Şaka sadece herkesin güldüğü bir şeydir, korktuğu değil!
Gizli
3.Bölüm - Şaka şaka
"Bu şaka değil, korku.""Şaka şaka, sizi test etmek istedim " dedi . Bu şaka gibi de durmuyordu ben bunu öğrenecektim
"Bu bir şaka değil, olsaydı hepimiz gülerdik," dedim
Herkeste bana katıldı şuan hiç korkuyor gibi durmuyorum ama bacaklarım ve ellerim titriyordu, kimse anlamasın diye de saklamaya çalışıyorum.
"Ortada bir ceset ve bir katil var Berk, şakanın hiç sırası değil, ve ben aşırı korkuyorum anlıyor musun?" dedi Aslı.
"Size bir şey söyleyeceğim sizin o odada ne işiniz var daha doğrusu siz karşıdan geldiniz ne yapıyordunuz orada?"
"O odada bir kapı daha var yurdun okula giriş, çıkış kapısı o koridor yer altında olan bir tünel gibi bir şey oradan hem yurda hem de okula giriyoruz," diye anlattı Aslı.
Herşeyi yanlış anlamıştım salak gibi.
"Ne yani burada bir yurt mu var? "
"Evet, sen bilmiyor musun? "
"Hayır, ben tam bir salağım."
"Aynen öyle," dedi Zeynep, benden nefret mi ediyordu ben ona ne yapmıştım?
"Sen bana niye öyle davranıyorsun?" dedim bir cesaretle.
"Ne gibi davranıyorum?" dedi bende sustum, bu kavgaya dönecekti.
"Ben bir lavaboya gideyim, "dedim ve lavaboya gittim her yerim terlemişti yüzüme şu serptim çünkü ortada öldürülmüş bir ceset vardı.
"Hadi kızım Nehir, alt tarafı bir ceset korkmamalısın," dedim ve bir anda elektirikler gitti daha da terlemiştim lavaboda yanlızdım keşke Aslı'yı çağırsaydım, belkide kimse yok diye sadece okulunkiler gitmiştir dedim.
Sonra karanlıkta biri vardı kalbim hızlanmıştı, belkide katil buydu.
"Nehir iyi misin? " dedi bu ses Aslı'nın sesiydi.
"E-evet sadece korktum," dedim.
"Haa şey sadece buranın değil yurdun da elektrikler gitmiş bende sana bakayım diye buraya geldim, " diye söylendi Aslı.
"Biz yurda gidiyoruz sen de gel burada kalamazsın, benim odamda beraber kalırız bu gece," dedi ben zaten burada kalamazdım mecburiyetten olur dedim.
Ve yurda doğru tünelden gitmeye başladım cesetli odaya girmiştik kalbim hızlanmıştı. Ve yurdun kapısından girdik biraz da olsa rahatlamıştım burada insan var diye, aslında daha tehlikeli ama tek olmaktan iyidir diye düşündüm .
Aslı'ının odasına girdik odası çok güzeldi hayran kalmıştım. Çantamdan telefonumu aldım ve açılmadı çünkü şarjı bitmişti.
"Sen benim yatağa yat istersen," dedi.
"Hayır, burası senin odan, senin yatağın."
Oda itiraz etmedi ben de koltuğu yatak yapıp uyudum.
Sonra gözlerim hafif aralandı, yanımda yüzü maskeli , elleri kanlı, ve sağ elinde bir bıçak vardı bana saldıracak gibiydi, korktum ve bir şey yapamadım bana doğru yaklaştı bıçağı bana doğru tuttu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Horror"Bir gizemli oda , o oda da insan ve de bir ceset" Ben bunun şokunu yaşarken karşımdaki adam bana şaşırmış şekilde bakıyordu... O adam katil miydi ? Katilse beni de öldürecek miydi ? Gecenin geç saatlerinde bir okulda mahsur kaldım. Ve o okulda bir...