Bölüm 13

162 5 0
                                    


Bölüm 13


Ertesi gün okul bir tuhaftı.

Bu koridorlarda yürüdüğüm ve bu sınıf sandalyelerine oturduğumda, dik dik bakılmadığım bir an bile olmamıştı. Amber ile röportajım kasaba çapında bir gösteri haline geldikten sonra, herkes bana farklı bir gözle bakmaya başlamıştı. Bu, kimsenin şüphelerinin olmadığı anlamına gelmiyordu. İngilizce dersi sırasında, Bayan O'Connor olağanüstü cesaretim ve dürüstlük çağrısına cevap verdiğim için beni açıkça överken, Noah Lincoln karanlık gülümsemesiyle sınıfın arkasından izlemişti.

Yine de tüm öğrenci topluluğu, bana artık bir sokak köpeği gibi değil, daha çok bir birey gibi davranma sürecini başlatıyordu. Üstüne üstlük, en garip pişmanlık gösterisi Zoe Darren'ın kendisinden gelmişti. Öğle yemeğinden sonra koridordaki koşuşturma içinde bana yaklaşırken tereddütlü görünüyordu ve kendinden biraz utanmış görünüyordu.

"Bak Griffin. Ne olursa olsun, o gece olanları kabullendiğine sevindim. Sana yaptığımız onca şey için özür dilerim. Neler yaşadığını hiçbirimiz bilmiyorduk. " Sözcükleri dudak parlatıcısı kaplı ağzından acı verici bir şekilde geliyordu. İnanamayarak aval aval bakmayı seçerek hiçbir şey söylemedim.

Sessizliğimi bir tür cevap olarak algılayarak sadece başını salladı. "Ve burnumu kırdığın için seni affediyorum," diye yanıtladı küçük bir kahkahayla. Vay. Söz konusu burunu,  hatırladığımdan çok daha ince ve canlı olmasına rağmen oldukça iyileşmiş görünüyordu. Teşekkürler, estetik cerrahisi. Devam etti:

"Bunu biraz hak ettim. En iyi arkadaşımın birini öldürdüğüne tanık olsaydım ve sen bunun için bana cehennemi yaşatsaydın, çok daha kötüsünü yapardım, biliyorum."

Ağzım şaşklınlık ile açılmaya başlamıştı. Medyaya yalan söyleyerek, annemle aramdaki hassas ilişkiyi düzeltmeye çalışarak kendi küçük dünyama o kadar kapılmıştım ki Zoe'yi tamamen unutmuştum.

"Sorun değil. Anlıyorum," diye kekeledim. Arkasına baktım ve neredeyse tüm tezahürat ekibinin bir kadın koruyucu bariyeri oluşturduğunu gördüm. Bir amigo üyesini neredeyse hiç tek başına görmezdiniz - her zaman yanında bir sürü arkadaşı varmış gibi görünürdü. Bu sefer bana karşı küçümseyici ya da kaba görünmüyorlardı. Neredeyse...

Dünyaya ne oluyordu?

Zoe rahat bir nefes aldı. Amigo kızları kalabalığının içinde dağılarak uzaklaşacakmış gibi gitti. "Teşekkürler, Griffin. Kendimi biraz daha iyi hissediyorum." İfadesi, anma töreninde izlediğim insanların yüzlerine benzer bir ıstıraba dönüştü. Kalbimi çekiştirdi. "Robbie'ye bunu yapacağı hiç aklıma gelmezdi. Onu ölesiye sevdiğini sanıyordum." Gözleri akan yaşlarında yüzdü.

Garip hissederek, sadece koluna hafifçe vurdum. "Biliyorum. Bunu ben de beklemiyordum. O gece nasıl hissettiğimi tahmin edemezsin," diye yalan söyledim onun ses tonunu taklit ederek. Bana baktı, ela gözleri anlayışla parlıyordu.

"Tanrıya şükür oradaydın, yoksa ne olduğunu asla öğrenemezdik..."

"Biliyorum," diye onayladım, içimden yaşadığım suçluluğu gidermeye çalışırken. Kalan arkadaşları sırtını ovuşturmaya ve uğultu sesleri çıkarmaya başladı. Hepsi birbirinden ayırılamayacak kadar komikti. Bir lise rengarenk Kardashian ekibi gibi.

Zoe saten bir mendile burnunu çekti.

"Tanrım, onu incittiğinden şüphelenebileceğim biri varsa, bu Noah olurdu," diye itiraf etti, güzel yüzü hoşnutsuzlukla buruşmuştu. "Polislere asla söyleyeceğimden değil - ama o gece partide ne olduğunu görmeliydin."

Yanan Yalancı MumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin