Tumblr 29

94 7 0
                                    

calumsexyhood: Hadi bana hoşlandığın çocuktan bahset. Çıkıyor musunuz?

Ah Calum. Sana kendini nasıl anlatayım.

imangelyouass: Hayır, çıkmıyoruz. O daha çok güzel kızlarla birlikte. Ben onlara sürtük diyorum.

calumsexyhood: Kötü çocuk mu?

imangelyouass: Herkes hatta kendi bile kötü olduğunu düşünüyor ama ben onun iyi olduğuna eminim.

calumsexyhood: Ya değilse?

imangelyouass: Öyle. Bir kanıtım olmasa eminim demezdim.

calumsexyhood: Anlat ve buna ben karar vereyim. Ne dersin?

Ah, nasıl anlatacağım ki?

imangelyouass: Birkaç kez bana iyi davrandığı oldu. Bu yeterli.

calumsexyhood: Hayır değil.

Calum sen iyisin. Kabul et.

imangelyouass: Çok eskiden. Ben 5 ve o 6 yaşında iken. Bana çok büyük bir iyiliği olmuştu.

calumsexyhood: 5 6 mı? İnsan o kadar senede değişir Autumn. Çocukken herkes iyidir.

calumsexyhood: Küçükken benimde böyle bir hikayem olmuştu. Kimsenin oynamadığı bir kızla arkadaş olmuştum. Ama şimdi o kenarda duran, kimsenin konuşmadığı kızlarla konuşmuyorum. 'Sürtükler' ortama karışıp kendini yamamada oldukça iyiler.

imangelyouass: O zaman benimle konuşmasan daha iyi Calum. Çünkü ben kimsenin konuşmadığı, o kenarda duran kızım. Kendimi birilerine yamamaya hiçbir zaman uğraşmadım. Uğraşmayı da düşünmüyorum.

calumsexyhood: Siktir. Autumn, bunu kastetmedim.

calumsexyhood: Autumn, sen farklısın.

calumsexyhood: Gerçek hayatta böyle oluyor. Ama burada öyle değil.

calumsexyhood: Autumn bana göre sen eğlenceli, yaşamayı seven bir kızsın. Kenarda duran bir kız değilsin.

Tumblr | Calum HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin