9.Bölüm - Tatil

33 4 10
                                    

Herkesin bir dinlenmeye ihtiyacı var, fakat biz neden dinlenemiyoruz...

Gizli

9.Bölüm - Tatil
"Bizim yorgunluğumuz"

Uyandığımda saatin 09:12 olduğunu gördüm, sonra içim rahatladı neden olacak bugün okul yokta ondan.

Pembe kalpli pijamaları çıkardım ve beyaz crop, siyah kumaş pantolon ve üzerime şeffaf yelek giydim bugün hava biraz daha sıcaktı mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım.

Ama annem ve babam nerede gitmiş olsalar bile bana kahvaltı hazırlarlardı. Ne olduda apar topar gittiler, annem emekli öğretmen, babam ise emekli önemli bir asker. Yani işleri bundan sonra ne olacaktı ki?

Telefonla aradım onları fakat telefonları kapalıydı onlar için daha çok endişelendim.

Sonra tezgahta bir not gördüm." Kızım teyzen kalp krizi geçirmiş, o yüzden Konya'ya gittik. Dolapta yemek var! "
Ah anne seviyorum bu insanları yaa. Ee ben ne yapıcağım bu evde. Boş boş telefona bakamam kitap mı okusam?
Kardeşimin kitaplığına göz gezdirdim. Gizli diye bir kitap gördüm orada da bizimki gibi bir gizli oda ve de bir ceset görüyor.

Kitabımı okuduktan sonra telefonuma bildirim geldi. İnstagramdan foto atmıştım onu beğenmiş.

@Berk_20 sizin gönderinizi beğendi.

Yine o yüzüme gelen aptal gülümse niye bu kadar sevinmiştim ki, normal insan gibi arkadaşının gönderisini beğendi. Ne var yani?

Aynaya baktığımda yanaklarımın kıpkırmızıya dönmüştü, bildiğin domatese dönüştüm.

Nedense bu sevinçten bir şarkı açtım.

"We'd always go, "

"İnto it blindy"

Diyordu şarkı bazı yabancı şarkıların anlamlarını anlamasamda anlam kazandırmaya çalışıyordum.

Ay sıkıldım, yoruldum, niyeee?

Sonra tekrar bildirim geldi bu sefer WhatSapp' tandı yani Ceset Ne Olacak? Grubundan ama mesaj ilgimi çekti bildiğin tatile gidecektik ama annemgil izin vermez ise yok ya niye vermesin?

Ama Çarşamba gidecektik bugün Pazartesiydi.

***
6 saat sonra

***

Telefonumla gezindikten sonra evde rahat durmak için siyah şort üstüne yeşil t-shirt giydim, tam uyuyacakken evde sesler gelmeye başladı annemgil bu kadar erken gelemezdi. Kimdi bunlar yoksa hırsız olmasın?

Aşırı korkuyordum polisi mi arasam yoksa bizimkileri mi, ama daha ne olduğunu bile bilmiyordum ki ?

Sonra bizimkilere mesaj attım.

Nehir: Şu an evde birileri var çok korkuyorum, kim olduklarınıda bilmiyorum, ailem de ev değil.

Aslı'm: Tamam biz geliyoz, sakın kapını açma.

Biraz bekledim aşırı korkuyordum ne yapacaktım ,sonra odamın kapısını açmaya başladılar ki bir anda çığlık sesi duydum, sonra ise tanıdık, huzur veren ses;

Berk'in sesi.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun, bay hırsız," dediğini duydum gerçekten de eve birileri gelmiş.

"Hepinize ödetecem bunu, " dedi adam, sonra tekrar kapıyı biri açmaya çalıştı.

"Benim Berk ,korkmana gerek yok," dedikten sonra kapının kilidini açtım ve ona sarıldım.

"Beni kurtardığınız için teşekkür ederim."

"Ne demek," dedi salak çocuk.

"Nehir."

"Hmm."

"Elimi gökyüzüne uzatsam sen de gök yüzünden elimi tutar mısın?" ne demekti bu, ne diyordu bana?

"Tutarım Berk," dedim.

"Sevindim, cılız kız."

"Ben cılız değilim."

"Tamam, tamam."

Sonra aklıma takılan bir soruyu sordum

"Bir gün gökyüzüne çıkacağız, inanıyorum. Sence imkansız mı?"

"İmkansız diye bir şey yoktur cılız kız."

Ondan tam ayrılırken Ozan geldi.

"Berk, Nehir, aaa pardon müsait değilseniz," diyerek gitti.

"Salak şey ya," dedi Berk.

"Hadi size de zahmet ettim evinize gidin mışıl mışıl uyuyun,"dedim.

"Tamam," diyerek odadan çıktı onları karşıladıktan sonra mesaj geldi.

Eğer o tatile gidersen sonuçlarına katlanırsın.

Ne demekti bu, kimdi de bana mesaj yolluyordu hem de neden tatile gitmeniz istemiyordu bu kişi . .

Hepinize Selam, yarın tatile gideceğim için bol bol bölüm attım orada atabilir miyim bilmiyorum. Bu bölümde normal uzunlukta olduğu için diğer bölümler daha baya baya uzun olacak şu an kendimi alıştırıyorum. -Mediha-

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin