Přitáhl si mě k sobě, furt víc jsme se vášnivěji líbali. Oddělili jsme naše rty aby jsme se nadechli...podívali jsme se na sebe a usmáli se.
B - Budu ti kupovat ty kytky furt abych tohle dostával furt.
D - Kytky mi nemusíš kupovat, můžem jen tak.Nadzvedl obočí a dal mi krátký polibek a zas se na mně podíval.
B - Chtěl bych se zeptat..jak to mezi náma bude. Víš už k tobě mám city, ale určitě teď nechceš vztah ani se ptát nemusím..ale třeba po čase?
D - Na vztah se fakt necítím to ano, ale můžem tomu dát čas. Ale mám podmínku, pokud spolu nebudem tak do té doby nebudem spolu spát. Na tohle si dávám pozor.
B - Dobře souhlasím.Usmáli jsme se na sebe a políbili se. Oddělil jsme naše rty a on mě obejmout. Svojí hlavu měl položenou na mém rameni a nos měl zabořený na mém krk. Byl trošku schrbený a já na špičkách, stáli jsme tak asi 2 minuty. Ale najednou jsem cítila jak mi začal líbat krk, podívala jsem se na něj a zvedla obočí.
D - Copak to děláš?
B - Tohle můžu ne?
D - Ano, ale teď by jsme si měli udělat jídlo a pak můžeš pokračovat.Odtrhla jsem se od něj a šla jsem udělat těstovinoví salát. Bill si sedl do obýváku a hrál si s Scarem. Po chvilce jsem měla hotovo tak jsem nandala jídlo a houkla na Billa.
Povídali jsme si klasicky a celkem jsem se nasmála když mi Bill vyprávěl co občas dělají ha blbosti s klukama. Když jsme měli prázdné talíře tak jsem je vzala a dala do myčky ale najednou si mě chytl Bill a přehodil přes rameno.D - Bille! Co děláš!?
B - Chci si tě vzít do postele a celou si tě rozmazlovat.Došel se mnou do ložnice a položil si mně do postele a lehl si na mně a díval se na mě s úsměvem. A hladil mě po tváři a já jeho taky.
Dal mi krátký polibek na rty a pak rychle svoje rty přesunul na můj krk. Hladila jsem ho po vlasech, uvítala jsem jak se přisál ke krku. Udělal mi tam celkem výrazný cucflek.
Usmál se na mně a já něj taky, ale převrátila jsem nás a on byl pode mnou. Začala jsem ho taky líbat na krku, rukama mně držel za boky a pevně si mně držel. Jemně jsem ho kousla do rtu a také se přisála. Abych nebyla po zádu. Když jsem dodělala svojí práci tak jsem se lehla na jeho hruď a prstem jsem kroužila po jeho prsu. A on zas mně hladil po vlasech.B - Půjdeš na ten pohřeb?
D- Ano, je mi jedno že Lili si to nepřeje. Patrik by si to přál abych tam byla znala jsem ho dobře. Kdybych umřela já taky bych chtěla aby tam byl.
B - Tak tě tam odvezu a pak vyzvednu ano? Hlavně si dávej pozor na tu Lili.
D - Budu slibuju.Dali jsme si krátký polibek, zvedla jsem se z postele a šla pustit nějaký film.
B - Co pustíme?
D - Co chceš.
B - Anabel.
D - Zas horor? No tak jo.Pustila jsem film a lehla si na Billa, ten si mně pevně u sebe držel.
Proč jsem mu na to kývla? Na ten horor! Já se kurva začala bát u panenek! Děkuju. Když skončil ten film šla jsem se převléknout do pyžama. Bylo mi celkem horko tak jsem si vzala kratší tílko a kraťásky. Bill měl klasicky ty svoje šortky...hrozně dobře se na něj dívá ne že ne. Koukl se na mně a začal se culit.
D - Co je?
B - Jsou vidět ty bradavky a ty piercingy hodně, je to sexy.Trošku jsem začervenala, trošku jsem se cítila trapně. Bill šel ke mně a obejmul mě, ale trošku se smál. Já ho jen praštila do prsou a vyplázla na něj jazyk. Šli jsme pak lehnout a spolu jsme leželi v objetí. Spalo se mi dobře dokud...
ČTEŠ
Vypadáš jako já...
RomanceDevlin si žije normální život, jen její vztah s přítelem není už jako dřív. Jednoho dne šla z práce a srazilo jí auto...ale ještě netuší že ten cizinec jí změní život.