Bazı yağmurlar insanın kirlerini temizlemek için yağıyor, bazıları ise insanı kirletiyor , hayatta bundan ibaret değil mi zaten...
Gizli
8.Bölüm - Yağmur Altında
"Biz yağmur altında kirlendik"
Her şey çok garip diye söylenirken kantine doğru gittim . bizimkiler yemek yiyordu.
"Selam , hemen söze başlayım ben bayıldıktan sonra ölen kızla ilgili konu açılmadı sizce neden," dedim.
"Doğru söylüyor Nehir ,biz bunu neden daha önce düşünmedik," dedi Berk.
"Bence bu işte bir iş var," dedi Doruk.
"Sen dediysen, bir iş yok bence," dedi Zeynep.
"Kızım senin benimle ne derdin var?" dedi Doruk.
"Hayır, senin benimle ne derdin var?" dedi Zeynep.
"Bırakın didişmeyi , asıl konumuza gelelim," dedi Aslı.
Sonra okula doğru polis siren sesleri gelmeye başladı ve okulun bahçesine girdi.
"Berk ne oluyor?" dedim.
Sonra anons edildi.
"HERKES BAHÇEYE, HERKES BAHÇEYE TEKRAR EDİYORUM BAHÇEYE" diye anons yapıldı. Biz de bahçeye çıktık .Sonra bir şeyler konuşmaya başladı tabii ben anlamadım ve birden herkes polis arabasına doğru bindiler .Berk kulağıma fısıldadı.
"Ölen kızın öldüğünü anlamışlar , sorgulama başlıyacak." Ne zaman anladılar yahu ? Ve bizimkilerle arabaya bindik. İçimde korku var hem de çok büyük. Sonra anlamadığım bir şey oldu Berk yanımda oturuyordu ve elimi tuttu. Kalbim sarıldığımız günkü gibi hızlı atmaya başladı.
"Korkma, ben yanındayım," dedi.
"Sen yanımdaysan korkar mıyım?" dedim, ne dedim ben ?Ne oluyordu bana? İkimizde gözlerimizin içine baktık gözleri çok güzeldi.
"Gözlerin çok güzel, kendini sessiz orman gibi hissettiriyor," dedi.
" Ehe t-teşekkür ederim," dedim, bir dakika ben kekeledim mi?
"Nehir hanım," dediler tabii soyadımı söylemediler çünkü tek Nehir benim.
Karanlık tek ışıklı bir odaya girdim
"O kızı sen mi öldürdün?" dedi.
"Hayır," kesin bir cevap çok zekiyim hehehe.
***
1 saat sonra...***
Hepimizin sorgusu bitmişti ,beni kaçıran adam pardon üvey amcam ve bizim okulda onunla iş birliği yapan bir kız ,öldürmüş kızı, bu durumda hapise girdiler mahkemeden sonra ne kadar kalacaklar kesinleşecek. Ve bir de 1 hafta tatil olacak bu durumdan biz de faydalanacağız.
"Aslında iyi oldu bu 1 hafta tatil olacak hem de sınavların olduğu zaman," dedi Ozan.
"Oğlum iyi misin kız öldü, öldü," dedi Doruk.
"Tamam kavga etmenin sırası değil bugün benim eve gidelim," dedi Berk.
Herkes bana uyar derken bir ben kaldım.
"Ama an-" derken sözümü kesti Berk.
"Aması maması yok ,ben Selin teyzeyle konuşurum, bir şekilde ikna ederim Nehir," dedi yine Berk.
Nehir diye ismimi böyle güzel söyleyen tek insan galiba Berk.
Tam karakoldan çıkarken gök gürüldedi ve yağmur yağmaya başladı."Biz yağmur altında kirlendik, ve bir daha temizlenebilir miyiz? " dedim.
"Belki temizleniriz, belki birbirimize destek çıkarak temizleniriz," dedi Aslı.
"Sanmıyorum, siz temizlensenizde ben temizlenemem," dedim.
"Nehir, sen de biz de bu kirli işten temizleneceğiz," dedi Zeynep.
"Bunu söylemezdim ama ilk defa sarışın haklı," dedi Doruk.
"İlk defa mı? " dedi Zeynep.
"Evet, çünkü hiç bir zaman haklı olmuyorsun canım."
"Hahaha çok komik," dedi yapmacık gülümsemeyle Zeynep.
"Yaa yeter, şurada edebiyat medebiyat yapayım dedim kavga çıkardınız," dedim.
Sonra Berk'in özel şöförü geldi galiba oldukça zenginlerdi,"Zenginleri severiz."
"Zenginleri mi seversin? " dedi Berk.
"Ben bunu dışımdan mı söyledim?"
"Evet," diyerek güldü ah gerizekalı ben, kendi kendime rezil ettim.
Eve geldiğimizde tabii ev denilirse, bu koskoca villaydı canım.
"Ben duşa giriyorum istediğiniz gibi takılın, zaten evi biliyorsunuz, ama Nehir'e de gezdirin evi," dedi Berk.
"Tamam abi biz Nehir'e gösteririz," dedi Ozan.
Beni evi gezdirmeye başladılar. Ev baya büyüktü. Biliyormusunuz ben otobüsteyken bile insanları shiplerim burada arkadaşlarımıda shipleyeceğim.
Zeynep-Doruk
Aslı-Ozan
Nedense kendimi biriyle shiplemeye sevmem ama başkaları ayrı bir zevk.
Peki ya Berk onu neden başka kızla shipleyemiyorum ilk defa bu durumu yaşıyorum.Vakit aşırı hızlı geçti ne ara kendi evimde kendi yatağımda buldum kendimi bilmiyorum.
Sonra telefonumu elime aldım ve Berk'in instagram hesabını açıp fotoğraflarına bakmaya başladım, bir dakika ne yapıyordum, ama ona bakarken yüzümde aptal bir gülümseme yerleşti...Selamm bu bölüm baya uzun oldu, biliyorsunuz ki 6 başrol karakterimiz var ve hepsinin hikayesini nasıl yazacağımı bilmiyorum, Şu anlık sadece Nehir'in duygularını okuya biliyorsunuz yakın zamanda hepsinin birbirlerine karşı nasıl duyguları olduğunu okuyacaksınız ben de yazmak için sabırsızlanıyorum, bana kalırsa 7/24 yazarım ama oy ve okunma az olduğu için hemen bölüm yazamıyorum en yakın zamanda Berk'in ağzıyla okuyacaksınız, sonra da diğer karakterlerin hikayeleri...
Görüşürüz - Mediha-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Horror"Bir gizemli oda , o oda da insan ve de bir ceset" Ben bunun şokunu yaşarken karşımdaki adam bana şaşırmış şekilde bakıyordu... O adam katil miydi ? Katilse beni de öldürecek miydi ? Gecenin geç saatlerinde bir okulda mahsur kaldım. Ve o okulda bir...