" Ağlamayı bırak artık. Bi kaç dakikaya patron burada olur. Seni böyle görürse sinirlenecektir."" Beni bırakın dedim size! Neden kaçırdınız beni!"
" Her şeyi-"
" Bay Hwang geldi." İçeri giren başka bir adam konuştu.
Haber vermesinin üzerinden saniyeler geçe ise Hyunjin çoktan içeri girmişti.
Arkasındaki adamlara kapıyı kapatmalarını söyledi.
" Konuş bakalım. Kim bu?"
Yanındaki adam, sorusuyla hemen patrona biraz daha yaklaşıp anlatmaya başladı.
" Kim Seungmin. 22 yaşında. 7 sene önce ailesiyle tatilden dönerken bir trafik kazası geçirmişler. 5 kişilik bir aileden kalan tek kişi o. Bir kaç sene teyzesi bakmış ama sonra dışarı atmışlar. 18 yaşından beri ise bir kafede geçimini sağlamaya çalışıyor."
Adam söylediklerini bitirdiğinde Hyunjin yavaşça kafasını sallayıp gözleri kızarmış olan çocuğu süzdü.
" Bula bula bunu mu buldunuz? Zevkime uyan birini getirmenizi söylemiştim."
Patronlarının sözlerine fazlasıyla şaşırmışlardı ki hepsi bi anda birbirine bakıp ne diyeceklerini bilemediler.
" Efendim b-biz şey-"
" Her neyse zamanımız yok. Odama götürün. İhtiyacı olan her şey hazırda bekliyordu zaten. Gerekmedikçe de beni aramayın. Felix ile yemeğe çıkacağız." Sözlerini bitirdiğinde adamlarının onayını beklemeden çıktı odadan.
" Neyini beğenmedi?"
" Gördüğüm en güzel erkek. Cidden neyini beğenmedi?"
Adamlar kendi aralarında fısıldarken Seungmin,Hyunjin çıktığı gibi tekrar ağlamaya başlamıştı.
" Bırakın beni." Dedi gözyaşları eşliğinde
" Gidelim. Dinlenmeniz gerek."
Takım elbiseli adam kolundan tutup kaldırdığında korkmaya başlamıştı.
" N-nereye gidiyoruz? Zarar mı vereceksiniz bana!?"
" Sakin olun. Size zarar vermeyeceğiz. Sadece zorluk çıkarmadan beni takip edin."
Dedikleriyle sakinleşip biraz olsun ağlaması kesilmişti. Yavaşça önündeki adamı takip etmeye başladı.
Bir odanın içine girdiklerinde gözlerini genişçe açtı.
Büyük eve geldiklerinde korkudan ve ağlamaktan pek bir şeye dikkat edememişti ama bu odaya girdiğinde ne kadar lüks olduğunu fark etmişti.
Oda gerçekten çok büyük ve pahalı eşyalarla doluydu. Kendi toplam evinden bile daha büyüktü.
" Dolapta size uygun kıyafetler var. İstediğinizi giyebilirsiniz. Duş almak isterseniz ise banyo orada. İçinde ise ihtiyacınız olan tüm malzemeler bulunmakta. Bir ihtiyacınız olursa bırakacağım telefondan beni arayabilirsiniz."
" Çıkalım biz." Yanındakine karşı konuştuğunda hafifçe başını sallayıp ikiside odadan çıkmıştı.
Seungmin ise hala neler yaşadığının şokunu atlatamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴏʀᴇᴠᴇʀ |ʜʏᴜɴᴍɪɴ|
Teen Fiction" ͏O, ͏ç͏ö͏p ͏g͏i͏b͏i ͏h͏a͏y͏a͏t ͏i͏ç͏i͏n ͏d͏ö͏k͏t͏ü͏ğ͏ü͏n ͏ş͏u ͏g͏ö͏z ͏y͏a͏ş͏l͏a͏rı͏n͏a ͏b͏i͏r ͏b͏a͏k. ͏Ap͏t͏a͏l ͏mı͏sı͏n ͏s͏e͏n?" " ͏Çö͏p ͏g͏i͏b͏i ͏d͏e͏d͏i͏ğ͏i͏n ͏o ͏h͏a͏y͏a͏t ͏b͏e͏n͏i͏m ͏m͏u͏t͏l͏u͏l͏u͏ğ͏u͏m͏d͏u." ... #1-Hyunmin/13...