Her insan duygularından kaçmaya çalışır, ama bazıları ise o duygulardan kaçmak yerine, labirentin çıkışı olduğunu düşünürler, yani insanlar ikiye bölünür ; biri duygulardan kaçar, diğeri duygularını kovalar.
Gizli
6.Bölüm- Kaçış
"Ben duygularımın, labirentin çıkışı olarak düşünüyorum."Uyandığımda nerede olduğumu düşündüm, ne için kaçırdılar beni benim sorunum neydi.
Ama kimse beni kurtarmıyacak biliyorum, çünkü onların gözünde değersiz biriyim.
Burada ölüme daha yakındım.
Farkettim ki ellerim ve ayaklarım bağlıydı ne yapacaktım , telefonumun da cebimde olmadığını farkettim.
Nasıl kurtarılacaktım belki ailem benim yokluğumu fark edip polisi arardı ama onun için kaç saat durabilir dim ki?
Sonra yurttaki odada gelen adamın aynısı geldi beni öldürmek isteyen şimdi istediği gibi öldürüp beni kesin uçuruma atacak diye içim konuşuyordu.
Fakat bir şey daha vardı burası bizim evimizdi yani 10 yaşıma kadar kaldığım evdi.
Adam yanıma geldi ve maskesini çıkardı, vücuduma kaynar sular döküldü bu adam katil ve benim en yakınım, Amcam.
Amcam, amcam.
Söylenmesinde bile güçlük çekiyordum. Benim amcam en sevdiğim adam, hem beni öldürmek istiyor hem de o kızı öldürdü. Ellerim ve ayaklarım titriyor
Sonra sessizliği amcam denen adam bozdu."Korkma sana zarar vermiyeceğim, " dedi
Eh iyi bari zarar yok, ben delirdim mi acaba?
"Neden amca ne istiyorsun benden?"
"Senden hiç bir şey istemiyorum sadece babandan," dedi.
"Babam ne yaptı sana, ya siz kardeşsiniz?"
"Maalesef ben senin öz amcam değilim kurabiye,evlatlık almışlar Babaannen ve deden."
"Peki ben ne yapacağım?"
"Sen sadece süs yemi olacaksın burada oturacaksın, geçen seni öldürmek istedim ama hem kıyamadım hem de baban parayı getireceğini söyledi ama öldürmesem de onca yılın intikamını almak için ondan değil kızının nasıl acı çektiğini görerek intikam alıcağım. "
"Bana ne yapıcaksın?"
"Sadece acı çekeceksin."
"İşkence mi edeceksin?"
"Hayır psikolojik olacak, ruhun kararacak her şeyin mahvolacak , Dinoma taşlarına bir dokunuşla her şey mahvolur değil mi? Ben de sizin hayatınızı bir dokunuşla mahvedeceğim. "
"Sen en çirkin insansın!" diyerek ağlamaya başladım neden ben, ben ne yaptım benim suçum ne bu dünyada, hem de en sevdiğim insandan bunları duymak her şeyi mahvediyor şimdiden psikolojim kaldıramıyor.
Bir dakika ceset.
"Tabi ya sen öldürdün o kızı, beni mahvedeceğini taşıyamayacağımı zannettin değil mi?"
"Evet sen yeterince güçlü çıktın, bu yüzden sana ağır gelenleri yapacağım."
"O-o kızın ne suçu vardı onun hayatını çaldın," dedim.
"Evet sizin yüzünüzden başkalarının canı da gidiyor maalesef."
"Başlıyacağım senin intika-" derken sözümü kesti.
"Hop küçük hanım sözlere dikkat!"
"Pislik gerizekalı , iğrençsin!" dedim ve yanımdan uzaklaştı kim kurtaracaktı belki de kimsenin umrunda değildim kimse beni kurtarmaya çalışmayacaktı...
(Yazarın anlatımıyla)
Nehir saatlerce eve gelmeyince okula da bugün gitmeyince ailesi telaşlanıp herkesi aradı tabii Berk ile arkadaşlarınıda herkes evde ne yapacağını konuşuyordu hakikaten ne yapacaklardı.
"Polisi mi arasak?" dedi Aslı.
Sonra Nehir'in babası Bora bey karşı çıktı:
"Maalesef gidemeyiz, çünkü kızımı kimin kaçırdığını biliyorum."
"K-kaçırmak mı?" dedi Nehir'in annesi Selin hanım.
"Mehmet'in ta kendisi , intikam peşinde hâlâ."
"Mehmet kim?" dedi Aslı.
"Benim üvey kardeşim," diye mırıldandı Bora.
"Bu adamdan kurtulamayacak mıyız Bora ?" dedi Selin hanım ağlamaklı bir ses tonuyla.
"Şimdi ben eski eve gidiyorum sonra da kızımı buraya getiriyorum," dedi Bora.
"Olmaz Bora bey biz de geliyoruz ," dedi Berk.
"Ama o- " derken Ozan söze karıştı.
"Bora bey o bizim kardeşimiz oldu, yakın zamanda arkadaşımız oldu,şimdi onun canı tehlike deyken biz burada mı oturacağız?" dedi.
"Doğru söylüyorlar çocuklar,.Bora gelsinler," dedi Selin hanım.
Ve arabaya binip o eve doğru yola koyuldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Horror"Bir gizemli oda , o oda da insan ve de bir ceset" Ben bunun şokunu yaşarken karşımdaki adam bana şaşırmış şekilde bakıyordu... O adam katil miydi ? Katilse beni de öldürecek miydi ? Gecenin geç saatlerinde bir okulda mahsur kaldım. Ve o okulda bir...