Bölüm 17

90 2 0
                                    


Bölüm 17

Nathan'ın hiç bu kadar hızlı hareket ettiğini görmemiştim. Şiddetli, gürleyen, kızıl saçlı bir kasırga gibiydi, her yöne bir şimşek gibi hareket ediyor, her dönüşte keskin bir dönüş yapıyordu.

Birkaç saniye içinde, yatağının ortasında bir çantanın fermuarı sonuna kadar açıldı. Nathan hemen onu giysilerle doldurmaya başladı.

"Dur bir saniye. Kaçıyor musun?" diye bağırdım, onu durdurmak için zıplayarak. Nathan o feci toplantıdan fırlayıp gittikten sonra, kör bir şaşkınlıkla peşinden koşmuştum. James, hemen küçük kardeşinin peşinden gitmeye çalışmıştı. James'in son görüntüsü - Angelica'nın dolambaçlı merdiveninin tepesindeki tereddütü, ıstıraplı ifadesi - ben dışarı çıktıktan sonra da aklımda kaldı.

Babasına gelince, Nathan'ın oldukça vahşi bir mizacı varmış gibi görünüyordu. Ama onu suçlamadım. Tüm ailemin, gayri meşru hamilelik konusunda sessiz kalması için babama şantaj yapan sosyetik bir sosyete yüzünden iflas edeceği haberini alsaydım - ki bu, banyoda beş dakikalık hızlı bir düzüşmeyle sonuçlanmıştı- benim için oldukça zor bir durum olurdu.. Çok fazlaydı. Ve ben de kendimi aynı derecede kötü bir şekilde kaybederdim.

Şu anda eşyalarının büyük bir bölümünü açık spor çantasına doldurmaya kararlı olan Nathan oldukça kararlı görünüyordu. "Evet," sesi, sanki kendini zar zor toparlıyormuş gibi, sert ve pürüzlüydü.

Ne yapacağımı bilmiyordum. Kaçmasına izin mi vermeliydim yoksa durdurup kolundan tutup ona sıkıca gitmesine izin vermeyecek kadar sarılmalı mıydım? Ona doğru yürüdüm, taşan çantaya giden doğrudan yolunu kapattım ve dikkatini bana vermesini talep ettim. Bana bakmasına, sesime odaklanmasına ihtiyacım vardı.

"Nathan, dur," diye emrettim, onu bakışlarımla buluşturmaya zorlayarak. Vücudu gergindi, içsel, çözülmemiş bir öfkeyle titriyordu. Babasına, Aurora'ya, o odadaki en kötü kabusunu doğrulayan insanlara duyduğu öfke.. Mavi gözleri geniş ve ürkekti, odanın tüm farklı yerlerine kayıyordu. Köşeye sıkışmış, yaralı bir hayvanın kaçışını aramaya çalışıyor olması gibiydi. Ellerimi dikkatlice iki omzuna koydum. Başımın tepesi burnuna geldi ve gözlerimizin buluşması için başımı hafifçe yukarı kaldırmam gerekti.

Dokunuşumla irkildi ve onu yavaşlatma çabalarıma ters ters baktı. "Onu öldürmek istiyorum, Jess," dedi görmez bir şekilde yüzüme bakarak. "Anneme yaptığı her şeyin bedelini ödemesini istiyorum."

"Seni anlıyorum," diye yatıştırdım bunu nasıl yapacağımı bilemeyerek. Fena halde yetersiz hissetmek böyle bir şey olsa gerekti. Ellerimi pazılarına koyup yavaşça ovuşturmaya ve dokunarak onu yatıştırmaya karar verdim.

"Ama mantıklı düşünmediğin zaman bu kararları veremezsin..."

"Rasyonel olarak mı? Tamam, mantıklı olmamı mı istiyorsun?" beni tuttu ve kendine doğru çekti. Bilmemi, görmemi istedi. Yakışıklı yüzü öfkeyle buruştu; öfke, incinme, dargınlık, hor görme. Bu, onun daha önce hiç görmediğim bir yanıydı.

"O herifin aileme neler yaşattığı hakkında bir fikrin var mı? Yıllardır bir sürü iş ve kurumuş banka hesabı bırakıyor, bir sonraki ucuz heyecanına geçiyor, pisliğini temizlemesi ve kurtarması için anneme bırakıyor. . Kaç geceyi hastalanarak, çaresizce bu dünyayı terk etmek için ağlayarak geçirdiğini biliyor musun? Her şeyin durmasını isteyerek kaç kez intihar etmeye çalıştığını biliyor musun? James'in düğününü dört kez ertelemek zorunda kaldığını biliyor musun?"

Sıcak, kızgın gözyaşları yüzünden aşağı akmaya başladı. "Nate-"

"Penny'nin klinik psikolog yerine müzisyen olmak istediğini biliyor muydun? Babam, sistematik olarak dokunduğu herkesin hayatını mahvetti ve ben yapamam - burada oturup hiçbir şey yapmadan duramam!" Sonunda bağırıyordu, tüm vücudu ellerimin altında titriyordu. Kalbim, sözlerinin ağırlığı altında çatlıyor, milyonlarca parçaya ayrılıyordu.

Yanan Yalancı MumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin