20

75 10 1
                                    

Jsem už týden u Billa. A vypadá to že se tam ještě zdržím, když jsem byla v obchodu tak jsem měla pocit že mě někdo sledu. A když jsem vyšla z obchodu tak někdo po mně hodil balónek s červenou barvou.

S Georgem jsme jeli ke mně, nechala jsem tam písek pro kočky a Scar to už potřebuje vyměnit. S Georgem jsme šli po chodbě k mému bytu, chtěla jsem odemknout ale zastavila mě sousedka.

S - Ahoj Devlin..nechci si stěžovat ale ten hluk co si včera dělala..ať se nepakuje.
D - Dobrý den...tak to si pletete já už týden nejsem doma.
S - Ne šlo to od tebe, nešel tam tvůj přítel?
D - Ne ten byl celou dobu u se mnou a nemá klíče.

Přišlo mi to divné, tak jsem odemkla byt a šla s Georgem do přecíně. Zatím to tu vypadala normálně, ale když jsem otevřela dveře do obýváku tak jsem nevěřila svým očím. Vypadalo to tu jako po tornádu! Nábytek byl poházený některé vázy zničené. Prostě se mi sem někdo vloupal a zničil to tady.

D - Zaklepej na sousedku a zeptej se jí zdá si nevšimla někoho divného.

Georg šel za ní, nechal nastevřené dveře radši, už tu nemůžu být. Ale jak se sem dostala? Rozhližela jsem se ale všimla jsem si okna, bylo zničené. Musela se sem dostat po žebříku co tu máme kdyby náhodou hořelo.
Georg během chvilky přišel a řekl že si všimla nějaké ženy. Hubená krátké vlasy na světle hnědou. Byla to Lili.

D - Pomůžeš mi sbalit zbylé věci co tu mám? A trošku to tu poklidit? Ten byt musím prodat.
Ge - Jasně.

Vypadala jsem všechny tašky a dva kufry co tu mám a dávala jsem do nich všechno. Když už se do to nich nevešlo tak jsem vyndala pytle a dávali do nich. Pak jsme s Georgem to tu poklidila. Odnesli jsme věci do auta. Já zamkla a jeli jsme k Billovi.

Ge - Devlin, klidně ti s klukama zařídíme naše bodyguardy. Tohle...tohle se ještě nestalo ani nám.
D - To je dobrý...udělám si papíry na pistol.

Přijeli jsme k Billovi, s Georgem jsme vzali kufry a některé tašky pro zbytek se vrátíme pak. Otevřeli jsme dveře a šli do obýváku kde byl Gustav a Tom. Bill se sprchoval.
Když nás viděli s taškami a kuframa tak na nás koukali a nechápali.

Gu - Nejela si jen pro ten písek?
D - Lili se ke mně vloupala a zničila mi některý nábytek. Už to není bezpečný. Budu muset prodat byt.
T - Jdi na policii.
D - A co jim řeknu? Že bývala švagrová mě chce zabít? Kvůli tomu že se její bratr přefetoval? Já nemám důkazy. Lili znám, je mazaná. A já neutíkám, udělám si zbrojní průkaz. Když mně tak ráda nadával do toho že jsem Polská mrcha a že jsme my Poláci nebezpečný..tak jí to ukážu. Neuvědomuje si že Slovany nechceš naštvat a je jedno že jsem na půl. Nebude hrát tu její hru kočka a myš, já nebudu myš.

Už jsem byla vytočená, jak utíkám. Já nikdy neutíkala před někým. Odnesla jsem věci do ložnice s Georgem. A ani jsem si nevybalila a hned jsem se šla registrovat na zkoušky ohledně zbrojáků.
Napsali mi že můžu už dneska na psycho testy, vzala jsem si doklady nějaké papíry a hned jsem popadala klíče od auta a šla.

T - Kam jdeš?
D - Na psycho testy.

Zabouchla jsem za sebou, a šla k autu. Nastartovala jsem a jela, cesta zabrala půl hodiny cca. Šla jsem dovnitř do té budovy, ohlásila jsem se a oni mě zavedli k počítači kde mám vyplnit ten psycho test. Po hodině jsem ho měla. A hned se mi ukázali výsledky. Uspěla jsem na 100%!

X - Tak to je skvělí výsledek! Tak půjdem udělat fotku dám vám průkaz a papíry a pak si zkusíte zastřílet.

Jen jsem kývla hlavou zle rozumím a šli jsme do místnosti kde mě odfotili. Když mě chtěl vyfotit tak přišla za nim jeho kolegyně a vybafla na něj a jak se lekl tak jsem se začala smát.

X - Ty jsi fakt blbá Ivano! Budeš moje smrt.

Podíval se na tu fotku, jak mě vyfotil, a pak se podíval na mně a ukázal jí

Podíval se na tu fotku, jak mě vyfotil, a pak se podíval na mně a ukázal jí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



X - Tu tam necháme co vy na to?
D - Jo..je hezká

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat