Tumblr 27

100 7 0
                                    

calumsexyhood: Autumn, naber?

imangelyouass: İyi, Cal. Sen?

calumsexyhood: İyiyim. Aklıma ne takıldı biliyor musun? Bizim seninle gerçek bir sohbetimiz olmadı hiç. Hep kavga hep sorun. Hadi bana kendini anlat.

Aww.

imangelyouass: Ne anlatayım?

calumsexyhood: Kaç yaşındasın? Boy, kilo, göz, saç ne olursa. Neleri seversin?

imangelyouass: Peki. 18 yaşındayım. Bugün itibariyle 1.76 boyunda ve 54 kilodayım. (Laptop'umun elimden alındığı haftalarda iyileşmeye çalıştığımı söylemiştim. Boyum uzadı ve kilo aldım.) Gözlerim sanırım yeşil. Yani yeşile yakın hatta baya benziyor ama tam yeşil değil. Saçmaladım. Saçlarım kahverengi. (!) Ten rengimde beyaz. Bunlar fiziksel oldu. Şimdi sıra sende. Ne sevdiğimi sonra söylerim.

calumsexyhood: Anlaşma. Peki. 19 yaşındayım. 1.90 boyundayım. 72 kiloyum. Gözlerim kahverengi. Saçlarım siyah ama önünü sarıya boyadım. Esmerim ben. Fazla bir şey yok.

imangelyouass: Fotoğraflarda baya iyi duruyorsun.

calumsexyhood: Biliyorum. *yamuk gülüşlü emoji*

imangelyouass: Müzik zevkimden bahsetmeye kalkarsam bu işin içinden çıkamam. Kulağıma ne güzel geliyorsa dinlerim. Rock'dan R&B'ye kadar.

calumsexyhood: Bende çoğunlukla rock dinlerim ama diğer türlerden de dinliyorum.

imangelyouass: Acayip derece de dizi aşığıyım. Spn, tw, utd, arrow, Flash, dw. Daha çok var. Marvel ve Dc kahramanlarına hastayım.

calumsexyhood: Bende marvel'e bayılırım. Dc'den hiç dizi izlemedim ama çizgi romanlarını okudum.

imangelyouass: Pizza çok severim. Aklıma fazla bir şey gelmiyor. İdare et.

calumsexyhood: Herkes pizza sever. Bence bu iyi bir başlangıçtı.

calumsexyhood: Hoşlandığın biri var mı, Autumn?

Bu sensin Calum. Sana aşığım.

imangelyouass: Evet. Senin?

calumsexyhood: Ben kimseden hoşlanmam. Benden hoşlanırlar.

imangelyouass: Neden? Piç misin?

calumsexyhood: Bana küfür etme!

Tumblr | Calum HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin