Bölüm 25"Kırmızılı güzel bayana - üzerinde adınızın yazılı olduğu bir kartım var!"
Sokak sihirbazının gözleri en başından beri üzerimdeydi; ben otel lobisinden çıkıp sokaklara doğru fırlarken beni izliyordu. Las Vegas'ın ezici kalabalığı arasında yolumu zorlamaya ve sihirbazdan mümkün olduğunca uzaklaşmaya ihtiyaç duyduğumdan, belli belirsiz bir nezaket gösterisi olarak hafifçe gülümsedim. Göz kamaştıran Las Vegas çeşmeleri, baş döndürücü, renkli gösterisini coşkulu kalabalığa sergiliyordu. El ele tutuşan ve fotoğraf çeken aşıklar, çığlık atan çocuklarıyla birlikte ebeveynler, boyunlarından tabelalar sarkan evsizler ile kuru çöl gecesi hareketlilik doluydu. Ve tamamen yalnızdım.
Ama artık değil; ben sokağın etrafından dolaşmaya çalışırken, başıboş dolaşan turist kalabalığının arasından geçerken sokak sihirbazcısı beni takip ediyordu. O gece uğraşmak zorunda kaldığım onca şey arasında bu sapık kesinlikle endişelerimin en küçüğüydü. Seri şekilde adımlarımı hızlandırmaya çalıştım.
"Hey bayan! Size bir şey söylemem gerekiyor!" Yemi yutma. Arkanı dönme, dedim kendime sertçe. Bunun bir tuzak olduğu açıktı. Kendince aptal arıyordu. Ben o zavallı, aptaldım.
Daha uçak inmeden bu kabusun içinde sıkışıp kalmıştım. Otele doğru sessiz araba yolculuğumuz sırasında Nathan kulağıma,
"Gördün mü, sana ne demiştim? Gümrükler çok kolaydı," diye
fısıldamıştı. Araba derken çok şık ve pahalı bir servis arabasını kastetmiştim. Las Vegas Şeridi arabanın camlarından hızla geçerek bizi dış dünyanın floresan ışığıyla aydınlattı. Çöldeki kum tepeleri üzerine kurulmuş aralıksız bir karnaval hakimdi şehirde.—-
Nathan'ın demek istediği, bizi özel jette karşılayan kadının (Julie adında bir kadın) eşyalarımızı ve çeşitli kimlik türlerini incelemekle görevli gümrük memuru olduğuydu. Daha doğrusu bize sadece valizlerimizi sormuştu.
"Yanınızda bavul getirdiniz mi?"
"Hayır, hanımefendi," diye yanıtladım, gergin bir şekilde yutkunarak. "Sadece birkaç el çantası."
Elimi gergin bir şekilde yumuruk haline bürüdüm. Her an, gece çantam açılacak ve tüm dünyanın görmesi için gizli silahı ortaya çıkacakmış gibi hissediyordum. O zaman derhal tutuklanırdım ve annem o yıl ikinci kez yüzümü haberlerde görmek zorunda kalırdı. Düşündüğümün aksine Julie bana tatmin edici bir şekilde başını salladı.
"Çok güzel. Umarım ikiniz de buradaki konaklamanızdan memnun kalırsınız. Palazzo'daki SushiSamba'yı denemenizi tavsiye ederim; çok çeşitli yemek seçenekleri ve mükemmel bir ortam var."
Çenem yere düşmüş olmalıydı çünkü Julie uçaktan inip gözden kaybolur kaybolmaz rahatlama hissetmiştim.
___
"Hey bayan! Bekle!" Sokak sihirbazı sinir edici itirazına devam ederken ben gözden kaybolmadan önce beni yakalamaya çalıştı. Garip aksesuarlar takan sarhoş kadınlardan oluşan bir kalabalığa karışmamı engellemek için bileğimi tuttu.
"Ne?" Geri çekildim. Herhangi bir şey çalınmış mı diye ceplerimi kontrol ediyordum. Nefes nefeseydi; yakından bakıldığında biraz fazla kilolu görünüyordu ve nefes nefese kalmıştı.
"Bellagio'nun önünde bir adam vardı..."
"Bir adam?"
Aman tanrım, Nathan'ı kastetmiş olmalı. "Görünüşü nasıldı ?" Sihirbaz belirsiz bir şekilde düşünür gibi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanan Yalancı Mum
PertualanganJesabel profesyonel bir yalancı. Tek arkadaşı gizemli bir şekilde ortadan kaybolunca doğal olanı yapar. Gerçeklerini dünyadan saklıyor. Hiçbir uyarıda bulunmadan, hayal edebileceğinden çok daha tehlikeli ve ölümcül bir yalan ağına atılır. Yanında si...