. Bu saatte kim uyanık olurdu? Fazla ses çıkarmamaya dikkat ederek ayaklarımı kapıya doğru sürükledim. Annem hâlâ uyuyordu. Sürgüyü açtım ve soğuk bir sabah esintisiyle karşıladım. Tam o sırada, yakınlardaki bir bisikletçi ilerideki çamurlu yolda kaydı. Ama ani ve tam kuşkumun kaynağı bu değildi.

Ön verandada duran kişi tüm dikkatimi ve şaşkınlığımı toplamıştı. Anma töreninden beri ondan tek kelime duymamıştım ve bu bir ay önceydi. "Jesabel," diye telaşla fısıldadı Angelica Blight, gözleri çılgıncaydı. "Giyin. Benimle gelmeni istiyorum. Çabuk."

*

İçimden ıslık çaldım.

Sadece Blight Malikanesi olarak adlandırılabilecek bir yerin ortasında durup her şeyi sindirmeye çalıştım. Pürüzsüz mermer fayanslar, sonsuz merdivenler ve duvardan duvara muhteşem modern resimler göz alabildiğine uzanıyordu. Oturma odası, paha biçilmez antika mobilyalarla modern lüksün bir karışımıydı. Robbie, tüm bunlara rağmen mütevazı, orta sınıf bir ailenin çocuğu gibiydi. En azından bana öyle göstermişti. Benimki gibi. Angelica, gözlerinde dans eden hafif bir eğlenceyle beni izledi.

"Fazla perişanca bir durum değil mi?" Şaşkınlıkla ona bakarken derin bir nefes aldım. Bu tam olarak Robbie'nin söyleyeceği şeydi.

"H-hayır, çok perişan değil," diye kekeledim.

O nasıl-?

Bir dizi altın renkli Fransız kapıya doğru ilerledi. "Geliyormusun?" omzunun üzerinden sordu. Transtan çıktım ve ona yetişmek için koşturdum. Uzun, parlak merdivenlerden yukarı onu takip ettim. Sonsuza kadar sürecek gibiydi ve zirveye ulaştığımızda baldırlarım bana müstehcen sözler haykırıyordu. İkinci katta bir düzine kapı varmış gibi görünüyordu.

Sağımda evin geri kalanından farklı bir oda gördüm. Beyaz duvarlardan yarı soyulmuş grupların solmuş posterlerinin olduğu bir oda ve ortada eskiden bir yatak olan büyük bir alan. Bütün bir anime DVD koleksiyonu masanın üzerine saçılmıştı. Biblolar ve kutular zemini karıştırmıştı ve temizlenmiyor gibi görünüyordu.

Angelica alçak sesle, "Burası Robbie'nin odasıydı," dedi. Umduğu güveni taşıyamadı çatallanan sesi ile. Yüzüne baktım, içindeki ağrı dışa doğru yayıldı ve ondan uzaklaşmak istememe neden oldu. Gözlerini sıkıca kapatarak titrek bir nefes verdi.

Çenesi sertti. "Hadi gidelim," bu sefer daha hızlı bir şekilde hızını artırdı. Yetişmek için koşmak zorunda kaldım. Merakım bu noktada sınırına ulaşmıştı.

"Bana tam olarak ne için ihtiyacın var?" Sonunda sordum. İki dev kapının önünde durdu. Eli, bakırımsı kabzasındaydı. Kapıları açmadan önce, "Geldik," dedi sadece. "Jesabel, bazı arkadaşlarımla tanışmanı istiyorum."

***

Önümdeki şeye aptalca baktım. Odanın ortasında bir konferans masası vardı. Sert suratlı ve pahalı giysili erkekler ve kadınlar sandalyelerin arasına zarif bir şekilde oturmuşlardı. Yukarı baktılar ve biz girerken gevezeliklerini susturdular. Angelica ağır kapıları arkasından kapattı. Açık alanda yüksek bir gümbürtü yankılandı.

Boğazını temizledi. "Otur, Jesabel." Sağımdaki uzun sandalyeyi işaret etti. Sandalyeyi çektim ve çıkardığı gıcırtı sesiyle yüzümü buruşturdum, tüm gözleri üzerimde hissettim ve kot pantolonumla spor görünüşümün fazlasıyla farkına vardım. Spor ayakkabılarımın da pahalı halıda çamurlu bir iz bıraktığını fark ettim. Harika. Sekiz çift boncuk göz üzerime dikildi ve kendimi son derece çekingen hissetmeme neden oldu.

Yanan Yalancı MumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin