1.Bölüm- İlk günüm

88 6 4
                                    


♡♡♡

Selamm , yeni kitabımız Gizli , Felaket de bitmedi tabiki ona da devam edeceğim lütfen kitaplarımı oylayın.Artık biraz daha gelişeceğim
-Mediha-

İsmim , nehir gibi akışına bırakırım her şeyin. Ben Nehir , nehir gibi akıştayım şuan

 Ben Nehir , nehir gibi akıştayım şuan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gizli

1.Bölüm - İlk günüm
"Ya da son günüm"

Ben Nehir , Nehir Soygün bugün  6 aydan sonra ilk defa okula gidecektim, evet 19 yaşındayım , 12.sınıfa gidiyorum . Tam da şuan okulun önüne geldik bile beni babam bırakıyordu , bunu bile özlemiştim neyse fazla uzatmayayım.

Okula girdim içimdeki his çok kötüydü.

Sınıfıma girdim ve boş bulduğum bir sıraya geçtim.

Ben hep asosyal bir kızımdır öyle hemen arkadaş edinmem ama edindim mi de onu bırakmam. Böyle dıştan güler yüzlü tatlı, sevecen gibi görünsem de kızdığımda kendim de olamıyorum aşırı agresif bir kız olurum.

Kimse neden benle arkadaş olmuyordu anlamıyordum. Ben ne yapmıştım ki? Hemen hemen herkese güvenmem beni bu hayatta çok zorluyordu.

3 saat sonra...

Ders bittikten hemen sonra biraz okulu gezeyim diye sınıftan çıktım hemen eve gitmeyecektim. Çünkü okulu tanımam gerekti.

Bir kütüphane vardı kütüphaneleri çok severdim. Hergün hergun kitap okumaya çalışırdım ve bu beni mutlu ederdi.

Elime kitap alıp okumaya başladım öyle bir okumuşum ki uyuyakalmışım. Uyandığımda saatin gecenin 1 olduğunu farkettim ne yani ben burada kilitli mi kalmıştım ne yapacaktım en iyisi uyamaktı sabah olup mutlaka açılacaktır okul. Yani muhtemelen.

Ama uyuyamıyorum nedenini bilmiyordum ama korkuyordum da yani koskoca okulda yanlızım... Ya bir öcü falan gelirse!

Ve gezmeye başladım gözüme çarpan kapıya benzeyen bir şey gördüm. Kapıda zengin kapısı ha.

Ona doğru gittim kapıyı garip de olsa bir şekilde açmıştım tabii zorladım .

Bir koridor vardı çok ıssızdı . Ben küçükken televizyona yanlışlıkla ışınlanıp bir daha eve dönemiyeceğim diye korkardım evet aptaldım

Sanki bu koridora girdiğimde sanki bir da çıkamayacakmışım gibi geldi . Ama yine de merakımı yenilip girdim içeriye.

Bir sürü oda vardı ama açamadım çünkü hepsi örümcek ağlarıyla kapalıydı.

"Iyyyy" dedim.

Fakat bir oda vardı sanki yeni birisi girmiş gibiydi kapısı tertemizdi .
Ve yine merakıma  yenik düştüm kapıyı açtım ve anında donakaldım , tüylerim diken diken olmuştu , buz gibiydim , tam tamına şok olmuştum.

İçeride yatan bir ceset , ve ordada başında duran bir insan...

♡♡♡

Düzenlenmiştir

Bölümü beyendiyseniz oy verir misiniz yeni hikayemizin konusu bu olacak yani böyle gizem/gerilim kitapları seviyorsanız bunu okuyabilirsiniz lütfen kitabı full okuyun.

Baysss

-Mediha-

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin