2'ye 1 oyla korku filmine karar verdik.
~F: Bu adı ayran olan şeyin tadı çok güzelmiş.
~Minho: A- o ayran mıydı? Ben yoğurt sanmıştım. Ayranı daha önce de içmiştim. Güzel olmuş ama ben daha güzel yapardım.
~F: Lino beni bazen çok şaşırtıyorsun. Ayrıca bardakta yoğurt mu olur? Biraz mantık lütfen.
~Minho: Sus lan pis velet, başlatma mantığına!
~F: Susmicam lan sanane!
~Minho: bak kaşınma
~y/n: Hey, hey yine kavga çıkarmayın
~F: Kaşınıyorum, gelde kaşı
~Minho: Sen istedin veletlix!
Minho, eline ayranı aldı ve Felix'e yöneldi. Ayranı kafasından aşağı döktü. Eğer ben durdurmasaydım kafasına noodlelarıda da dökecekti.
~y/n: Ya, yapmayın, hadi ama yoksa Bang Chan'ı ararım.
~F:(ayağa kalkıp üstünü silkeleyerek) ararsan ara, çok da umrumdaydı. Bana banyonun yerini göster.
~y/n: Gel...
~Minho: Üzülme Felix, artık daha sonra film izlersin.
Filmi daha başlatmamıştık. Yani filmi seçmiştik ama ayran olayı yüzünden başlatamamıştık.
Felix'e banyonun yerini gösterdim ve salona gittim. Minho, telefona bakarak kahkahalara boğuluyordu. Yanına gittim.
~y/n: Neye bu kadar çok gülüyorsnu?
~Minho: Yok bişey
~y/n: Söyle hadiii
~Minho:(telefonu sana göstererek) Bak bu Seungmin. Ona Felix'e nasıl ayran dökdüğümü anlatıyordum. Seungmin'de çok güzel, müthiş aşırı mükemmel bir espri yaptıda ona gülüyordum.
Dedi ve telefona dönüp gülmeye devam etti.
Seungmin ile eskiden okulda pek karşılaşmazdık. Bu yüzden onu biraz hatırlıyordum.
Koltuğa oturdum ve noodleımı alıp yemeye başladım. Minho'ya kumandayı uzatmasını istedim, uzatmaktan daha çok attı ama neyse. Filmi başlattım. Tek başıma izliyordum. Birkaç dakika sonra Minho'da bana katıldı. Felix ise, 20 dakika sonra yanımıza gelmişti. Kıyafetini değiştirmişti, iyide banyoda öyle kıyafetler yoktu ve Felix banyoya girerken çanta veya kıyafetle girmemişti. Beynim iyice yok olduktan sonra noodleı ağzıma tamamen döktüm. Çok iyiydi (gerçekten öneririm👌💯 sadece hızlı bitiyor😑). Felix'de koltuğa oturdu ve filmi yeniden başlattık. Zaten hiçbir şey anlamamıştık.Filmde normal ve iyi görünümlü, kibar, iyi kalpli, yardımsever bir adam, aslında gece katil olan korkunç bir canavara dönüşüyorum. Kısaca yeterince korkunçtu, özellikle de çığlıklar ve o müzik...
*y/n çok korktu
*çığlık atarak Felix'e sarıldı.
*Felix, filme daldığı için y/n nin ona sarıldığını fark etmedi ve korktu.
~y/n: Üzgünüm
~F: ònemli değil, dalmışım.
*canavar birini daha acımasızca öldürür.
~y/n ve Felix: AAGAGGAGGAGAGAGGAGAGAA (Diye bağırırlar ve yine sarılırlar)
*Minho, onların fotosunu çaktırmadan çekti.
*elektrikler gitti
*felix ve y/n çığlık atarlar ve yeniden sarılırlar.
*Minho side eye bakışı atar.
*Minho korkmasınlar diye telefonunun ışığını açar
~y/n: Bu filmi hiç açmamalıydık.
~Minho: hiç korkunç değildi. Korkak tavuklar, nasıl da çığlık attılar kıyamamm
~F: Bugün eve gidemem, gidersem yalnız yatamam. Ayrıca tuvalete de gidemem.
~y/n: Birde ban a sor
*Derken Minho nun telefonu çaldı. Bang Chan arıyordu.
-Alo Minho, geliyorum sizi almaya umarım işleriniz bitmiştir.
-( içinden: ne işi amk) He bitti aynen.
*elektrikler gelir ve filmdeki korkunç canavar yine birini kesmeye başlar
*y/n ve Felix avazları çıktıkça bağırır.
-Noluyo orda?
- yok birsey hazırlanıyoruz
-hayır orda biseyler oluyor
*y/n ve felix yine bağırır ama daha az gürültülü
-ya yok bir şey hadi gellllll
- lan Minho cevap ver noluyor
*Minho telefonu Bang Chan'ın yüzüne kapattı.
~Minho: LAN NİYE BAĞIRIYONUZ MAL MISINIZ BANG CHAN LA KONUŞUYOM YAAAAAAAAA
~F: Ya ben burda ölüyom bu diyo niye bağırıyonuz. YA KORKU FILMI İZLEDİKYA HANI BAĞIRMAMIZ NORMAL
(...)
* Bang Chan gelir
~Bg: Noluyo burda, hemen biri açıklasın! Hem Minho sen niye telefonu yüzüme kapattın?!
~Minho: Yaa şarj bitti de ondan kapandı.
~Bg: Aç göster
~Minho: Sen inanmıyor musun bana he? biricik kardeşine. Öyle olsun hyung, çok kırdın beni😔
~Bg: İyi inandık da o bağırma sesleri neydi?
~y/n: Yan evden geliyordu. Çok bağırdılar başımız şişti.
~Bg: Niye bağırdılar peki?
~y/n: Nerden bilelim. Aynı evde yaşamıyoruz sonuçta.
~Bg: Hmmmmmmm
~(Felix, y/n ve Minho): Hmmmmmm
~Bg: E madem öyle gidelim o zaman
*Felix, Minho'ya olmaz ben korkuyom gibi şeyler fısıldar
~Minho: (Felix'i takmayarak) Tamam gidelim hazırız zaten.
~Bg: Baybay y/n
~F: (hala filmin etkisinde olarak) e-evet baybay y/n g-görüşürüz.
~y/n: Görüşürüz hoşçakalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans/STRAY KİDS
Fanfiction•ARA VERILDI• (İdollere saygısızlık yoktur...) Sonunda hep istediğin Kore'ye gittin ancak kayboldun. Birazcık şansın varmış ki önünde eskiden okulda seni koruyan ama sevmeyen arkadaşların duruyordu...