|16|

297 55 37
                                    


Kahveleri masalara konulduğunda Hyunjin bütün dikkatini chana verdi.

" Ee neymiş şu fazla komik olan şey?"

Chan kendini tutamayıp tekrar güldükten sonra devam etti.

" Şirkette olmadığın gün, hani şu Felix'in peşinde olduğun. Gerçi olmadığın bi gün yok ama..."

" Uzatmada söyle artık."

Gözlerini devirdi büyük olan.

" Aman iyi."

" O gün, şirkete iki küçük fare girmiş. Seninde nasıl korumaların var bilmiyorum artık ama değiştirsen iyi olur."

" Ne diyosun sen ya? Kim girmiş çabuk söyle şunu."

" Ya sakin ol bir şey olmadı zaten."

Şimdiden burnundan soluyan arkadaşını daha fazla sinirlendirmemek için devam etti.

"Senin odanda ki işlerimi hallettikten sonra eve gidecektim. Asansörün önünde beklerken sesler duyunca yangın merdivenlerine doğru yaklaşmıştım. Orada anladım zaten gizlice girdiklerini ve arandıklarını. Seungmin için gelmişlerdi."

" Ne dedin sen?"

" Sakin ol dedim sana."

Sinirle arkaya yaslandı uzun saçlı.

" Önlerine çıkıp birinin bana sert bir şekilde çarpmasını sağladım ve yere düştü tabi ki. Mükemmel ultra ötesi sert kaslarıma çarptı sonuçta."

Hyunjin buna yüzünü buruşturdu.

" Midemi bulandırıyorsun. Sadece anlat şunu."

" Sen ne anlarsın."

" Bırakmadım ve bir centilmen gibi davranıp hastaneye götürmeyi teklif ettim. O gerizekalı ise senin odana gitmeyi tercih etti."

" Sende kabul edip odama götürdün yani."

" Evet."

" Gerizekalı herif masamda seungmin'in fotoğrafı vardı."

" Ne? Ne işi var orda?"

" Saçma sapan şeyler düşünme. Sadece dedem geldiğinde görsün diye her şey."

" Tabi.."

Sinir bozucu arkadaşına yumruğunu kaldırdı.

" Tamam tamam! Deden görsün diye.."

" Neyse işte biz girdik senin odana. Oturdu biraz. Amaçlarını anlamak için sorular sordum biraz ki çok belliydi seungmin için geldikleri."

Sırıttı Chan.

" Ne düşünüyorlardı acaba?"

Bu sefer hyunjin'de güldü.

" Seungmin'i alıp gitmeyi falan? Aptallar. Arkadaşları bile ona benziyor."

" Hemende göm çocuğu."

" Sanane lan. Çok konuşma devam et."

" Çok gıcıksın ama neyse. Seungmin'i tanıdığımı öğrenince benden adres istediler."

" Evimin adresini falan vermemişsindir umarım."

" Saçmalama oğlum. Tabiki verdim."

ғᴏʀᴇᴠᴇʀ |ʜʏᴜɴᴍɪɴ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin