Za půl hodiny konečně končím v práci. Už toho moc nemám jen pár papírů, mám odpolední takže celí den je v háji + je Leden takže brzo tma. A já jdu domů pěšky..super asi bych měla něco o sobě říct že?
Jmenuju se Devlin Grodzka žiju v Berlíně. Ale podle příjmení nejsem čistá Němka. Máma je z Německa a táta je Polák. Je mi 22 a v Listopadu mi bude 23. A živím se jako ošetřovatel v márnici...je to trošku práce pro silnější lidi s žaludkem. Ale jsou za to skvělí peníze, a upřímně? Mi to nevadí. Občas teda sem přijdou trošku v drsném stavu lidi ale co s tím udělám?
Mám přítele Patrika jsme spolu rok a půl je mu 26 ale poslední dobou to už není jak dřív...upřímně jsem ráda že oba žijeme furt ve svém.
A takhle vypadám, mám teda ještě piercing v jazyku a pár tetování a jsem výškově menší cca 165cm.Hurá už je 10 hodin! Padla! Jen jsem si dala do kabelky svoje věci, vzala přes sebe černý kabát a šla domů. Chtěla jsem přejít přechod tak jsem se rozhlédla jestli nic nejede a šla jsem.
Bom! Nějakej debil mě srazil...nic vážného jen jsem spadla na zem. Jen jak jsem spadla jsem si roztrhla obočí super. Z auta vyšel ten idiot co mě srazil.
X - Slečno jste v pořádku?!
D - Ano jsem jen mám natrhlé obočí.
X - Moc se vám omlouvám, vezmu vás k sobě a ošetřím vám to.Prohlédla jsem si toho muže, byl vysoký hubený a dlouhé bílo blond vlasy. Měl dva zlaté kroužky ve rtu a pak septum. A zlatý kroužek v obočí. A měl nádherné tmavě hnědé oči..byl pohledný. Nabídl mi ruku a já jí přijala, nepřijde mi nebezpečný.
Nastoupila jsem k němu do auta.X - Moc se vám omlouvám, já vás neviděl fakt se moc omlouvám.
D - V pohodě a můžete mi tykat zas tak stará nejsem.
X - Jak se jmenuješ?
D - Develin a vy?
B - Bill a taky mi tykej.Usmál se na mě a já jeho úsměv opětovala, po chvilce jsme dojeli k jeho dobu...no domu..byl OBROVSKEJ! Jen jsem hleděla na jeho dům s otevřenou pusou. Zaparkoval a my vystoupili šel přede mne a otevřel dveře. Najednou se přede mnou objevil anglický buldok. Hned jsem si ho pohladila je krásnej.
B - To je Pumpa je hrozně hodnej.
D - Pumpa? To je to prase ze Lvího krále že?
B - Ano miluju tu pohádku.
D - Já svého kocoura pojmenovala Scar zas.Oba jsme se na sebe usmáli, najednou se víc na mně zadíval zainteresovaně pak zavrtěl hlavou a zavedl mně do kuchyně. Má to tady nádherné, řekl mi ať si sednu že jde pro lékárničku. A já poslechla. Porozhlídla jsem se jak to tu má hezké. Po chvilce přišel, vyčistil mi tu ránu...to už bolelo, pak mi dal náplast.
D - Děkuju.
B - Není zač...kolik ti je? Vypadáš mladě, co si dělala takhle pozdě večer?
D - Je mi 22 a šla jsem z odpolední kolik je tobě?
B - Mě je 25.Zahleděla jsem se na něj..přišlo mi že jsme si podobný v obličeji trošku.
B - A mohu znát celé tvé jméno?
D -Develin Grodzka
B - Já jsem Bill Kaulitz..ty nejsi Němka?
D - No jsem na půl Polka, táta je z Polska.
B - Aha aha..hele bude to znít divně...ale vypadáš jako já...hlavně když jsem byl mladší. Čekej ukážu ti fotku.
Hned jak jí ukázal vykulila jsem oči. Za prvé ta PODOBA?! A za druhé to je vlastně Bill Kaulitz z Tokio Hotelu jak jsem mohla zapomenout?D - Bože?! To není možný!
B - Jak jsem tě srazil tak jsem si to nevšiml jak je tma, ale až doma tady jsem si toho všiml.
D - Se ti stalo poprvé že?
B - Ano.
D - No nic..už budu muset jít, ráda jsem tě poznala.
B - Odvezu tě domu dlužím ti to za to jak jsem tě skoro zabil. A mohu na tebe kontakt? Určitě bych se rád s tebou ještě viděl.
D - Tak děkuju moc a určitě.Dali jsme si na sebe telefonní čísla + ig. Sedli jsme si do auta a já mu řekla kam má jéct. Po půl hodině jsme byli u mně. Chtěla jsem vystoupit z auta ale chytl mně za ruku já se na něj podívala.
B - A objetí nebude?
D - No jestli chceš.Objali jsme se a pak jen zamávali, já šla do svého bytu kde na mě čekal Scar. Hned jsem mu dala najíst. A já si dala sprchu a hodila ze sebou do postele. Furt jsem myslela na Billa, ta podoba? To není možný!
ČTEŠ
Vypadáš jako já...
RomanceDevlin si žije normální život, jen její vztah s přítelem není už jako dřív. Jednoho dne šla z práce a srazilo jí auto...ale ještě netuší že ten cizinec jí změní život.