2

111 11 4
                                    

Probudilo mně klepání na dveře...je 8:30 kdo to může být? Šla jsem ke dveřím abych mohla otevřít. Stál tam Patrik...moc nejsem na něj zvědavá.

D - Ahoj...copak tu chceš takhle brzo?
P - Ahoj, můžu dál? Co se ti stalo s obočím?

Nemůžu mu říct že mě srazil Bill a že jsem pak šla k němu. Je extrémně žárliví.

D - Jo můžeš, no v práci zas Tereza dala na poličku skalpy moc vysoko a když jsem si je chtěla vzít tak jsem je shodila a jeden mi takhle přejel přes obočí. Jinak nic to není.

P - Měla bys dávat pozor.

Dal mi pusu na tvář a šel si sednou do obýváku. Udělala jsem mu kafe jako vždy, a přinesla jsem mu ho. Sobě jsem si taky udělala kafe a dala si buchtu co tu mám a šla k němu.

D - A něco potřebuješ že jsi sem přišel tak brzo?
P - Tě nemůžu vidět?
D - Můžeš, ale jsem po práci a jsem byla jsem unavená včera jsem tam měla 4 těla. Víš že tě ráda uvidím ale prostě...
P - Prostě co? Budu hádat chceš soukromí? Nebo se taháš s někým jiným. Včera jsem tě viděl v autě s nějakým chlapem když tě hodil domů. Kdo to je?
D - Tys mě špehoval?
P - Ne šel jsem od Olivera, kdo to je?
D - Kamarád..

Je mi jasné že se bude chtít hádat, tohle mně už nebaví. Hádat se kvůli blbostem.

P - Kamarád? A víš co jsem ti říkal o kamarádech.
D - A nepřeháníš to? Mi zakazovat kamarády? Sakra Patriku! Jen zbytečně žárlilš a pak se zbytečně hádáme, žárlil si i na číšníka když se na mě usmál! Mně ty hádky nebaví už.
P - Jsi moje chápeš to!

Už jsme na sebe zas řvali, tohle už nedávám. Buď ať odejde hned nebo končím.

D - Patriku..jdi pryč HNED.

Patrik se zvedl z gauče a šel pryč, hned po ránu hádka..super. Chtěla jsem myslet na něco jiného tak jsem se rozhodla si jít zaběhat. Vzala jsem si na své legíny tričko a mikinu. Nasadila jsem si sluchátka a šla si zaběhat.
Bylo to mnohem lepší, vyčistila jsem hlavu . Běžela jsem přes parka a potkala jsem Billa jak venčí Pumpu.

B - Ahoj! Co to obočí lepší?
D - Ahoj, jo mnohem.
B - A jak se máš?
D - Jo dobře, jen jsem se teda stihla pohádat s přítelem. Už mně ty hádky nebaví...asi to ukončím.
B - No pokud to tak cítíš, neměla by ses trápit v tom vztahu...hele nechtěla bys zítra něco podniknout? Dneska už něco mám. A rád bych tě chtěl vidět.
D - Jo určitě a taky tě ráda zas uvidím.

Ještě chvilku jsme si povídali a pak se rozloučili. Já běžela domů si dát sprchu a udělat ze sebe člověka. Pak jsem něco poklidila, volala mi sestřenice Jana. S tou mluvím jen polsky.

D - Ahoj! Jak se máš?
J - Ahoj, jo dobře. Co ty?
D - Zas jsem se pohádala s Patrikem a včera jsem potkala Billa Kaulitza! A zítra jdem ven.

Všechno jsem jí řekla co se stalo, i to jak jsem se poznala s Billem a že jsme si EXTRÉMNĚ podobný! Také jí to přišlo všechno zvláštní, a řádila mi ať se rozejdu s Patrikem že to nemá smysl. Ona teda Patrika moc nemusí ale má pravdu. Není tam už z mé strany nic. Chvilku jsme spolu ještě mluvili ale pak jsem musela už něco uvařit k obědu.
Nic mě nenapadalo...po chvilce přemýšlení jsem si řekla že špagety nejsou špatný nápad. Připravila jsem si suroviny, jen Scar se mi motal u nohou.

D - Scare, pak ti dám maso.

Ten jen začal vrnět a sledoval mně, je to neobyčejná kočka občas mi přijde že jsme propojený a navíc hrozně lidí se ho bojí jak je obrovskej.je to Mainská mývalí kočka, ale on je nějak přerostlej.

Dovařila jsem nandala jsem si jídlo a vzala si ho k televizi a koukala na nějaký seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Dovařila jsem nandala jsem si jídlo a vzala si ho k televizi a koukala na nějaký seriál. Uslyšela jsem jak mi cinkl mobil, psal mi Bill nad jeho zprávou jsem se usmívala je hrozně fajn.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat