VIII. BÖLÜM : ZEHİRLİ MATEM GÜLLERİ

509 178 315
                                    

Şarkı : Natassa Mpofiliou - Furtuna

❝ Z E H İ R L İ M A T E M

G Ü L L E Rİ ❞


8. BÖLÜM

- P A N Z E H İ R  E L Ç İ L E R İ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- P A N Z E H İ R E L Ç İ L E R İ -


"Köklerimizi özleyene, köklerimizi hatırlatacağız..."

YAKAMOZ DEMİRAY'DAN...


1 gün sonra...

İlk uyandığım evdeydim, gözümü açtığım Panzehir Elçileri'nin evinde.

Sağ tarafımda ise Baş Muhafız oturuyordu, evde tektik.
Elçilerin hepsi basın açıklaması için ekranlara çıkacaktı. O beklenen an kaçınılamaz şekilde gelmişti.

Baş Muhafız, elindeki telsizi kontrol ettiğinde, "Beni duyuyorsunuz değil mi? Bir sıkıntı yok?" demesiyle telsizden cızırtılı bir ses yükselip alçalırken ardından, Keskin'in sesi duyuldu.

"İyiyiz, bir sıkıntı yok. Buradaki hazırlıklar tamam, her şeyin başlamasına az kaldı. "

Bu bir Matem Töreniydi.

"Keskin, beni dinle. Eğer bir sıkıntı çıkacağını sezersen, bana gizli kodu söylüyorsun. Acil durumda B planını devreye sokacağım."

B planı neydi bilmiyordum, daha doğrusu plan neydi bilmiyordum ama öğreneceğim kesindi.

Keskin'den bir süre ses duyulmamasının ardından, "Tamam." demesiyle sandalye de arkama yaslandım.

Kollarımı birbirine bağladığımda Baş Muhafız'a döndüm. Sağımdaki ve masanın baş köşesindeki sandalyeye oturuyordu. Karşımızda ise Sara Heredot'un daha önceden bana örgütte öldürülüş anımı izlettiği projektör bu sefer onlar için kuruluydu.

Baş Muhafız, telsizi masanın üstüne bıraktığında bir süre sessiz kalıp arkasına yaslandığı sandalyede gözlerini yumdu. Aklındaki bütün planları tek tek ölçüp tartıyor olmalıydı. Bir süre daha sessizlik bozulmadığında, biraz da dün olanların bunda etkisi olduğunu biliyordum.

Sanırım bu aramızda konuşulacak sonranın konusuydu.

"Vakti değil biliyorum..." dediğimde gözlerini açıp başını kaldırmasıyla, göz göze gelmiştik.

ÖLÜME PANZEHİR YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin