Akşam eve gittiğimde ayakta durabilecek dermanım yoktu ve kendimi salonumdaki kanapeye bıraktım. Ne hareket edebilecek enerjim ne de bundan sonrası için umut edebileceğim bir ruh halim kalmıştı. Rüzgar, ruhumda estiği her noktada kalan mutluluk kırıntılarımı almış, bilinmez ve ulaşılmaz coğrafyalara götürmüştü. Zorla da olsa kalkmak için uğraştım , içimde öyle bir sıkıntı vardı ki kendimi bir küpün içinde sıkışmış gibi hissediyordum. Banyoya ağır adımlarla gidip suyun altına girdim. Duşta, başımdan aşağıya su tutarak dakikalarca soğuk suyun altında kaldım. Gözlerimi kapattım ve her seferinde tekrar tekrar açtığımda herşey sıfırlanmış olsun diye dua ettim ama değişen birşey olmuyordu. Duştan çıkınca vücudum biraz kendine gelmiş gibi olsa da ruhen bitkin ve hayata yenik düşmüş durumdaydım. Kendimi o kadar kötü hissediyordum ki mutfakta radyoyu açıp kahve eşliğinde sigara içmek bile beni kendime getiremedi. Hayatım anlamsız, boş, nedensiz geliyor , içimdeki sıkıntıdan göğsüm patlıyor , kafamı yatağa gömüp saatlerce ağlayıp sonra herşeyi unutmak için günlerce uyumak istiyordum. Ben böyle bir insan değildim ama kısacık zaman içerisinde yaşadıklarım beni virane olmuş bir binanın dibine konulan dinamitlerin patlamasıyla saniyeler içerisinde çökmesi gibi bir anda yıkıp toz duman haline getirmişti.
Bu sırada kapımın zili çaldı. Bu saatte kim diye düşündüm ama açıkçası bir fikrim yoktu . Kapıyı açtığımda Pelin'in geldiğini gördüm Buralardan arabasıyla geçerken evde miyim diye bakmak istemiş , salonumun ışığını açık görünce evde olduğumu anlamış. İçeri girip benim bitkin ve tükenmiş halime bakıp güzel bir nutuk çekti.
_ Hayatımda tanıdığım en rahat adam ne hale gelmiş. Silkelen biraz.! Böyle negatif oldukça hayatındaki birşeyler de hep olumsuz gelişiyor. Mahkeme yaklaştı ve bu davadan beraat edeceğine şüphen olmasın. Sonrasında farklı bir hayata adım atmanı istiyorum . Eski günlerdeki gibi gamsız, dünya yıkılsa umurunda olmayan Asım 'ı görmek istiyorum. Kendi kendini suçlamayı bırak. Herşeyden kendini sorumlu tutup karalar baglayacaksan neden polis oldun söyler misin ? Polis olduysan bunlar yaşanacak anlıyor musun ? Yok kaldıramıyorsan bu mesleği bırakacaksın o zaman . Ben her kaybettiğim dava sonrası hayatımdan mı vazgeçeyim. Bu mesleği yapıyorsam eger mesleğimin getirdiği sonuçları kabullenmek zorundayım ve sende öylesin.
Pelin'den hiç beklemedigim ve düşündüğümde son derecekle mantıklı gelen sözlerdi bunlar. Ne de olsa sonuç olarak bir avukattı ve ikna yeteneği yüksekti. Sonra konuşmaya devam etti.
-Üniversiteden sınıf arkadaşım olan Ahenk'i hatırlıyorsun degil mi . Birlikte buluşup birşeyler içmistik. Kız surekli bana seni soruyor ve seni çok beğenmiş, senin icin yanıp tutuşuyor. Birlikte biraz zaman geçirin , mahkemeden sonra gidin bir hafta tatil yapın.
Ahenk'le ilk tanıştığımızda bana olan bakışlarından, benden elektrik alamadığını düşünmüştüm. Demek ki kadınlar konusunda yanılmaya devam ediyordum. Tatlı ve sevimli bir kızdı ancak ilişkiye başlarsak en fazla birkaç ay süreceğini çok iyi biliyordum .Gerçi Pelin'de bunun farkındaydı ve tek amacı bu süreçte kafamı dağıtarak tekrar eski günlerime dönmemi sağlamaktı. Ahenk gibi kadınlar, birlikte gezmek , gece geç saatler kadar eğlenmek, dans etmek , bulutların üzerinde uçmak ve anı yaşamak isterler. Bu nedenle açıkcası kendimde o enerjiyi bulamıyordum. Pelin'e de, hayatımda ilişki istemiyorum desem onun benim için yaptıklarına karşı saygısızlık olacağını hissetiğimden, kafamda orta yolu nasıl bulabilirim diye bir süre cevap vermeden düşünmeye çalıştım.
_ Çok güzel bir kadın, açıkcası ben de onu çok beğendim ancak benden elektirik alamadığını düşündüğüm için onunla ilgili hiç konuşmadım. Çok yorucu bir ilişki olmayacaksa neden olmasın. Sakin bir yerde tatil yapmayı ben de isterim. Hareketten çok biraz daha ayaklarımı uzatıp huzurla dans etmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK İZDÜŞÜM
General FictionHayat sabredene azdan çok verirmiş derler , ben çoktan az degil , azdan hiç aldım . İyi bir insan kötü olabilir mi ? Yoksa kötülük hepimizin içinde var olan bir duygu mu? İyilik ve kötülük arasında gelip giden bir adamın özbenligini ararken hayatınd...