VI. BÖLÜM : KIZIL GÖKYÜZÜ

513 189 229
                                    


6. BÖLÜM - ❝ KIZIL GÖKYÜZÜ ❞


Şarkı : Dedublüman - Günü Gelir
David Kushner - Daylight

Şarkı : Dedublüman - Günü GelirDavid Kushner - Daylight

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

VERA ZÜMRÜTAY'DAN...

"Heradotlar her zaman korur ama
değil mi Vera?"


𓅗

Tanrım, sana ellerimi açıyorum.
Bana onun iyi olduğunu fısılda.

Tanrım, bana bu lekelenmiş yaşamda, hâlâ nefes alabilmesi için bir şans ver.

Tanrım, parçalanıyorum, beni duy.

Tanrım, bana bir umut ver;
gökyüzü ölüyor.

Gecenin en karanlık vaktindeydik.
Haberler susmuyor, bütün halk tek vücutta sokağa dökülüyordu. Herkes bu hain saldırıyı kınıyordu.
Oturduğum karanlık salonun içindeki televizyonun ışığı odaya yayılırken, kulaklarımın içinde siren sesleri çalıyordu.

Gözüme bir damla uyku girmeden an ve an haberleri izliyordum.
Ellerim titriyordu, ellerim titredikçe kendi acizliğimden nefret ediyordum.
Gözlerimden akan yaş dışında hiçbirşey gelmiyordu.

"Heredotlar'a açılan bu hain savaş sonucunda Panzehir Elçileri tek başlarına cephede savaş verirken, aldığımız haberlere göre Baş Muhafız Batı Eftâl Zümrütay' da aralarına katılmış durumda."

Oradaydı, Eftâl oradaydı. Abim oradaydı.
Bana ilk kez bir kapı açmaya yeltenen abim oradaydı.
Savaşın ortasındaydı.

Kehribar rengi gözlerin sahibi de, oradaydı.
Pars, madalyondaki diğer yüzüm.
Sessizliğimin dinleyeni, kendi karanlığında bile bana ışık tutan sıcak nefesin sahibi.

Kalbim yangının ortasında iki kez çarpıyordu.

Eğer burada olsaydı ona söyleyeceğim şey artık davasınında umurunda olmadığıydı çünkü benim tabularım bu savaşın ortasında sadece ondan ibaretti.


"Drone bölgeye doğru yaklaşırken, ekiplerde an ve an krallık cehpesinden Heredot'ların topraklarına doğru yola çıkmaktadır. Ayrıca krallığın Sara Heredot'a ulaşamadığı bildirilmekle beraber; en içten dileklerle paniğe mahal vermeden, Panzehir Elçileri'nin iyi olmasını umuyoruz."

ÖLÜME PANZEHİR YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin