Ben hayalime kavuştum, şimdi ise diğerlerini kavuşturmaya çalışacağım, ben Nehir Soygün
Gizli
10.Bölüm - Neden ben?
"Çünkü bana ihtiyaçları var! "Aradan 2 hafta geçmişti, ben tabii ki de o ergen birinin lafını dinleyip gitmeyecek miydim? Ben Nehir Soygün ona bunu hatırlatırım.
İçimde kötü bir his vardı bu yüzden her zaman kötü hissettiğim de gideceğim bir yer vardı. Nehir Tepesi gerçekten ismi Nehir tepesi, şaka yapmıyorum.
O yüzden üzerimdekileri çıkarıp mavi crop, altıma da beyaz kot short giydim.
Saçlarımıda at kuyruğu yapıp evden çıktım.Tepeye vardığımda bomboş olduğunu gördüm , banka oturdum ve yarım kalan kitabımı okumaya başladım...
Sonrasında çok garip bir şey oldu.
Bu koku, hatırlıyordum hoşuma giden koku bu, sonra omzumda elini gördüm, bu oydu Berk...
"İyi misin? " diye cevap verdi bir de soruyor salak, içimden küfür ettim.
"Niye soruyorsun bunu?"
"Sana her şeyi anlatmak için geldim, yoksa vicdan azabıyla uyuyamıyorum."
"Ne her şeyi, korkutma beni Berk."
"Ben yapamıyorum, sevdiklerim acı çektiğini görmeye dayanamıyorum," diye duraksadı iyice merak etmiştim. Sonra devam etti.
"Aslında bunların hepsi bir plan, ben sadece Ozan'ı tanıyordum, benim hayalim pilot olmaktı, sonra bir şey oldu okulda öğrencilerden ajan olunması istenmiş, çünkü okul tehlike altında olduğu için yani bir sürü erkek katiller vardı, maalesef ben istemiyordum, ama ailem önemli bir ajan oldukları için hemen kabul ettiler benim yerime, yani biz bir ajanız, sonradan bizimkileri de tanıdım yakın olduk, işte burada ki görevde senin. " Ne görevinden bahsediyordu bu aptal?
"Benim ne görevim olur, hem bunu ba-" derken sözümü kesti.
"Psikolog, evet bu okulda psikolog olmak isteyen kişi sadece sensin, işin ilginç tarafı da bu, yani koskoca okulda 1 kişi, bizim bozulan psikolojimizi düzelteceksin, seni araştırdığımda psikologla olan gerekli bilgileri bildiğini biliyorum, bu yüzden psikolog mesleğini hak ettiniz! " benim bilmediğim şeyleri nasıl biliyordu bu , hem bir dakika psikolog oldun mu demişti o!
"N-ne!" diyebildim sadece
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Aradan 1 saat geçmesine rağmen ben hâla şokun etkisindeyim bu ne ya! Hayatım mahvoldu, ama ben adrenalin severim o yüzden hiç sıkılmam.
Bizimkiler benim bildiğimi de artık öğrenmiştiler şimdi ne olacaktı.
"Şimdi ne olacak?" dedi Doruk aklımdan geçenleri söylemişti.
"Bilmiyorum ama bu iş hızlı bitsin, eski hayatıma dönmek istiyorum,"dedi Berk.
"Bence bitmesin ya, bu sıkıcı hayatımdan sıkılmıştım," dedim hepsi bana deli görmüş gibi baktı ne var yani adrenalin seviyorum diye suç mu?
"Kızım sen deli misin? Belkide katiller tarafından birimiz öleceğiz, o kişi sen de olabilirsin, yani aklını kullanınca," dedi Aslı, asıl o deli!
"Adrenalin de mi suç?"dedim.
"Suç tabii, biz burada korkudan altımıza yapalım, sen de adrenalin peşindesin," dedi Zeynep.
"Tamam be kesin dırdırınızı, başımın etini yediniz, acaba bu çene kızlar da nasıl duruyor ya," dedi Ozan.
"Sana da aşk olsun Ozan," dedim duygusal bakışlarla.
Şu an nerede olduğumuzu sormayın hâla tepedeyiz.
Zaman ne çabuk geçti yine bilmiyorum kendimi yine yatağımda buldum.
Uyandığımda nerede olduğumu anlamadım, çünkü burası evim değildi, burası farklı bir yerdi, nereye gelmiştim ben böyle
"Hey, kimse yok mu, acaba kaçırıldıysam biri gelsin, hem elim kolum da bağlı değil bu arada?" madem kaçırılacam düzgün kaçırılıyım değil mi?
"Kapatmassan çeneni ben kapatacağım," bu ses tanıdık geliyordu, kimdi bu Allah aşkına?
"Bu arada yüzünü görebilir miyim? "
"Tamam, Allah'ın cezası çık, özgürsün," bu neydi ya.
Ben de hızlıca evden dışarı çıkacaktım ki bir silah patlama sesi duydum, kalbim acıdı.
Sonra bir çığlık attım önümdeki Berk, arkamda elinde bıçaklı olan adam kanlar içinde yer de yatıyordu
"S-sen ne yaptın?" dedim çığlık atarak.
"O-onu ö-ldürdüm."
"N-neden yaptın bunu?" diyerek ona bağırdım!
"E-eğer yapmasaydım seni öldürecekti!" Ne yani beni korumak için mi katil oldu?
"B-bir şey demiyecek misin? " dedi ne diyebilirdim ki?
"Ne dememi bekliyorsun Berk, benim yüzümden hapis yatmanı istemiyorum, ne diyeyim sana Eyvallah iyiki ödürmüşsün kardeşim, iyi iş yapmışsın, dememi beklemiyorsun Berk."
"Haklısın"
"Haklı mıyım?"
"Haklısın sen! "
Diyerek yanımdan uzaklaştı ne yapacağımı şaşırdım ben de yanına koşarak gittim.Arabaya bindim şoförü bize deli gibi bakıyordu, ya da bana çünkü şu günlerde herkes bana deli görmüş gibi bakıyor.
"Sen niye geldin! " diyerek beni azarladı.
"Ne yani orada tek başıma mı kalacaktım," dedikten sonra gözlerimin içine uzun uzun baktı ama ben sürekli gözlerimi kaçırdım , çünkü ben bunları anlamayan bir insanım, nasıl uzun uzun bakışıyorlar insanlar?
Sonra terk edilmiş evde araba duraksadı, ama bu sefer yine silah sesleri duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Horor"Bir gizemli oda , o oda da insan ve de bir ceset" Ben bunun şokunu yaşarken karşımdaki adam bana şaşırmış şekilde bakıyordu... O adam katil miydi ? Katilse beni de öldürecek miydi ? Gecenin geç saatlerinde bir okulda mahsur kaldım. Ve o okulda bir...