Merhaba babess ♡♡
Aciklamayla baslamak istiyorum, rica ediyorum okuyun sonra bölüme gecin.
Öncelikle bu kitabı cok okuyan var mı bilmiyordum, o yüzden de ciddiye almiyordum ama yorum ve oyların azlığı beni fazla okuyucu olmadığı yönünde ikna etmişti acikcasi.
Sonra bir baktım dm kutum taşıyor...Yani yanlis anlamazsaniz, madem kitabi bu kadar seviyordunuz ve beni sürekli darliyorsunuz o zaman bir oy veya yorum niye atamadiniz diye sorarlar adama gjsndbdndvf
Kusura bakmayin cok komik geldi fjjfnxjdnfb
Dedigim gibi, özelden mesaj atip yeni bölüm yeni bölüm diye basimin etini yiyen okuyucularima sesleniyorum, lütfen bunun yerine oy veya yorum atin da ben de kitabin okundugunu bilip ona uygun bir ciddiyetle ve hızla devam edeyim. Gecikmeler icin üzgünüm ama mümkün olan kisa sürelerde bölüm yaziyorum gercekten.
Gerci ben tamamen zevkine yaziyorum, yine de havaya falan yazdigimi zannediyordum hbdhdnsbd
Ve ve son olarak; hikayenin isleyisinin cok agir oldugunu biliyorum ancak bol aksiyonlu, dramdan geberecegimiz bölümler gelmeden biraz durgun sularda yüzelim istedim.
Bu kitabin "The Cursed Child" ile uzaktan yakindan alakasi yoktur, zaman yolculugu falan beklemeyin yani. Delphini Lestrange/Riddle karakteri baska sekillerde olay örgüsüne dahil olacak.
Tam bi dark Albus kurgusu bu, sonra vay efendim cigerim söküldü, Potter'larin basi batakliktan cikamiyo falan anlamam ben.
Kavsaktan önce son cikis bu bölüm cünkü, uyarimi yapayim.Evet, simdi bölüme gecelimm ♡
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
"...Ben sadece bir ucubeden ibaretim..."
Surf Curse - Freaks
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
⬆️
"Cynthia Walkes'un, Albus Severus Potter hakkında düşündüğü tek şey."♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Albus'un geçmişte kalmış o "zihin şifacıları serüvenini" gözden geçirdiğinde tek hatırladığı kara kara bulutlardı.
Mione Teyzesi'nin muggle doğumlu samimi bir arkadaşı, Hogwarts'tan mezun Cynthia Walkes'un Londra'daki ufak kliniği türünün tek örneğiydi.
Hem muggle üniversitelerinden birinde psikoloji okumuş, hem de sihir dünyasına bu bilimi taşımaya çalışan genç atılımcı Cynthia'nın ilk danışanlarından biri de Albus'tu.
Korkunç baş ağrılarının sebebi olan gece terörleri, kabuslardan uyandığında yaşadığı o berbat boşluk hissi, uzun süre konuşmayışı, uyandığında her şeyi unutuyor olması...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Outrunning Karma: The Pathetic Heir of Slytherin
FanfictionAlbus Severus Potter, olmaması gereken her şeydi. Slytherindi; çataldil, ve de bir varis. Sürekli her şeyi batıran çocuk, ailesini yok sayabilmek için kendini de yok sayan çocuk, bu Albus Potter'ın olduğu şeydi. 11 yaşındayken, puslu gri gözler taş...