Sonunda hep gitmek istediğim Kore'ye gelmeye başardım. Bu baya zor oldu, çünkü ailem biraz baskıcıdır sadece derslerime odaklanırlar. Mutlu veya üzgün olmam hiç önemli değil sadece derslerim güzel olsun yeter. Benim adım y/n, Türküm ama Fransa da yaşıyoruz, 16 yaşındayım, müzik dinlemeyi ve resim çizmeyi seven bir kızım. Kore'ye okumak için geldim. Hani daha demin söylemiştim ya ailem derslerime önem verir diye işte ailemi "okula orada gidicem, oraların ders sistemi daha iyi, benim eskiden gittiğim okul kötüydü" diyerek ikna ettim, yoksa hayatta olmaz. Aslında Kore'ye 1 seneliğine daha önceden gelmiştim. 1 sene boyunca Korede okudum ama okulda iftira yüzünden pek sevilmedim 2 tane arkadaşım vardı.O yüzden sıkıntılı geçti. Ailemde okulun kötü olduğunu düşündü ve Fransa'daki okullardan birine verdiler.
O eski okulu sevmemin tek nedeni benim sınıfımın yanında olan 8 çocuktu,çok eğlencelilerdi, hep gülüyorlardı, okuldan kaçıyorlardı, en zor ve kötü anlarında bile gülmeyi başarıyorlardı. Kendilerine Stray Kids derlerdi. Bu da benim çok hoşuma gidiyordu, hep onlarla tanışıp aralarına katılmak istiyordum fakat okulun popüler 2 kızı onların yanına gidip ilgi çekmeye çalışıyorlardı. O iki kız yüzünden iftira yedim ve grupla iftira sayesinde tanıştım diyebilirim ama biraz rezil oldum;
Birgün annem beni markete yollamıştı. Giderken yolda o iki kızı görmüştüm, yavru kediyi boynundan tutmuş havaya kaldırıp döndürüyorlardı. Kedinin zor nefes aldığı her halinden belliydi. Bende dayanamayıp yanlarına gittim:~y/n: Kediyi hemen yere bırakın yazık değil mi bu hayvana bak zar zor nefes alıyor!
(Kızlara x1 ve x2 diyeceğim çünkü isim bulmaya üşeniyorum.)
~X1: Sanane senin kedin mi sanki işine bak!
~y/n: Belki benim kedim nereden biliyorsun ayrıca benim işim bu hayvanları korumak!
~X2: Uydurma yaa, senin kendine neden sokakta geziniyor?
~X1: Hem senin işin hayvanları korumak değil, senin görevin resim çizmek anca resim çiziyorsun. Resimlerde iğrenç zaten.
(O sırada çizdiğin resim: ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ )
~y/n: Asıl iğrenç olan sizsiniz tamam mı, hem ben kedinin özgürlüğünü kısıtlamak istemediğim için onu evime almadım yoksa neden almayayım?
~X2: (dalga geçerek) Mal olduğun için almamış olabilir misin? Kedi sokakta ise sahipsiz demektir bizde ona istediğimizi yaparız, sok şunu kafana!
~y/n: (kediyi ellerinden alarak) hayır yapamazsınız bu kedi benim kedim o yüzden şimdi buradan gidiyoruz. Belki ilerde beyniniz çalışmaya başlayınca kedinin neler hissettiğini anlarsınız. Bay bay.
~X1: Bizden kaçmak o kadar kolay değil. Görürsün sen gününü!
~X2: Senden intikam alacağız, bize bulaşmanın sonuçlarına katlanacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans/STRAY KİDS
Fanfiction•ARA VERILDI• (İdollere saygısızlık yoktur...) Sonunda hep istediğin Kore'ye gittin ancak kayboldun. Birazcık şansın varmış ki önünde eskiden okulda seni koruyan ama sevmeyen arkadaşların duruyordu...