Aslında fox_innieeee adlı arkadaşımızın gıcıklığına smut yazacaktım ama yok agaa ben smut yazamam, okurum.
~Minho: y/n! Y/N, Y/N! UYAN HADİİ Kim bilir kaç saattir uyuyosun
Yn den
Minho'nun bu konuşması sonucunda uyandım. Arabadaydık. Minho bana doğru dönmüş çok şükür yarabbi bakışı atıyordu.~Minho: Sonunda uyandın. Hadi evine geldik.
Bir dakika ne!? Biz Minho'nun evine gitmemis miydik? Nasıl oluyordu, sanırım rüya görmüştüm. Ama olmazk- öhm yani iyiki rüya demek istemiştim. Camdan dışarı baktım ve evimin önünde duruyorduk. Hızlıca indim.
~y/n: Teşekkür ederim Minho, görüşürüz.
~Minho: Görüşürüz
Dedi ve gitti. Bu da anca trip atiyo zaten niye atiyo onuda bilmiyom. Bende içeri girdim. Hava soğuk olmasına ragmen Ev çok sıcaktı. Saat kim bilir kaçtı, bu nedenle pijamalarımı giyip yatağa uçtum. Yataktan 'küütt' sesi geldi. İnşallah kırılmamıştir diye dua ederken uyumuşum.
Sabahın 5i bu saatte uyanılır mı Allah askina
Büyük bir huzursuzlukla uyanmıştım. Yineğ rüyağ görmüştüğğm.
Ama bu rüya çok karışıktı. Önce Minho geliyordu, bana kendisinin gizli, aşırı gizli, cook gizli bir ajan olduğunu ve mafyalarin peşinde koştuğunu söylüyordu, ayrıca beni sinemaya davet ediyordu. Felix ise bana mafya olduğunu söylüyordu. Diğer skz üyelerinin ise bunu bilmediğini söylüyordu, ayrıca bunu kimseye, ama kimseye söylememi söylüyordu. Bende herseye tamam diyordum. Sonra sahne değişti. Şu benim düsman Yu-Hee miydi işte o kız bizim okula geliyordu ve bana Alev i kullandığını Alev in bunu fark etmediğini, sonra alevden gizlice Türkiye den kaçıp koreye geldiginj ve artık burda yasayacagini söylüyordu. İnşallah gerçek olmaz diye dua ederken yine uyumuşum.(...)
İşte oyle uyandık falan kalktık elimizi yüzümüzü yikadik ayıptır söylemesi sictik sonra giyindik evi siktir edip okula gittik. (He şimdi yanlış anlarsınız yn evde tek öylesine sonlara"k" harfi getirdim)
(...)
20 dakikalık yürüyüş sonucu okula vardım. Hava yağmur atıştıyordu. Bahçeyi geçip hızlıca okula girdim. Aklımda hala bugün sabah 5te gördüğüm rüyam vardı. He birde arabadayken ki Minho rüyası. Sınıfa girince kimsenin olmadığını fark ettim. Acaba erken mi gelmiştim. Saate baktım, her zamn geldiğim saatti. E niye kimse yoktu? Çantamı sırama koyup koridora çıktım. Camda yöneldim. Camla aramda yaklaşık 2 metre varken çok kötü bir gök gürültüsü geldi ve aniden cam patladı. O an ki panikle ne yapacağımı bilemedim. Cam yakınımda olduğu için cam parçaları yüzüme, elime, bacağıma ve başıma gelmişti. Heryerim çok acıyordu. Özelliklede başım. Sendelemeye başladım. Ne olmuştu böyle bi anda? Birkaç cam parçası sadece diye düşünürken yere düştüm. Düşünce canim daha da yanmaya başladı. Yağmur suları yüzüme damlıyor, benim gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. O acı içinde gözlerim kapandı ve sonra ne oldu inanın bilmiyorum.
Minhom dan
Sinıfa yeni bir kız gelmişti. Adı Y ile başlıyordu sanırım. Ben bahçeye girer girmez yanıma geldi ve kendinden bahsetti. Tüm sınıfın spor salonunda olduğunu kendisinin okula yeni geldiği için supriz gibi birşey yapmak istediğini, bu yüzden benimde onunla beraber gitmem gerektiğini söyledi. Bende önce bir sınıfa uğrayim öyle gelirim dedim. Ama kabul etmedi. Ne inatçı bir kızdı. Sonra ikna olup gittim. Spor salonunda dediği gibi tüm sınıf vardı. Herkes dans ediyor, bir şeyler yiyip içiyordu. Gözlerimle
y/n yi aradım, ama yoktu. Bunun üzerine skz üyelerinin yanına gidiyormuş gibi yaparak gizlice okula yöneldim. Derken gök gürüldedi, ses aşırı yakından gelmişti. Sesden sonra ise cam kırılma sesi... Başımı çevirip yukarı bakınca okulun 2. katındaki orta pencere kırılmıştı. Hemen okula koştum. O cam tam bizim sınıfın önündeydi. Belki birisi yaralanmis olabilirdi. Koridora geldiğimde yerde yatan y/n yi gördüm...Aslında burda bitirmicektim ama yarın deneme sınavım var o yüzden az yazdım. Ayrıca bu sıralar pek yazamazsam şaşmayın. İyi akşamlar dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans/STRAY KİDS
Fanfiction•ARA VERILDI• (İdollere saygısızlık yoktur...) Sonunda hep istediğin Kore'ye gittin ancak kayboldun. Birazcık şansın varmış ki önünde eskiden okulda seni koruyan ama sevmeyen arkadaşların duruyordu...