11

79 9 1
                                    

Probudila jsem se 9:05 ležela jsem na Billovo hrudi, a ten ještě spokojeně spal. Víc jsem si ho prohlédla ale zarazilo mě že má propíchnutou bradavku. Já se k tomu dokopávám dva roky a chlap na kterém ležím má propíchnutou bradavku no to mně poser.
Opatrně jsem stala z postele a šla do kuchyně, dala jsem najíst Scarovi. A pak jsem šla udělat snídani. Rozhodla jsem se udělat volský oka. Mezitím jsem dělala ještě kafe, a nakrájila zeleninu. Když jsem v klidu vařila lekla jsem se když mně něčí ruce chytli okolo pasu.
Rychle jsem se otočila, no jasně že to byl Bill který se usmíval a spokojeně na mně koukal.

B - No dobré ráno.
D - Dobré ráno.

Obejmuli jsme se a Bill mi dal pusu na tvář, je příjemné jak mně u toho studí ty jeho kroužky. Sedl si ke stolu a pil svoje kafe, já mezi film nandala snídani a položila ní na stůl.

B - pani..jsou to sice volský oka ale jsou fakt LUXUSNÍ.
D- Děkuju Bille, můžu mít otázku?
B - Ptej se.
D - Bolela ta bradavka když ti jí propichovali? Já se o to snažím už dva roky abych si je nechala propíchnout.
B - Jo bolí to, ale dá se to vydržet.
D - A nevadilo by ti...kdyby jsi tam šel se mnou?
B - Počkej co?! Jako psychická opora u toho až ti budou propichovat kozy?
D - No..

Jen jsem se na něj usmála.

B - Klidně ale nechám zavřené oči, nebudu tě hned okukovávat .
D- tak to děkuju.
B- za hodinu tam půjdeme.
D- CO?!
B - Chceš to dva roky tak dneska to budeš mít.

Jen se na mně usmál a pokračoval v jídle. Já se šla rychle převléct

Pak jsem se nalíčila jako vždy, zabralo mi to fakt hodinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Pak jsem se nalíčila jako vždy, zabralo mi to fakt hodinu. Bill už byl převlečený a slušelo mu to

Vzala jsem si věci, dala je do kabelky a šli jsme k jeho autu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vzala jsem si věci, dala je do kabelky a šli jsme k jeho autu. Byla jsem nervózní. Bill to na mně poznal a chytl mně za ruku. To mně uklidnilo. Asi po 20 minutách jsme dojeli k jednomu salónku. Vystoupili jsme a šli dovnitř, Bill hned šel k nějaké holce co tu dělá piercingy asi jeho kamarádka oba pak ke mně přišli.

B - Develin tohle je Agnes.
D - Ahoj.
A - Ahoj tak na bradavky chceš jo?
D - Jo.
A - Dobře přinesu ti šperky ty si vybereš a mužem na to.

Jen jsem kývla a čekala až mi přinese šperky. Bill mi pomohl vybrat, a nakonec jsem si vybrala tenhle.

Šli jsme do jedné místnosti kde bylo lehátko, sundala jsem si tričko a Bill hned zavřel oči a čekal u lehátka abych ho mohla chytit za ruku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Šli jsme do jedné místnosti kde bylo lehátko, sundala jsem si tričko a Bill hned zavřel oči a čekal u lehátka abych ho mohla chytit za ruku.
Sundala jsem si podprsenku a lehla si na lehátko. A chytla Billa za ruku, trošku jsem se bála celkem.

A - Dobře zhluboka se nadechni.

Nadechla jsem se a zavřela oči,uvítala jsem neskutečnou bolest, víc jsem stiskla Billovo ruku a trošku sykla bolestí ale víc bolelo to nasazování piercingu. Už mi i vytekla slza, a to samé u druhé bradavky.

D - Promiňte holky moje.

Nad tím se Bill celkem uchetl, poté mi dala na to náplasti a pomohla mi zapnout podprsenku.

D - Můžeš otevřít oči.

Bill otevřel oči, a já si nasazovala tričko. Měla jsem strašnou radost ale bolelo to. Vytahovala jsem peněženku ale zastavila mně Agnes.

A - Do je dobrý Bill to zaplatil.

Jen jsem se podívala na Billa a nadzvedla jsem obočí a koukla se na něj. Ten se jen usmál, a šel ke mně.

B - Můžu ještě dneska u tebe přespat? Zítra bych tě seznámil s klukama.
D - Jasně.

Usmáli jsme se na sebe, a šli ze salónku, sedli jsme do auta, ale chtěla jsem poděkovat Billovi za to že utrácí zbytečně za mě.

D - Zavři oči.
B - Proč?
D - Zavři je.

Zavřel oči a já jsem se k němu naklonila a políbila jsem ho na jeho rty. A on začal spolupracovat. Byli tak příjemný na dotek a sladké a příjemné chladili jeho rty. Nakonec jsme se oddělili a podívali jsme se na sebe s úsměvem.

D - Tohle je děkování.
B - Tohle si nechám líbit.

Bill nastartoval auto a jeli jsme ke mně domů.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat