(...)
Sabah mükemmel ötesi alarm sesiyle uyandım. Hiç halim yoktu. Yeterince mutsuzdum. Yataktan kalktım ve rutin işlerimi hallettim. Okul formamı giyip aşağı indim. Bir şeyler atıştırdım. Sonrada evden çıkıp yola koyuldum.
~
(Daha önce yol dakikasından bahsetmiş miydim ya? Unuttum da jsjnxkwj) 20 dakika sonra okula vardım. Bahçeye girer girmez 3 tane gız önümü kesti.(Dün okuldaki iki kızlar yani Lia ve Mina birde sınıftaki 3. gız A-rin)
(A-rin = Ar)
~Ar: Hey, Tırrek! Duyduğuma göre Stray Kids ile samimiymişsin. Onlarla bir daha konuşursan, onlarla aynı sırada oturursan, aranızda 1 metre olsa dahi seni gebertirim. (Yn yi iterek) anladın mı cnm?
*y/n A-rin in suratına bir tane yapıştırır.
~y/n: Anladım cnm, çok iyi anladım.
Ailemi kaybetmem, Alev ile kavga etmem üzerine birde bunlar gelmişti. Gerçekten sıkılmıştım artık. Sınıfa gittim. Kapıda Bang Chan, Minho ve Felix hariç herkes vardı.
~y/n: Burda ne yapıyorsunu-
~C: Sus kız! Birşey dinliyoz şurda
~y/n: E içeri giremem mi şimdi?
~J: Şuan değil ama birazdan belki. Ağaç oldum burda.
*Herkes kulağını kapıya yapıştırmış pür dikkat dinlerken aniden y/n ye bakarlar.
Herkesin bana bakması üzerine kapıya yaklaştım. Yine benim hakkımda konuşuyorlardı. Off diyerek merdivenlere yöneldim. Bıkmıştım. Niye beni bu kadar önemsiyorlardı ki? Tam inecekken şu üçlü gız yine karşıma çıktı. Tam konuşmaya başlayacaklarken bir tane daha yapıştırdım ve aşağı indim. Minho'nun beni götürdüğü yer mi alan mı işte oraya geçip oturdum. Düşünmeye başladım. Pek düşünemeden Minho yanıma ışınlandı zaten. Beni nerden buldu ki?
~Minho: y/n
~y/n: Ne var
~Minho: Üzgünüm
~y/n: He?
~Minho: Senin kaybolduğun gün seni direkt evine bırakmalıydım. Hatta sadece yol tarifi yapsam daha iyi ve mutlu olurdun.
~y/n: N-neden ki
~Minho: Seni her gördüğümde mutsuz oluyorsun ve bunun nedeni de biziz
~y/n: Hayır nedeni siz değilsiniz. Başka nedenler... ama sizde beni bu kadar çok önemsemeyin
*Minho y/n nin ellerini tutar
~Minho: Bunu bana söyleme, en son dediğini. Ama o başka nedenler ne? Böyle içine atınca kendinede yazık ediyorsun. Bari bize anlat hepimiz üzülelim.
~y/n: Hani demiştin ya senin yanında en yakın arkadaşın Alev var diye, artık yok
~Minho: Neden
~y/n: Digerlerinede anlatmak istiyorum, ama şuan değil.
~Minho: Tamam, sen nasıl istersen
*Birkaç dk öyle boş boş otururlar sonra aynı anda söze girerler fln
~Minho: önce sen söyle
~y/n: Yok sen
~Minho: Hayır sen
~y/n: Olmaz
~Minho: Of tamam. y/n b-ben, ben, ben senden hoşlanıyorum. Eğer sende-
~y/n: (Şaşırarak) Bende aynısını.... söyleyecektim.
~Minho: Yani beni-
~y/n: Olurum, evet
*Minho, y/n ye sarılır. yn de Minho ya sarılır.
Bir saat sonrağğ
~Minho: y/n artık söylesen mi?
~y/n: İyi tamam. Çocuklar bi bakar mısınız? Hyunjin kapıyı kapatacak mısın artık?!
~H: Ya tamam bıraktım işte
~y/n: Size mutsuz olmamın nedenlerini anlatmak istiyorum ama nerden başlayacağımı bilmiyorum.
~Bc: En baştan başla yeterince zaman var zaten değil mi Hyunjin?
~H: (Mırıldanarak) niye herkes bana bişey diyo aq naptim bn? (Normal sesle) Hehe aynen
~y/n: Ahh, tamam o halde başlıyorum.
*anlatır öyle herseyi (çünkü bende ne anlattığını bilmiyorum dkmskms)
*5 dakika sonra kapı açılır
~Ar: Hey özürlü! Ne işler çeviriyorsun sen yine?
~C: A-rin git burdan!
~Ar: Ama askoo neden?
~S: Hadi A-rin lafı ikiletme
~Ar: O zaman y/n denen o kız niye burda? O da gitsin!
~Bc: A-rin Hadii
~Ar: İyi be anladık, senle daha sonra görüşcez pis böcek!
*A-rin sınıftan çıkar
~Bc: Sen devam et. Bosver onları
*yn anlatmaya devam eder
20 dk sonrağ
*Zil çalar ve y/n anlatmasını bitirmişken hoca sınıfı basar
~Bayan Mia: Niye herkes ayakta zil çalalı 12 saniye oldu, pardon 13. Hadi herkes eşyalarını toplasın ve ayağa kalksın yer değişikliği yapicam.
~(Tüm sınıf): Offffffffff
Bende herkes gibi eşyalarımı toplayıp ayağa kalktım. Umarım A-rin ile oturmam diye dua ediyordum ki kapı çaldı.
~Bayan Mia: Gelllllll
~Nöbetçi ördek öğrenci: Hocam iyi dersler ve çok güzel olmuşsunuz. Bir duyuru yapacaktım.
~Bayan Mia: Teşekkür ederim çocuğum Hadi hızlıca yap duyuruyu
~Nöbetçi ördek öğrenci: Aslında pek duyuru sayılmaz ama neyse. Müdür bey, bu sınıfa yeni bir gızın geleceğini ve kızın da y/n yi tanıdığı içn y/n yi odasına beklediğini söyledi. Hey HEY DURUN şakaydı A-rin istediği için dedim. Yaw böyle bişey yok. Durun la. Gerçek duyuru yarın basketbol turnuvası olcak onun için 2. Ders antrenman yapılacaktır. Baybay
*ördek öğrenci sınıftan gider
~Bayan Mia: Tüh 2. derste kaynadı. Hemen şöyle geçici bir oturma düzeni yapayım da derse geçelim. Minho ve Hyunjin şuraya ama Minho ya güvenmiyorum peçete konusunda o yüzden en öne oturun. Bang Chan ile Mina ortadaki orta sıraya A-rin ile Lia en arkaya ama siz çok konuşursunuz. Lia ve Seungmin olsun. A-rin ile deee A-rin tek otur sen şimdilik-
~A-rin: Ne! Hayır kabul etmiyorum. Ben lia ile oturmak istiyorum.
~Bayan Mia: Olmaz A-rin tek oturacaksın! Herkesle çok konuşuyorsun çünkü. Felix ile Jeongin şuraya geçin. Jisung la Changbin sizde Felix le Jeongin in arkasına geçin. Bak Lia şimdiden konuşmaya başladın, A-rin daha çok konuşur demiştim ama yanılmışım. Eee Jeongin ile y/n otursun. Felix ile Lia, üzgünüm Felix ama dediğim gibi geçici. Kim kaldı? (Unutmadığım yoktur inş)
~A-rin: BEN
~Bayan Mia: Yok A-rin senin yerinde tamam. O halde derse geçelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans/STRAY KİDS
Fanfiction•ARA VERILDI• (İdollere saygısızlık yoktur...) Sonunda hep istediğin Kore'ye gittin ancak kayboldun. Birazcık şansın varmış ki önünde eskiden okulda seni koruyan ama sevmeyen arkadaşların duruyordu...