blueberry_kitty_8 ye ithaf edilmiştir.
Not: Medyadaki Natasha
"Bir taşıyıcının ailesi diğer taşıyıcılardır Noah."
NatashaNoah
Yavaşça gözlerimi araladım. Kaç saat uyuduğumu bilmiyordum.
Ancak hala yorgun hissediyordum.
Gözlerimi tekrar kapadım.
Mavi titreşimleri yeniden görmeye başladım. Artık bundan o kadar da korkmuyordum.
Mavi titresimler yavaşça kayboldu.
Ve belkide o an ömrümde gördüğüm en tuhaf rüyaya daldım.
Tuhaf aletlerin bulunduğu bir hapisanye benzeyen bir yerde buldum kendimi.
Burada kahverengi saçlı bir kız vardı. Saçlarının arasında buram buram mavilikler bulunuyordu.
Kızın gözleri ela rengindeydi.
Asi bir tavır takınmıştı. Üstünde beyaz bir elbise vardı.
Kızın yanında yaşlı bir adam duruyordu. Adam beyaz renk bir önlük giymişti.
Adam kızı bir sedyeye yatırmaya çalıştı. Kız deli gibi tepinmeye başladı. Adam ise "Hadi İzabella söz veriyorum hiç acı hissetmeyeceksin" diye fısıldadı.
Adı İzabella olan kız diretti. Çığlıklar atıyordu .
"Senin denek maymunun olmayacağım. Eğer şimdi beni serbest bırakmasan..."
"Ne yaparsın beni buharlaştırır mısın yoksa?" Dedi adam gülerek.
Sonra ise katıla katıla gülmeye başladı.
İzabella ise önce duraksadı. Sonra başını yere eğdi ve gülümseyerek "İyi fikir." Diye karşılık verdi.
Adam bir an ciddilesti. Sanki kızın ne yapacağını tahmin etmeye çalışır gibi bir hali vardı.
Kızın gözlerinde belli belirsiz bir parıltı belirdi.
Ela rengindeki gözleri koyulaşmaya başladı. Sonra ise gözleri tamamen kızıl renge boyandı.
Adamin yuzu kıza baktıkça gerilmeye başladı. Kız ise bu manzarayı gülümseyerek seyrediyordu.
Kız elini yere koydu ve etrafına bir çember çizdi. Sonra anlamadığım bir kaç şey söyledi.
Bunları söyler söylemez çember ateş aldı. Alevler yayılıyordu.
Adam korkuyla geri çekildi. Sonrada telsiz benzeri bir seyi eline alarak "Josephine çabuk buraya gel!" Diye bağırdı.
Bunu dedikten sonra kapıdan içeri bir kadın girdi.
Kadın bir takım elbise giymişti. Yüzünde çok ciddi bir ifade vardı.
Emin adımlarla yürümeye basaldi. İzabella kadını görünce daha da sinirlenmiş olacak ki alevler daha geniş bir alanı kapamaya başladı.
Ancak Josephine yavaşça kızın yanına gitti.
Alevler yükselmeye devam ediyordu.
İzabella Josephine'ye bir alev topu fırlattı.
Josephine ise bileğinde bulunan bir cipe dokundu ve bu çip bir kalkana dönüştü.
Ates topu buna değer değmez kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taşıyıcılar:Ölümcül Proje [DÜZENLENİYOR]
Science FictionBasit bir hata gibi görünen bir deney.... Bu deneyin sonuçlarına katlanmak zorunda olan çocuklar... Acaba her şey göründüğü kadar şeffaf mı? Yapılan bu yanlışlık gercektende bir hata mı yoksa kasti mi? Amaç ne? Taşıyıcıları öldürmek mi? .......... ...