D - A mohu se zeptat jak se vlastně jmenujete paní Policisto?
T - Tereza a můžem si tykat.
D - Tak to budu ráda Terez.Povídali jsme si, a pak za náma přišel Bill který nám popřál dobrý ráno a šel si udělat kafe.
T - Máte v plánu dneska jít do města?
B - Chci vyvenčit psa, takže ano.
T - Dobře tak s vámi půjdu, jen Devlin nemáš na půjčení nějaké oblečení? Abych nevzbuzovala pozornost.
D - Ano mám, půjdu něco najít.Šla jsem do pokoje a ze skříně jsem vzala kalhoty v šedivé barvě pak obyčejné bílé tričko a pak černou mikinu a přinesla to Tereza. Já se šla aspoň nalíčit ať to mám za sebou. Zabralo mi to cca 45 minut. Když jsem poklízela tak za mnou přišel Bill.
B - Nepůjdem už vyvenčit Pumbu?
D - jasně jen se převléknu.
B - Dobře.Usmál se a dal mi pusu na tvář a odešel. Já šla do ložnice se převléknout
A zas jsem si vzala kabelku kde jsem měla všechno, a mohli jsme jít. Já a Bill jsme se drželi ve předu a Tereza šla za náma, došli jsme do centra a Bill viděl malí stánek s květinami. Koupil mi modrou růži a Tereza taky koupil růži.B - Pro vás, že nám pomáháte.
T - Děkuju, a je to moje práce.Usmáli se na sebe a zas jsme se šli projít, nepotkali jsme Lili. Měli jsme klidnou procházku, než jsme šli domů tak jsme nakoupili jídlo a ještě potřebné věci a mohli jsme domů.
Doma si Bill psal nějaké texty co vymýšlel a Tereza si hrála se Scarem a já vařila guláš. Dnešek je zatím klidný, dovařila jsem tak jsem to jen nandala a zavolala že se jde ke stolu. Billovi a Terez to chutnalo, všichni jsme se bavili jen naší konverzaci vyrušil Teri mobil.
T - Ano?....kdy?.....dobře děkuju zatím.
S Billem jsme se na sebe podívali a pak na Terezu.
T - Kolegové spatřili Lili asi 4km od bytu před hodinou. Dneska radši půjdem ven když se bude muset vyvenčit Pumba. Slibuju že jí brzo chytneme.
D - Dobře..už aby to skončilo. Je to šílený.
T - To je.Dál jsme pokračovali v jídle. Tereza mi pomohla uklidit nádobí a Bill zavolal klukům že je ok a že má nějaký texty. Já si s Terez zahrála karty aby jsme nějak zabili čas. Hráli jsme tak aspoň dvě hodiny. Když jsme dohráli tak jsme s Terezou šli vyvenčit Pumbu, jen před panelák nechtěli jsme chodit daleko a furt jsme se ohlíželi. Po chvilce jsme se zas vrátili, je to hrozný pocit máte pocit že vás někdo loví. Že jste kořist. Kočka a myš. By se dalo říct a my jsme ta myš. Je sice raněná Lili ale je to jen rameno. Neříkám že jsem neměla chuť jí střelit do hlavy ale spadla bych na její úroveň. Sedla jsem si na gauč a přemýšlela nad tímhle vším. Přijde mi že to snad nikdy neskončí že to je nekonečné. Uslyšela jsem zvonek. Kdo to je? Tereza se zvedla a šla ke dveřím měla pistol u sebe. Opatrně otevřela, u dveří byl zas balík.
D - Neotevírej to..ty její balíčky jsou víc krvaví než řečnictví.
T - Musím se kouknout.Otevřela balík, vevnitř byla jen kůlka od krve. Moje kulka kterou jsem jí střelila. Ale pak mi to došlo.
D - POČKEJ! Je v paneláku nějak se sem dostala!
Terez vystřelila oči a hned volala kolegy ať sem přijedou.
ČTEŠ
Vypadáš jako já...
RomanceDevlin si žije normální život, jen její vztah s přítelem není už jako dřív. Jednoho dne šla z práce a srazilo jí auto...ale ještě netuší že ten cizinec jí změní život.