Dnešek jsem si s Billem náramně užila. Furt se ten člověk směje, a on vás nakazí. Dokáže vás odreagovat. Šla jsem si dát sprchu převlíkla jsem se do pyžama a koukala jsem na telku. Za celou dobu co jsem byla venku s Billem jsem se nekoukla na mobil. Byli tam zprávy od Patrika, že se mi omlouvá atd atd. Dala jsem ignor, ten člověk mně nezajímá. Napíšu mu až mu zabalím jeho věci co tu má. Řekla jsem si že to udělám teď, měl tu jen pár triček. Dala jsem tam rovnou jeho dárky a fotky je to minulost pro mně. Pak jsem jen tu krabici zavřela. Už byl čas jít spát tak jsem se šla uložit do postele mám ranní tak musím brzo spát.
Je 3:20 probudilo mně zvonění..kurva za hodinu stávám do práce. To nemohlo počkat? Šla jsem k otevřít dveře a čekala jsem kdo se v nich ukáže. Byl to Patrik, měl v ruce kytku a čokoládu...bože ten mi nedá pokoj.
D - Co chceš?
P - Devlin...moc se omlouvám co jsem provedl jsem debil vím to. Odpusť mi. Miluju tě.Jen jsem se na něj chladně podívala, nemá to smysl. Protože by se nezměnil, už jednou jsem to zažila. Bylo by to furt stejné. Jen jsem vzala krabici s jeho věcma a dala mu jí.
D - Tady máš svoje věci a sbohem.
P - Že je to kvůli tomu debilovi?! Ten slavný Bill Kaulitz! Já ti nějsem dobrej co!?Jen jsem protočila očima a zabouchla dveře. Nebudu se hádat s idiotem, za půl hodiny bych stávala do práce. To už nemá smysl jít spát. Rovnou jsem se převlíkla do černých kalhot, vzala si na sebe černé tričko s bílými pruhy a dlouhým rukávem. Pak jsem si šla udělat ranní hygienu a pak jsem se nalíčila jako vždy. Měla jsem času ještě dost tak jsem si udělala kafe a dala si koláč k tomu. A spokojeně u toho potahovala z elektronky. Když jsem dokola kafe tak jsem dala jídlo Scarovi který spokojeně ještě spal..já mu to tak závidím. Už byl čas pomálu vyrazit. Vzala jsem si kabelku dala do ní mobil doklady klíče atd. Pak jsem si na sebe vzala černý kabát a obula si černé kozačky. Do práce to mám tak 40 minut pěšky.
Konečně jsem přišla do práce, šla jsem se jen převléknout do pracovního a šla byla jsem ready.D - Ahoj Meri.
M - Ahoj, tak jakej byl víkend?
D - Dobrej jen jsem se rozešla s Patrikem ale poznala jsem jednoho kluka...je fajn a hezkej.
M - To mně mrzí s tím Patrikem ale byl to kretén.
D - No to teda, no máme tady někoho?
M - Jo, máme tady 2 těla zatím. Smrt přirozená, jen se koukni jestli tam na nich není něco divného. Pak udělej to co vždy.
D - Jasně.Vzala jsem si desky co mi podala a já šla na "sál" pustila jsem si písničky. A vyndala jsem první tělo.
Jo možná vám přijdu jako magor, ale někdo tu práci dělat musí.
Jedno tělo mi zabralo dvě hodiny, ale pak přišla Meri že mi přivezli jedno tělo. Neměla jsem vyndané druhé tělo z mrazáku tak jsem si rovnou vrhla na tohle.M - Vypadá to na sebevraždu tak se na to koukni.
D - Jasně.Šla jsem si vzít roušku a rukavice. Odkryla jsem plachtu z těla....bože byla to mladá dívka 13 let bych řekla...tohle na těl práci nemusím. Když vám sem přinesou děti, nebo takhle mladé lidi co si vzali život. Byla krásná.
D - Proč jsi to udělala?
Mluvila jsem s ní a doufala že mi odpoví. Podívala jsem se na ruce všude řezance ale ne které by byli fatální aby se zabila. Sundala jsem z ní oblečení, hned mně zaujali její modřiny po jejím těle... koukla jsem se na papír kde jí našli. Prý doma.
Vzala jsem mobil co tu máme ( pevná linka) a vytočila jsem Meri.D - Meri, vypadá to že jí někdo mlátil často, buď šikana nebo domácí násilí tak to pak nahlaš.
M - Jasně děkuju.Položila jsem mobil a zapisovala jsem si, asi se otrávila. Musím se do ní podívat
( PRO SLABÉ POVAHY PŘESKOČTE TO!!)Vzala jsem skalper a rozřízla jsem břicho a pak žaludek. Nemusela jsem ani brát vzorky byli tam ještě nestrávené pilulky. Xanax a ne zrovna málo. Bylo tam toho že by to zabilo i koně. Ale i tak jsem vzala vzorek abych si byla 100% jistá jen ho pošlu do laborky. Zašila jsem jí. A začala jí balzamovat. Bylo jí 13...co se jí stalo? Že viděla jen tohle řešení?
ČTEŠ
Vypadáš jako já...
RomanceDevlin si žije normální život, jen její vztah s přítelem není už jako dřív. Jednoho dne šla z práce a srazilo jí auto...ale ještě netuší že ten cizinec jí změní život.