"Senin burada ne işin var?" Calum'u odamda görmeyi beklemiyordum.
"Sadece konuşacağım." Calum'un sesi oldukça kısık çıkmıştı.
"Dinliyorum" Daha çok ağlatmaktan başka bir işe yaramayacaktı.
"Autumn gitmeni istemiyorum." NE???
" Evet kaba davrandım ama kandırılmak hoş değil. En yakın arkadaşım ve gerçekten görmek istediğim tek kız tarafından." Ne oluyordu ya?
"Her ne kadar sana bağırmış olsam da 'tumblr Autumn' olduğun için mutluyum. Her zaman seni görmeyi istedim. Yanında mutlu olduğum, görmeden sevdiğim kız olduğun için mutluyum." Wtf??!?!
"Peki ya 'tumblr Autumn' eskisi gibi kimsenin konuşmadığı ezik olsaydı böyle düşünecek miydin?"
"Ben senin birkaç güzel kıyafet giyip saçını mora boyamanı değil bana olduğun gibi davranmanı seviyorum. Bana küfür ettiğim anlarda oldukça kendinsin." Gülümsedim elimde olmadan.
"Ben 6 sen 5 yaşındayken. 1 Nisan 2002. Kimsenin seninle oynamıyor olmasının üstüne büyük bir eşek şakasına maruz kalman son raddeydi. Sonra 'kenarda duran kız' olmaya karar verdin. Yanına geldiğimde bana küfür etmiştin. 5 yaşındayken bile küfür ediyordun. Bense senin arkadaşın olmak için elimden geleni yaptım. Sonra o gün boyunca seninle oynadık." Her şeyi hatırlıyordu.
"Ve ertesi gün birden ortadan kayboldun."
"O zaman burada yaşamıyorduk. Ziyarete gelmiştik."
"Evet bunu sonradan öğrenmiştim. Bir anda Ashton ve sen aynı anda ortaya çıktınız. Kardeş olacağınız hiç aklıma gelmemişti. Ama burada olduğun için mutluydum."
"Ben olduğumu nasıl anladın?"
"Yeşile yakın gözleri asla unutamazdım. Tumblr'daki gizemli kızın Skye değil Autumn olduğunu öğrendiğimde senin o olduğundan emindim. Aynı zaman diliminde kilo almaya karar verdiniz, uzadınız. Hadi ama zayıflıktan bayılan birinin az uyuduğuna inanmamı bekleyemezdin herhalde. Bu ölüm olurdu. Aynı diziler, aynı sanatçılar, aynı zevkler, aynı küfürler ve bir anda küçük yeşil gözlü kız Ashton'ın kardeşi çıktı. En sonunda her şey yerine oturdu. Sadece bu kadar değer verdiğim bir insanın arkamdan iş çevirmesi beni üzdü." Bu etkileyiciydi.
"Yaşattıklarım için üzgünüm. Seni üzmek istemedim. Bundan sonra buna gerek kalmayacak. Beni görmeyeceksin bile."
"Autumn, koca konuşmadan anladığın bu mu? 5 yaşından beri sevdiğim kız, tumblr'da konuşmaktan zevk aldığım gerçek olmasını dilediğim kız ve benim için birçok şeye kalkışan Ashton'ın kardeşi Autumn. Hepsi aynı kişi. Bunun ne kadar güzel gözüktüğünü bir de benim gözümden gör." Calum'un iyi olduğunu hep savundum ama bu kadarını bende beklemiyordum.
"Bu hayatta başıma gelmesini istediğim şeysin ve başıma geldin. Bunun benim için ne kadar önemli olduğunu tahmin bile edemezsin." Bir an gözlerimin içine baktı.
"Autumn Skye (Anne Carter) Irwin. Seni seviyorum." Son duyduğum şeyler bunlar olmuştu.