4.Bölüm - Ölüm

27 6 1
                                    

Her insan, her canlı bu dünyadan gidecektir, ölümden kokmamamız gerekir, çünkü bu dünyadan kurtulacağız, en güzel şey

Gizli

4.Bölüm - Ölüm
"Ölüm, kötü değil, bir kurtuluş"

Ne olduğunu anlamadım, bağırmak istiyordum bağıramadım, nefesim kesilmişti sonra bir an durdu kapıdan gelen sesle, Berk'e benziyordu belkide oydu, sonra beni öldürecek kişi bir anda kayboldu, gözlerimi fal taşı gibi açtığımda rüya olduğunu anladım ve başımda duran Berk'i gördüm, ne bu gerçek miydi?

"İyi misin? " dedi.

"Bunlar rüya değil miydi?"

"Maalesef ben olmasam tahtalı köye vardıydın."

"Ne?" diyebildim sadece.

"Keşke bağırsaydın, ama bağırmamaklada haklıydın bu arada yüzünü gördün mü?" diye mırıldandı

"Hayır, sen "

"Ben de maalesef"

"İyi o zaman sen çık dışarı üzerimi giyeneceğim" dedim

O çıktıktan sonra Aslı'yı uyandırmaya çalıştım

"Aslııı" diye bağırdım

"Ne bağırıyorsun deli misin sen  , aptal"
Dedi uyku sersemiydi, salaktı bu kız dünyadan haberi yoktu.

"Kızım , dünyada neler oluyor sen hala uyuyorsun , katil bu odaya gelmiş beni öldürmeye çalıştı, neyseki Berk  beni kurtardı"dedim

Sonra çantamdan yedek kıyafetlerimi giydim Allah'tan okul forması yoktu serbest gidebiliyorduk.
Üstüme beyaz gömlek altıma mavi bir kot pantolon, ve beyaz spor ayakkabı giymiştim, saçımıda at kuyruğu yaptım.Ve odadan çıktım sınıfa doğru gittim , şimdi bu ölen kızın mutlaka ailesi, arkadaşları filan vardır , eğer kız yoksa işte o zaman ayvayı yerdik, aslında cesete dokunmamıştım ama Berk dokunmuştu parmak izi değdi o kıza.O benim sadece 1 günlüğüne arkadaşımda olsa arkadaşımdı onun için endişeleniyorum.

Sınıfa girdiğimde bacaklarım titremeye başladı neredeyse bayılacaktım kendimi zor tuttum . Biz okula ders işlemeye geliyorduk , ama o devam edemiyecekti , bir daha gülemeyecekti, bir daha film seyretmeyecekti. Neyse fazla dramaya bağlamayım çünkü bayılacam.

Ders işlemeye başladık sonra müdür girdi içeriye endişeli görünüyordu.Terlemişti baya.

"Çocuklar bir arkadaşınız kayıp, 2 gündür evde değilmiş."

Ve biz 6 kişi olarak şok geçirmiştik...

♡♡♡

Not:Bu bölüm kısa oldu diğer bölüm daha uzun gelecek lütfen oy ve yorum yapın bayss- Mediha-

♡♡♡

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin