EVEETT SONUNDA BİTTİ SİZİN İÇİN 727 KELİME YAZDIM SEVE SEVE OKUYUN
Yerde uyuya kalmışım. Uyanır uyanmaz direk saate baktım. 07.35 di. Okula gidesim yoktu. Dünden kalan acıyla nasıl okula gidebilirdim ki. Ve yeniden ağlamaya başladım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Kendimi kimsesiz gibi hissediyordum. Alev'i aradım, zaten Alev den başka kimsem yoktu.
~y/n: Alev, Alev ben ne yapacağımı bilmiyorum.
~Alev: y/n bugün okulun ilk günü biliyorsun, okula gidebilecek misin?
~y/n: Bilmiyorum.
~Alev: Ben yoldayım. 3 saate orda olurum, artık seninle Kore de yaşamaya karar verdim. Eğer istersen tabii. Seni yalnız bırakamam.
~y/n: Olur, çok iyi olur.
~Alev: Tamam. Sen okula git. Anahtarı da bir ayakkabının içine at, hatta direk ayakkabının fotoğrafını at. Ben gelince eve girerim. Olur mu?
~y/n: Olur da okula nasıl gidiyim? Neden gidiyim ki?
~Alev: Biraz kafan dağılır.
~y/n: Pek arkadaşım olacağını sanmıyorum, hatta hiç olmaz.
~Alev: Kitap fala- Hayırr resim çiz sen çok iyi resim çizersin. Ama okulda!
~y/n: Okula sırf seni kırmamak için gidiyorum.
~Alev: Saoll
~y/n: Ama ya aniden ağlamaya başlarsam...
~Alev: y/n hadi amaa, ağlama lütfen. Eğer ağlarsan da kızlar tuvaletine koşarsın
~y/n: Tamam umarım ağlamam. Görüşürüz
~Alev: Ağlasan da doğal boşver birşey olmaz. Ama yinede ağlamak zorunda gibi hissetme. Görüşürüz, anahtarı koymayı unutma.
~y/n: Tamam, baybay
Telefonu kapattım. Göz yaşlarımı sildim. Ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım. Saat 8 gibi hazırdım. Evden çıktım. Kapıyı kitleyip bir ayakkabımın içine anahtarı attım sonra da Alev e fotoğrafını attım. Okul saat 08.30 da başlıyordu. Benim evimden okula kadar 20 dakika yürüme mesafesi vardı. Yola koyuldum, okulun ilk gününden geç kalmasam iyiydi.
(..)
5 dakika sonra yanımda bir araba durdu ve kornaya bastı. Kafamı çevirip baktım. Minho gelmişti:
~Minho: Okula mı gidiyorsun?
~y/n: Evet de sen nerden çıktın?
~Minho: Gel atla seni de bırakıyım.
~y/n: Sorumu cevapla öyle
~Minho: Sanırım aynı okuldayız. Bende okula gidiyordum, geç kaldığım için araba ile geldim. Hadi bin yoksa geç kalacaksın.
~y/n: İyi tamam. Umarım aynı sınıfta değildiriz.
~Minho: Pek sanmıyorum. Çünkü tüm sınıflar için sadece bir şube var. O yüzden aynı sınıftayız.
~y/n: Yaa, hayırr
*Minho kahkaha patlattı.
(...)
Okulun önünde indik. Beraber okula girdik. Beraber sınıfa da girdik. Heryere beraber girdik işte. Ben sınıfa girince en köşedeki arka sıradan fısıltı sesi yükseldi (Minho ile girdiğim için değil). Bende hızlıca (fısıltı gelen yerin tersi olan köşeye) arkadan ikinci sıraya oturdum. Boş sıra bulabildiğime sevinmiştim doğrusu. Çünkü oturmak için izin almama gerek yoktu. Ve birileriyle konuşmak istemiyordum. Minho ise benim yer bulduğumu görünce fısıltı gelen sıraya gitti ve oturdu. Dikkatli bakınca orada Felix ve Bang Chan'ın olduğunu da gördüm. Ne kadar şanssızdım. O an utançtan ölecektim resmen. Ama onları görmemiş gibi davrandım. Zil de bir çalmadı gitti. Orda boş boş oturmak yerine telefonu açtım. WhatsApp okul grubu kurulmuştu. 52 mesaj vardı. Merak edip baktım. Sınıf mevcudu 12 ydi. Yok artık! İyice stres oldum. Çünkü 8 erkek, 4 kızdı. O kızlardan biri ben olduğuma göre 3 kız arkadaşım olabilirdi. Ayrıca ben özellikle Stray Kids ile aynı okulda olmamak için koleje gidiyordum. Bunlar beni yine buluyordu. Off off. En ön sırada oturan 2 kız vardı. 3. kız ortalar da gözükmüyordu. O iki kız da beraber oturduğuna göre kesinn yine tek kaldım. Sıkıntıdan okul grubunun mesajlarına baktım, ama cevap yazmıyordum, yazamazdım.
-Okulun ilk günüğğğ
-napim
-Offf
-Selam güzel insanlar, hepinizi çok seviyorum.
-Bane
-Günaydın
-Günaydın
-offf ben açım
-peçete?
-Ay saçım çarptıda yanlış yazdım
-Bende öyle düşünmüştüm
-SELAM MİLLET
-selam
-selam
-YOĞK
-Siz kaçta evden çıkcanız?
-31.31 de
-Tamam
-Beni alamaya gelmek isteyen?
-Yok
-olmaz
-hayır
-Ben kendimi götüremiyom seni nasi götüriyim
-Açım ben
-dayak?
-yani okuldaki yemekler nasıl demek istemiştim
-DAHA EVDESİN KAHVALTI YAPSANA MK
-evdekiler bitti ama
-oha
-yuh
-yok artık
-hiç doymuyo zaten
-Ben evden çıkıyorum
-bende
-hiç okula gidesim yok
-Gelme o zmn🧠
-yok la eğlenceyi kaçıramam
-Eğlence olduğunu kim söyledi?
-BEN
-Çocuklar bu okul grubu boş yazışma yapmayın, sadece ders için yazışın.
-Bu ne saçmalıyo
-Olmaz
-Ders ne yeniyo mu
-Atın lan bunu gruptan
-AGAGGAGAAGAGGAA
-boş yazışmıyoz ki
-Cidden ne alaka
-Baby Don't Hurt Me
-hıh terbiyesiz
-sensin lan terbiyesiz
-Neyse BEN OKULA GİDİYORUM GÖRÜŞMEMEK ÜZERE HOŞÇAKALMAYIN
-Tamam
Gerçekten çok boş yazışmalardı. Sonunda Zil çaldı. Telefonu kapatıp sıranın üstüne bıraktım. Hoca 3 dk sonra geldi.
~Bayan Mia: Günaydın, Herkese Merhaba.
~Topluca: Günaydın
~Bayan Mia: Evet çoçuklar, bugün okulun ilk günü olduğu için ders işlemiyecez. Telefonlar toplanmıyacak. Hadi bahçeye çıkalım ve birbirinizle tanışın.
İşte şimdi yandık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans/STRAY KİDS
Fanfiction•ARA VERILDI• (İdollere saygısızlık yoktur...) Sonunda hep istediğin Kore'ye gittin ancak kayboldun. Birazcık şansın varmış ki önünde eskiden okulda seni koruyan ama sevmeyen arkadaşların duruyordu...