Tuhaf Bir Kurumdan Gizli Bir E-Posta Alıyoruz

25 11 17
                                    

Medyadaki Kikka

"Senin annenin fazla çalışması üzücü Rubi, benim annemin hep aynı yemeği yapması kötü, sizin hep makarna yemeniz kötü Kikka, annenin menüyü kardeşinin isteğine göre şekillendirmesi de üzücü Natty, annenin sana hiç yemek pişrememesi de öyle Jess..."
İzabella

Noah

Tam garip rüyalar benim peşini bıraktı diye düşünürken bugün gördüğüm rüya her şeyi altüst etti... Bu rüya İzabella ile ilgili değildi belki ama en az o dönem gördüğüm rüyalar kadar tuhaftı.

"Bir kadın bilgisayar başında oturmuş bir şeyler yazıyordu.

Oldukça yorgun görünüyordu. Sonra odaya bir adam girdi.

Adam alaycı bir ifade takınmıştı.

"Nasıl gidiyor Gwen? Bir sonuca vardın mı?" Diye sordu adam.

Adı Gwen olan kadın başını salladı. "Hala yeni biri gelmedi Haley" dedi. "Böyle giderse yakında burası ıssız bir yer haline gelecek.

"Son zamanlarda mesajlarımızı çoğuna ulaşmıyor" dedi adı Haley olan adam.

Gwen başıyla onayladı. "Umarım dün yolladığım mesaj taşıyıcılara ulaşmıştır. Çok kalabalık bir gruptular gerçekten" dedi Gwen.

Haley gülümsemeye çalıştı ve elini Gwen'in omzuna koydu. "Eminim ulaşmıştır sevgili ablacığım." Dedi.

Gwen gözlerini devirdi.

"Hadi Haley burada daha fazla oyalanma. Çocuklara bu hafta yapılacak etkinlikleri anlatacaksın. Dedi.

Haley iç çekti ve "Peki sen kazandın Gwen. " Dedi.

Gwen gülümsedi.

Bunu yapmasıyla rüyam bulanıklaştı.

Neden böyle tuhaf rüyalar görüyordum?

Genelde eğer bir şeyi rüyamda görürsem o şey mutlaka benle bağlantılı çıkıyordu. Ama şu ana kadar ne Gwen diye birini tanımıştım ne de Haley diye birini...

Uykunun verdiği sersemlik ayağa kalktım.

Önce ortamı biraz garipsedim.

"Doğru ya" diye geçirdim aklımdan... "En son Dr Martin de kalmıştık."

Eh günde 40 tane yer gezince insan yer algısını biraz kaybedebiliyor.

Etrafa bakındım.

Kanepenin üstünde uyuyakalmıştım.

Yavaşça ayağa kalktım.

Mutfaktan gülüşmeler geliyordu. Ellerimle gozlerimi oyalayıp mutfağa yöneldim.

Herkes çoktan kalkmıştı. Hatta kahvaltı yapıyorlardı.

Nefis kokuları takip ederek mutfağa girdim.

"Hmm" dedim "Çok güzel kokuyor"

"Sanada günaydın Noah" dedi Milen homurdanarak.

"Günaydın kozalak kafalı" dedim Natty'nin yanındaki sandalyeye oturmaya çalışırken.

"Sonunda uyanmaya karar vermene sevindik" diye takıldı Nicolas.

İzabella ona bir dirsek attı. "Kapa çeneni"

Nicolas gözlerini devirdi.

"Çocuklar,cocuklar" dedi Dr. Martin. "Kavga etmeyin lütfen."

"Peki" dedi Nicolas ve İzabella aynı anda.

Taşıyıcılar:Ölümcül Proje [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin