-
-
-
-"Weh blah, Jihoon!" Dua orang lagi lelaki tu larikan diri.
"Weh Hoon, laju gila kau lari." Hyunsuk yang baru sampai itu tercungap cungap.
"Eo? Apa yang jadi?" Sambung Hyunsuk yang terkaku tengok. Dia pandang aku then cecepat dia alihkan pandangan.
"Bawak sial tu balik tempat kita. Banyak benda aku nak tanya." Arah Jihoon kepada Hyunsuk. Hyunsuk mengangguk.
Jihoon datang ke arah aku. Aku dah tutup dada aku dengan tangan aku. Jihoon cangkung pandang aku.
"Bila kau milik aku, kau tetap milik aku." Ujar Jihoon. Dia menanggalkan kemeja dia lalu dia menutup badan aku dengan kemeja tu. Dia pakai baju tshirt putih di belah dalam kemeja tu. So takdalah dia tak pakai baju kan.
Maknanya yang tadi tu bukan bebudak dia? Atau memang dia sengaja berlakon?
Apalah nasib aku, nak larikan daripada dia. Sekali dia yang selamatkan aku.
-
-
-
-Aku termenung sendiri dalam bilik. Jihoon yang kat sebelah aku cuma perhatikan je aku.
"Kau okay?" Soal Jihoon.
Aku diam. Lepas apa yang jadi buatkan aku trauma dengan lelaki. Kenapa aku dipertemukan dengan lelaki jahat? Hidup aku dah cukup terseksa dengan lelaki yang jahat ni. Cukup terseksa..
Jihoon mendekati Jihyo, tangannya ingin memegang kepala Jihyo. Dengan tindakan refleks Jihyo sendiri mengelak. Nampak seperti Jihyo betul betul trauma apabila disentuh oleh lelaki.
"Aku tak boleh terus macam ni. Kalau kau nak selamat, kahwin dengan aku." Ujar Jihoon.
Jihyo terus pandang Jihoon dengan matanya yang berair. Tergamam Jihoon tengok Jihyo yang menangis.
"Kahwin? Apa aku dapat kalau aku kahwin dengan kau? Kalau aku tak kahwin dengan kau pulak? Kau nak bunuh aku? Bunuh jelah aku. Daripada aku terseksa macam ni. Jeball, aku cuma nak hidup macam orang lain." Balas aku yang tak dapat tahan lagi airmata.
"Kau sendiri tengok tadikan? Siapa diorang tu? Cemana diorang boleh kenal kau? And kenapa diorang nak bunuh aku? Oh ye bukan setakat nak bunuh, diorang nak rogol aku! Semua sebab siapa?! Sebab kaulah!" Sambung aku, aku tengking Jihoon.
"Majlis semua aku dah settle. Esok kita kahwin." Lantas Jihoon keluar daripada bilik tu. Tapi langkah Jihoon berhenti di depan pintu.
"Aku nak kau selamat dengan aku.." Lalu Jihoon jalan keluar dan menutup pintu bilik.
Tu je yang dia boleh cakap? Sumpah aku sakit hati. Nak lari lagi pun memang takda guna dah. Confirm aku kena tangkap semula dengan Jihoon.
Tapi macam mana nak kahwin kalau takda perasaan cinta dan sayang langsung. Si Jihoon tu pun aku rasa dia kahwin dengan aku ada sebab lain.
YOU ARE READING
[ C ] Dia Mafia Tapi Sweet
Fanfiction[ PARK JIHOON FANFICTION ] Jihyo dipaksa kahwin dengan seorang mafia kerana ayah tirinya telah menjual Jihyo pada mafia itu. Disebabkan hutang. Kehidupan Jihyo yang masih lagi bersekolah malah sudah mencari kerja part time bagi menyara kos kehidupan...