12. Bölüm - Ey Ahali

24 2 1
                                    

Uzun zaman sonra yeni bölüm atıyorum ve en son ki bölümün sonunda ne olduğunu unutmuş haldeyim cidden, mesela ana karakterlerin ismini unutmasam da örneğin anne ve babaların ismini filan unuttum bu bölümün konusu ne olacak ben de bilmiyorum yani aktiflik için hikayenin devamını getiriyorum, şimdiden kocaman aile olduk benim kitaplarımı okuyan herkese teşekkür ederim, ve sizleri çok seviyorum. -Mediha

Gizli

Burası benim girdabım bu yüzden kimse bulaşmasın!

12.Bölüm - Ey Ahali
"Eyvallah kardeş, hayatıma dahil olduğunuz için."

Aradan 1 hafta geçmişti bu olayın üzerinden ve ben bizimkilerle hiç görüşmedim ,evet onlara artık benim için zarar gelsin istemiyordum hem de onlar yüzünden bana bir şey olsun istemiyordum.

Telefonumu da 1 hafta boyunca sessize alıp kaldırdım, ama bugün çıkaracaktım çünkü uzun zaman sonra dışarı çıkacaktım. Dışarıya gezmek, tozmak için çıkmayacağım canım ,okula gideceğim sadece.

Telefonumu açtığım an telefon bildirim yağmuruna tutuldu.

Berk kişisinden 98 arama

Ne? Bu adam beni 98 kere mi aradı?

Aslı kişisinden 103 arama

Aslı'ya şaşırmadım çünkü sürekli her saatte beni 50 kez arayabiliyordu, 1 hafta da 103 az kalmış olur. Ama Berk...

Ozan kişisinden 6 arama.

Zeynep kişisinden 10 arama.

Doruk kişisinden 12 arama.

Diğerlerinin daha düşünceli olduğunu anladım çünkü benim yalnız kalmak istediğimi düşünerek aramamış olabilirler, ama bugün onları göreceğim ve ne diyeceğimi bilmiyorum.

...

Okula gitmeye hazırlanırken bir kargo geldi.

Kargoyu açtığımda korkunç bir şey çıktı.

Kanlı bıçak...

Kanlı bıçak...

Kanlı bıçak...

Neydi bu bir de not vardı, notu elime aldım.

"Senin de sıran gelecek."

Yazıyordu, neyin sırası bana gelecekti. Umursamadan okula yola koyuldum. Maalesef umursayarak gittim.

Okula girdiğim de, okul kaoslu gibiydi ne oluyordu?

"Ne oluyor burada?" dedim yanımdaki kişiye.

"Okulda bir öğrenci galiba katil, çünkü sınıfta bir ölü kız ceseti bulunmuş. "

"Ne! " diye bağırdım.

"Ne bağırıyorsun be kızım," diye o da bana bağırdı.

"Asıl sen ne bağırıyorsun?"

Aferin kızım okulda katil var, sen burada çocukla kavga et, ne kadar akıllısın Nehir be.

"Neyse ben gidiyorum."

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin