#13

244 32 8
                                    

ÖNCELİKLE BENİ TAKİP EDEN VE HİKAYELERİMİ OKUYUP BEĞENEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
~Seviliyorsunuz♡☆

~y/n: Bende geliyi-

~Bc: Hayır!

~y/n: Ama kim olduklarını öğrenirdim.

~Bc: Olmaz, zaten bilmesende birşey olmaz.

~y/n: Peki

Bang Chan'ın böyle davranması hoşuma gitmiyordu. Acaba onlar kimdi? Bang Chan onları nerden tanıyordu? Bana niye kimse birşey söylemiyordu? Offffffffffffffffffff.
Sınıfta yapcak hiçbir şey yoktu, hiçbir şey... Telefonla uğraşmaktan sıkılmıştım. Napabilirim acaba diye düşünürken aklıma Alev geldi. Onu arasam, belki gelmiştir. Telefonu alıp Alev'i aradım.

-y/n birşey mi oldu? Niye okul saati aradın?

-Yok birşey. Hoca bugün ders işlemiyecegimizi söyledi, telefonlarıda almadılar öyle mal gibi takılıyoruz.

-Hee tamam, arkadaş buldun mu?

-Nerdee, aslında........neyse sen eve geldin mi?

-Şuan evini arıyorum, eee aslında.....

-Bulamadın mı?

-yok yürüyorum yani, aslında.......... Aslında nee!

-ya yok birşey

-y/n söylee

-gelince anlatıyım olur muu? Okuldayım ya aniden içeri dalarlar falan hatta şuan belkide kapıyı dinliyorlardır. Valla belli olmaz bunların işi.

-Onlar kim?

-Gelince anlatırım

-kız, erkek?

-Erkek de değil erkekler

-Oooo neyse ben eve geldimm cnm seni bekliyorum. He bu arada moralin bozulmadı ve ağlamadın değil mi?

- Ş-şeyy

-Ah y/n ah neyse baybay

-Görüşürüz

Telefonu kapattıktan sonra zaten ders falanda yok deyip uyumaya çalıştım...

Hyunjin den
Bang Chan sınıfta ne yapmıştı acaba? y/n yi mi sorguluyordu yoksa? Ya kız bizim yüzümüzden azar yemezdi umarım. Aşırı düşünceli bir haldeyken Bang Chan'ı gördüm. Hayııır, neden geri geliyordu kii, bittim ben diye iç geçirmeye başladım.

~Bc: Hey Hyunjin, gelsene bir

Gitmeden önce arkamı dönüp 'benim için bolca dua edin ama beddua olmasın lütfen' diye mırıldandim. Korkuyordum.

~Bc: y/n herşeyi anlattı. Neden bana söylemediniz?

~H: Çünkü kızardın...

~Bc: Neden kızardım?

~H: y/n yi koruduğumuz için, sonra adam dövdüğümüz için, y/n yi eve aldığımız için, onu birgün bizim yerde tuttuğumuz için, eve bıraktığımız için, korkmasın diye kolonya ile onu bayılttığımız için, sonra ona-

~Bc: Tamam yeterr. Anladım, ama söylemediğiniz için daha çok kızdım-

~H: Ya ama kıza birşey yapmadık, koruduk sadece. Of istemiyorum ya. Hergün azar, hergün azar.

~Bc: Sözümü kesme lütfen.

Bang Chan niye bu kadar kibardı? Sinirlendim falan diyo ama hiç öyle bir hali yok.

Şans/STRAY KİDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin