9

88 9 5
                                    

Ležel tam Patrik...bože bože bože! Zakryla jsem si rukou pusu a začala jsem brečet. Tohle nedokážu..ale na co umřel? Rozepla jsem mu mikinu co měl na sobě, viděla jsem jizvy od jehli. Podívala jsem se na jeho oči...předávkoval se. Začala jsem plakat, ale všimla jsem si že má v kapse papír. Vzala jsem ho a přečetla... byl to dopis na rozloučenou. On se předávkoval úmyslně. Jen jsem se sesypala na zem a brečela jsem. Vzala jsem mobil a vytočila Billa doufám že mi to zvedne.

B - Ano Develin?...

Zvedl mi telefon a byl ještě rozespalí, asi jsem ho probudila.

D - Omlouvám se Bille že tě budí ale mohl bys za mnou do práce..prosím.
B - Ty pláčeš? Co se stalo?
D - Mám tady na sále Patrika...on je mrtvej.
B - Bože...hned jedu.

Típla jsem to, a šla jsme za Meri říct jí že mně zbytek týdne neuvidí. Když jsem jí řekla koho tam mám tak byla v šoku jak já.

Ve dveřích se ukázal Bill, hned jak mně viděl šel za mnou mně obejmout. Já mu brečela do hrudí. Cítila jsem jak mně hladí po vlasech.

D - Jdu ho uklidit a jdu pryč Meri...
M - Jasně a drž se..

Obejmula mě, a já šla s Billem na sál. Vypila jsem hudbu a uklidila jsem Patrika...budu muset zavolat jeho mámě..ta to nepřežije.
Bill mně šel doprovodit do šatny abych se mohla v klidu převléknout. Furt jsem plakala, nemohu uvěřit tomu že si sáhl na život...
Převlíkla jsem se a šla za Billem, ten mně zas obejmul a řekl že mně hodí domů a že bude u mně. Jen jsem mu na to kývla..na víc jsem se nezmohla.
Celou cestu v autě mně držel za ruku, to mně i uklidnilo. Hned jak jsme dorazili domů tak jsem se posadila na gauč a koukala do blba.

D - Bille? V lednici mám víno, dáš mi ho prosím?

Kývl na mně a přinesl mi skleničku s vínem. Sedl si vedle mně a zas mně stáhl do objetí, znova jsem brečela. Je to moje vina? Zabil se kvůli mě? Dávala jsem si to za vinu.

D - Je to moje vina..
B - Není myško...za tohle může jen on, ty za nic nemůžeš a nebreč. Jsem tady.

Jeho přítomnost mně uklidňovala, jsem ráda že tu je se mnou. Ale musím napsat Isabell, vzala jsem mobil a napsala jí sms co se stalo. A kdyby potřebovala pomoc tak ať mi napíše. Jeho máma je skvělá a často jsme spolu chodili na kafe. Položila jsem mobil a napila se vína..

B - Mám tu dneska přespat?
D - Pokud můžeš..
B - Dobře tak za dvě hodinu půjdu dát Pumbu kamarádovi aby ho pohlídal a pak přijedu a postarám se o tebe.
D - Děkuju Bille.

Usmál se na mně a pohladil mě po tváři. Jeho dotek byl hřejiví. Uklidnila jsem se ale jsem v prdeli. Až Bill odejde napíšu kámošovi ať mi dá CBD. Potřebuju být v klidu a trávy se nedotknu už.

Uběhli dvě hodiny a Bill odjel za Pumbou a zabalit si věci. Hned jsem vzala mobil a volala jsem Davidovi.

Da- Ahoj, copak potřebuješ beru?
D - Ahoj Daví..potřebuju CBD jsem v prdeli..dneska mi na sál dali Patrika předávkoval se aby se zabil.
Da - Pane bože, to je mi líto..a jsi si jistá že to chceš? Řekla si že se už ničeho podobného nedotkneš.
D - Ano ale jsem v prdeli, dám ti peníze.
Da - Nic mi nedávej, hele mám tu něco co je kvalitní rovnou to nadrtím a za 5 minut přijď.
D - Děkuju jsi zlato.

Típla jsem to..připravila jsem si papírek a filtr. Pak jsem si si vzala bundu a šla do vedlejšího vchodu kde bydlí. Hned mě obejmul a dal mi sáček kde bylo CBD už nadrcené. Poděkovala jsem mu a šla k sobě, Billovi to ještě zabere tak mám čas. Rychle jsem to ubalila, otevřela okno a potáhla si. Dva roky jsem se toho nedotkla. Jo je to CBD je to legální ale slíbila jsem si to. Seděla jsem u okna, už jsem pociťovala jak už to působí.
Zrovna klepal Bill na dveře a šla jsem mu otevřít, měl v ruce tašku s nějakým jídlem.

B - Ty jsi hulila?
D - Vzala jsem si CBD, Bille..já nemohla.

Hlavou jsem na něj kývla ať jde dál, z popelníky jsem si vzala brko a dala si poslední potah a típla jsem to. Uklidila jsem to a nechala ještě větrat. Zas jsem brečela a Bill mě přišel obejmout.

D - Kurva já jsem v prdeli...slíbila jsem si že si toho nedotknu už nikdy víc a ani nic podobného..
B - Beru, sednem si a vše mi řekneš co tě trápí.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat