Tumblr 37

95 7 0
                                    

calumsexyhood: Hey?

Calum ile konuşmayalı iki gün olmuştu ve ilk mesajı o atmıştı. Artık ona mesaj atmaktan oldukça çekiniyordum...

imangelyouass: Hey!

calumsexyhood: Naber?

imangelyouass: İyi. Sen?

calumsexyhood: Bende iyiyim.

calumsexyhood: Bu ne sıkıcı konuşma böyle?

imangelyouass: Sen başlattın.

calumsexyhood: Bugün Autumn adında bir kızla tanıştım. Aslında tanışmadım. Ashton'ın kardeşiymiş. Yakında tanışırız her halde. Kız biraz soğuk.

Ağlayacağım şimdi.

imangelyouass: İlk defa bir kızdan bahsediyorsun, Calum? Kız güzel mi?

calumsexyhood: Yani. Yakından görmedim. Uzaktan iyiydi. Mor saçları var. Ama ciddi anlamda kenarda duran kız. Kimseyle konuşmuyor. Mor saçlı birinin kenarda duracağı aklıma gelmezdi.

Ne alaka ya?

imangelyouass: Uzakta duran kız? Sınıf ayrımı? Ashton duymasın.

calumsexyhood: Ashton'ın bu zamana kadar bir kız kardeşi olduğunu bile bilmiyorduk. Bunu takacağını sanmıyorum.

imangelyouass: Sen bir abi- kız kardeş arasındaki bağı bilemezsin.

calumsexyhood: Abin mi var?

imangelyouass: Evet.

imangelyouass: Sende abinden hiç bahsetmedin. Demek ki pek bir bağ yok.

imangelyouass: Sanalda konuştuğum birine abimi anlatacak değilim. Ve yanılıyorsun. Çok güçlü bir bağ var. Hayatımdaki en değerli insan abimdir.

Tumblr | Calum HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin