11.Bölüm - Hak ettim mi?

19 2 0
                                    

Ruhuna işleyen kelimeler, şarkı sözleri, şiirler vb. Peki benim ruhuma işleyen ne?

 
Gizli

11.Bölüm - Hak ettim mi?
"Hak ettim mi?"

Berk'ten...

Ben bütün sevdiklerime koruyacağıma yemin ettim, hâla da ediyorum.

"Nehir arkamda kal!" dedim o da korkmuştu ben de fakat ben kendim için değil onun için korktum, onu koruyamamaktan.

"Berk ne oluyor?" dedi stresli ve yorgun çıkmıştı sesi.

"Sakın yanımdan ayrılma ,yoksa olacakları düşünmek istemezsin değil mi? "diyerek ona biraz olsun böyle davranmalıydım.

"B-berk ben korkuyorum," dedi gerçekten korkmuş gibiydi.

"Korkma, ben varım, benim yanında kimse seni alamaz."

"Söz mü? " dedi.

"Söz."

"Sen bunları hak etmedin," dedim bir cesaretle.

"Hak etmedim mi? "Diye sordu.

"Hak etmedin."

"Nehir, sana bunları unutturmak için elimden geldiğince yardım edeceğim,"diye cümlemi bitirdim.

Sonra Nehir yüzüme baktı ve bir hışımla silah seslerinin oraya doğru gitti , bu kız aptaldı kendini mi öldürmek istiyordu?

"Nehir!" diye bağırmadan ilerledim.

Ben de onun yanına gittim.

"Oo Berk bey de geldiğine göre başlayabiliriz, tüm düşmanlarımızı öldürdük sonuçta bir siz kaldınız; Nehir ve Berk."

Dedi bu adam babamın eski arkadaşının çocuğuyla olan hesaplaşmalarımızdı.

"Onu rahat bırak," dedim Nehir'i göstererek.

"Hanımcı Berk, sevdiği kızı da korurmuş."

"O benim sev-" derken sustum olabilir miydi belkide seviyordum onu bilemem ki?

Tam silahı Nehir'e sıktıklarında onun önüne geçtim ve kurşun karnıma girdiğini hissettim ellerim kan içindeydi kurşuna alışkındım bunun için eğitilmiştim.

"Berk," diye bağırışları geldi bilincim kapanacakken o sözü duydum.

"Beni bırakma benim senden başka kimsem yok ," sonra bilincim kapandı ve her yer karanlığa gömüldü.

***

7 Ay Sonra...

***

Nehir'den...

Berk yedi ay boyunca uyuyordu, evet komadaydı her saniye bile yanından ayrılmadım, 7 ay boyunca hastanede kaldım. Her yerim tutulmuştu.

Benim için kendini feda etmişti. Ailesi de benim gibi perişan haldeydi.

Niye benim için kendini feda etmişti?

Sürekli beklemek yormuştu beni ve yine görüşme sırasıydı.

Odadan içeri girince artık umudum azalıyordu ne olacaktı? Uyanacak mıydı?

"Yine ben geldim, artık uyansan da evime dönsem" dedim yanına oturdum ve elini tuttum, eli buz gibiydi bir ölü gibiydi, zaten ondan bir farkı yoktu.

"Uyan be, seni çok özledim Berk, " diye ağlamaya başladım kafamı önüme eğdim, ve bir anda tüyler ürpertici bir ses duydum,

Berk'in sesi.

"Ağlama artık içim dışım bir oldu" dedi
Zor konuşuyordu, eh tabii normaldi 7 ay boyunca uyumuştu yani.

"B-berk u-yandın," dedim.

"Evet, şu an hâla uyuyorum seninle uykumda konuşuyorum," dedikten sonra ikimizde kahkaka attık , konuşmamız bittikten sonra doktor çağırdık, tabii ki de diğerleri de buradaydı onların aileri hastanede kalmalarına izin vermemişti ama onlar da hergün geliyorlardı.

Benim ailem ben kaçırıldığımda Berk'i tanımış oldukları için kalmama izin verdiler, bana giysi ve yemek veren de ailemdi zaten.

Artık sıkıcı hayatımı bile özlemeye başlamıştım.

Zeynep ve Aslı'yla uzun uzun sarıldık mutluluk gözyaşlarıyla , evet mutluluktan ağlıyorduk ve bugün benim 7 ay sonra en güzel günümdü.

***
1 hafta sonra..

***

Berk bugün taburcu olacaktı ve ben artık evime gitmiştim uzun bir uyku girdim ilk defa bu kadar güzel uyumuştum.

Ozan ve Doruk Berk'i arabaya götürürken ona doğru geldim ve onun bana söylediğini söyledim.

"Sen bunları hak etmedin," dedim.

"Hak ettim ben bunları," dedi aradığım cevap bu değildi ne yapmıştı da hak etmişti?

  Selam !Şu aralar meşgul olduğum için yazamıyorum ve kısa yazıyorum lütfen beni anlayın boş olduğumda yazıyorum.

Kitabı okuyun, oylayın ve yorum yapın.. Bayss- Mediha

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin