Kendi Cesedimle Karşılaşıyorum

33 11 22
                                    

"Yutkundum. O an her parça yerine oturdu. Yerde kanlar içinde yatan kız bendim... Bedenim oradaydı. Çünkü ölen bendim."
Noah

Noah

Büyülenmiş bir şekilde karşımda duran kampa bakıyordum.

"Burası mükemmel" dedi Natty.

"Kesinlikle öyle" diye mırıldandı Iven bakışlarını ayırmadan.

"Birde kampın içini görün" dedi Willy. "Ama önce Bay Haley ve Bayan Gwen ile tanışmalısınız"

Hepimiz başımızı salladık. Büyülenmiş gibiydik.

"Beni takip edin" dedi Willy. "Önce kızıl eve gideceğiz. Burası yöneticilerin bulunduğu yerdir."

Jessica soran gözlerle Willy'e baktı. "Bay Haley ve Bayan Gwen'den başka yönetici var mı?"

"Evet" dedi Willy. "Birde Bay K. var."

"Bay K. mi?" Dedi Milen. "Ürkütücü birinine benziyor."

"İnan bana öyle biri değil" dedi Willy yürümeye devam ederken. "Ah... Ve geldik... İşte kızıl ev."

Hızlı adımlarla içeri girdik.

Burası bana yine tanıdık geldi.

Çünkü burayı rüyamda görmüştüm... Bay Haley ve Bayan Gwen'i de rüyamda görmüştüm!

İçeri girdiğimizde Bay Haley ve Bayan Gwen'in tıpkı rüyamdaki gibi çalışmakta olduklarını gördük.

"Öhöm" dedi Willy. "Bay Haley,Bayan Gwen misafirlerimiz var"

İkiside aynı anda dönüp bize baktılar.

Bayan Gwen ayağa kalktı.

Hepimizi tek tek süzdü.

"Iven,Jessica,Rubi,İzabella,Noah, Nicolas,Milen,Alberto,Kikka ve Natasha" dedi. "Doğru mu?"

"E-evet" dedi Alberto.

"Ben Gwen Jones ve buda kardeşim Haley Jones." Diye devam etti Bayan Gwen.

"İlk girişleri yapıldı mı?" Diye sordu Bay Haley Willy'e dönerek.

Willy evet anlamında başını salladı. "Kulubelerin tanıtımı yapılacak ve kamp alanı gezdirilecek sadece."

"Peki" dedi Bayan Gwen. "Sen gidip 11. Kulübeye son duyuruları yap William. Ayrıca Janette'ye söyle 5. Kulübede halledilmesi gereken bazı işler var"

"Tabi Bayan Gwen" dedi Willy ve bizi Bay Haley ve Bayan Gwen'a yalnız birakarak kızıl evden ayrıldı.

"Haley" dedi Bayan Gwen Bay Haley'e dönerek. "Çocuklara kampı gezdir. Bende son gelen yiyecek kargosuna bakacağım."

"Tabi Gwen" dedi Bay Haley. Sonra bize döndü. "Hadi beni takip edin çocuklar."

Hepimiz Bay Haley'in peşine düştük ve böylece turumuz başladı.

Aslında gördüğümüz iri yarı bazı kampçıları saymazsak oldukça neşeli bir tur geçirdiğimiz söyleyebilirdim.

"Burası kulubelerin olduğu yer" dedi Bay Haley eliyle yaklaşık 10-15 kulübeye işaret ederek.

Kulübelerin hepsi birbirinden farklıydı. Ve belkide çoğu şu ana kadar gördüğüm en tuhaf binalardı.

"Herkes istediği kulübede mı kalıyor?" Diye sordu Nicolas.

"Hayır" dedi Bay Haley. "Özelliğiniz göre kalıyorsunuz."

"Örneğin 7 numaralı kulübe iyileştirme gücü olanların kaldığı yerdir, 3 numara suya hükmedenlerin, 5 numara ateşe ve 9 numara ise bitkilere!"

Taşıyıcılar:Ölümcül Proje [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin