5.Bölüm - İyiyim ben

28 6 5
                                    

İyilik mi, iyiyim mi ikiside eş sesli biri kötülük yapmamak, diğeride sağlıklı olmak, ama psikolojik ...

  Gizli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
Gizli

5.Bölüm - İyiyim ben
"Sadece bir seferlik"

Ne olduğunu anlamadım şok geçirmiştim sonra bir anda başım dönmeye ve midem bulanmaya başladı, sonra yere yığılıverdim herkes panikledi her ne dediklerini duyuyordum ama konuşamıyor ve gözlerimi açamıyordum.

"Nehir şakanın sırası değil, " diyen Aslı'ya üzüldü içim.

"Nehir aç gözlerini güzelim," diyen Ozan, içimi paramparça etti.

"Nehir lütfen uyan ve beni affet,"  diyen Zeynep peki , o bile.

Tek bir şey vardı Berk onu duyamıyordum.

"Berk oğlum sakin ol, kendine gel," diyen Ozan'ı duydum ne olmuştu ona keşke görseydim.

Sonrasında bilincim kapandı hiçbir şey duymamaya başladım.

2 saat sonra...

(Yazarın anlatımıyla)
 

Herkes hastanede endişeli duruyordu Nehir'in bir anda bayılması insanları şoka uğrattı, Nehir'in ailesi de geldi, zaten bir gün boyunca okulda kaldı.Nehir hastanede hasta dinlenme odasında uyuyordu sonra odadan hemşire çıktı.

"Hastanın yakınları sizler misiniz?" diye sordu hemşire.

"E-evet hemşire hanım," dedi Nehir'in annesi.

"Hastanın durumu gayet iyi sadece tansiyonu düşmüş ve hasta yaşadığı bir travma sonucu oluşmuş bu yüzden dikkat edin," diyerek ayrıldı hemşire.

Herkes bir anda mutlu olurken hevesleri kursaklarında kaldı bir travması mı vardı Nehir'in?

1 hafta sonra...

(Nehir'in anlatımıyla)

Uyandığımda saatin 9 olduğunu farkettim herşey üst üste gelince 1 hafta okul için izin almıştık, ve ben bugün gidecektim okula, okul saati 10 daydı ama ben erken hazırlanmak istiyordum.

Kalkltım yatağımdan tuvalete gittim işlerimi hallettikten sonra yüzümü yıkamaya başladım.

Tekrar odama girip pembe kalpli pijamalarımı çıkarttım ve üstüme yeşil bir gömlek gözlerimle uyuşsun diye , altıma pantolon olarak siyah bir kot,  ceket olarak da uzun siyah bir mont giydim.

Merdivenlerden aşağıya indim annem kahvaltı hazırlıyordu ama bilmiyordu ki okula geç kalacağımı.

"Anne zahmete girmişsin ama ben okula gideceğim,"dedim.

"Kızım okula geç kaldığını biliyorum hadi hızlı git başarılar gelsin, ama bunlar senin için değil," diye konmuştu. Anlamayarak kaşlarımı çattım.

"Benim için değilse o zaman kimin için?" dedim kısık bir ses tonuyla.

"Bugün Almanya'daki teyzen buraya geliyor ben de onu kahvaltıya çağırdım."

"İyi yapmışsın annem," diyerek annemin yanağından öptüm ve evden çıktım.

Okula vardım, ve sınıfıma girdim.

"Selam," diye cevap verdim bizimkilere aynı sınıftaydık ama hiç biri bana cevap vermedi küsmüş müydük? Ya da bunların hepsi benim hayal dünyamdan arkadaşımsa, ne saçmalıyordum ben.

"Kızlar!" dedim en ciddi ses tonumda.

Sonra Zeynep konuşmaya başladı:

"Bizi kandıranlarla muhatap olmuyoruz, "dedi.

"Ne kandırması ya? "

"Kendini de kandırmaya çalışma biz hepsini biliyoruz," dedi Berk en soğuk sesiylem

"Ya ne biliyorsunuz? Ben niye bilmiyorum!"

"Kapa çeneni! " dedi Aslı ondan bunu beklemezdim.

"Aslı'ya katılıyorum Nehir, ve sen bu ceset olayını unut biz toparlamaya çalışacağız," dedi Ozan.

Ozan'dan da beklemezdim

Peki Doruk onla yakın bile değildik ama olsun ya, o belki yanımda olurdu, sonra Doruk'a en masum bakışlarımla baktım.

"Bana hiç öyle bakma Nehir, ben de arkadaşlarımın yanındayım."

O an anladım ki benimle oyun oynamışlar bildiğin, ben onları dost sanarken benim bile bilmediğim şeyle onlar benden kurtulmaya çalışıyordu.

Ben de öyle yapacaktım onları ve ceset olduğunu unutacaktım

Kolay olmayacaktı ama bu dünya da kolay olan ne söyleyin bana...

Sonra sırama geçtim ve hocanın gelmesini bekledim.

Ders başladıktan 4 saat sonra eve gitmeye yola koyuldum otobüs için kartım olmadığını farkettim o zaman taksiyle gidicektim ki vüzdanımda para kalmadığını gördüm yürüyerek gidicektim mecbur evimizde uzaktaydı...
  

Yürümeye başladım sonra yağmur yağmaya başladı bir an yeşil gözlerim doldu, ağzıma tuzlu bir sıvı damladı bu göz yaşı tadıydı , çünkü küçükken tadını bakmak için ağlamaya başlamıştım ,ama ağladığımdan haberim bile yoktu neden duygulandığımı bilmiyordum.

Tam yürürken bir el ağzımı ve burnumu bir bezle kapattı bilmediğim bir kokuydu . Sonra beni kucağına alıp götürmeye çalıştı ne kadar mücadele etsem de bayıldım sonra ise bir arabaya bindirildim...

Bölüm nasıldı ama size uzun olacağını söylemiştim bir de en heyecanlı yerinde bölümü bitirdim ya ben bile heyecanlandım yazmak için sabırsızlıkla bekliyorum. Yaşasın kötülük hi  hi hi (cadı gülüşü bu arada) şdmğwnwşalaö neyse...

-Sizce Nehir'e ne olacak, peki ya Berk'ler onlara ne oldu da böyle yapıyorlar cevaplarınızı alalım °°°

~~~NOT~~~

•••YENİ BÖLÜMÜN GELMESİ İÇİN 15 YORUM 10 OY VE 20 OKUNMA BEKLİYORUM•••

^^^

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin