8

91 9 2
                                    

Dneska to v práci celkem uteklo, s Meri jsme se furt smáli a tak. Po práci jsem běžela domů abych se stihla upravit než přijede Bill. Nalíčená jsem byla už z práce tam mám víc času. Jen vybrat fit.

Nakonec jsem si vybrala tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Nakonec jsem si vybrala tohle. Česala jsem si vlasy,když mi volal Bill.

B - Ahoj už tu jsem.
D - Ahoj, dobře tak vezmu si kabát a jdu.

Típla jsem to, a vzala si kabát a kabelku, zamkla jsem a šla za Billem. Hned jsme se v autě obejmuli. A pak jsme jeli do nějaké restaurace co vybral Bill. Celá cesta byla v dobré atmosféře. Po chvilce jsme dojeli na místo. Vypadalo to na nějakou fajnovou restauraci. Bill mi rychle otevřel dveře od auta, já se na něj usmála a on mi úsměv oplatil.

Šli jsme dovnitř té restaurace, a šli si sednout. Objednali jsme si každý na co měl chuť, furt jsme se na sebe usmívali. S ním se člověk jenom směje. Po chvilce nám přinesl číšník jídlo a my se do toho pustili. Bylo to výborné!!
Když jsme to snědli tak jsme ještě chvilku seděli ale pak to Bill za nás zaplatil..přijde mi blbé aby to za mě platil. Poté jsme šli ven, a zas se někam projít.

D - Je mi blbé aby si za mně utrácel,  přijde mi že ti to dlužím.
B - Nic mi nedlužíš.
D - Tak se aspoň skrč.

Nadzvedl obočí a nechápavě se skrčil a já mu dala pusu na tvář.

D - Aspoň takhle ti poděkuju.
B - Tak to abych ti furt něco kupoval.

Zazubil se na mě a já na něj taky. Procházeli jsme se po parku ale v dálce jsem viděla nějakého feťáka...ale když jsem se víc na něj koukla poznala jsem že to je Patrik...byl sjetej.

D - Bille jdem pryč tam je Patrik a je sjetej, nechci aby nás viděl.

Jen na to kývl a hned jsme se otočili, a šli k jeho autu. Navrhla jsem že můžem byla ještě chvilku u mně.

Přijeli jsme ke mně, hned jsem Billovi udělala kafe a poté jsme vybrali nějakej film na který budem koukat. Sedla jsem si vedle Billa a ten si mě chytl okolo ramen a přitáhl k sobě. Já si jen svojí hlavu položila na jeho rameno a v klidu jsme sledovali film. Když film skončil tak už musel jít, šla jsem ho doprovodit ke dveřím.

D - Děkuju za dnešní rande.
B - Taky děkuju, a brzo to zopakujeme.
D - No to doufám.

Obejmuli jsme se, a já mu ještě dala jemný polibek na rty. Byl rychlí. Nechci to uspěchat, jen jsem se na něj usmála on na mně taky a rozloučili jsme se. Byla jsem strašně ráda jak dnešek probíhal. Už byl čas jít spát tak jsem si dala sprchu udělala hygienu a šla jsem nakutě.

Ráno mně probudil budík..bože nesnáším ten zvuk. Šla jsem si udělat kafe abych se přibrala, pak jsem si vzala chleba s marmeládou a dala si menší snídani a vypila kafe.
Pak jsem si jen šla udělat ranní hygienu a nalíčila jsem se jako vždy. Pak jsem se jen převlíkla do kalhot a vzala si na sebe svetr s rolákem obula jsem si kozačky vzala si kabát a šla jsem do práce.
Před vchodem jsem se potkala s Meri, řekla jsem jí o včerejším rande a ta z toho měla pomálu větší radost než já. Převlíkla jsem se do pracovního a šla na sál. Dostala jsem nějaké papíry kdo to je...ale já si to nikdy nečtu k čemu?
Jako vždy jsem si pustila písničky a šla do práce vyndala jsem jedno tělo, bylo ještě v pytli. Rozepla jsem pytel...ale když jsem viděla kdo v něm leží tak jsem zalapala po dechu...

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat