19

83 10 2
                                    

Ráno mě probudil budík v klidu jsem ležela na Billovo hrudi...nechce se mi do práce.

D - Bille?
B - Hm?
D - Hodíš mě do práce?
B -..jo..

Byl snad víc unavenej než já. Šla jsem si udělat ranní hygienu, nalíčila jsem se a pak se jen převlíkla

Bill na sebe jen hodil tepláky a mikinu, hned jak přijede domu tak si určitě si lehne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Bill na sebe jen hodil tepláky a mikinu, hned jak přijede domu tak si určitě si lehne. Vzala jsem si věci dala je do kabelky a šli jsme k autu.

B - Jak můžeš dávat ty ranní?
D - Si zvykneš.
B - Do konce týdne tě budu vozit, a pal ti pujčím jedno auto nebo tě vyzvednou kluci.

Jen jsem na to kývla..nechci se hádat. Nechci aby do toho zatahoval kluky. Dojeli jsme ke mně do práce, políbila jsem Billa a usmála se na něj.

B - Miluju tě.
D - Já tebe tak.

Vystoupila jsem z auta a šla dovnitř, hrozně pršelo. Už na mě čekala Meri, a vyptávala se na všechno. Řekla jsem jí to až v šatně když jsme se převlíkali. Byla z toho úplně hotová jak jsem jí to popisovala . Potom jsem každá šla dělat svojí práci, mám tam jen dvě těla tak pohoda. Když jsem dodělala poslední, tak zazvonil telefon. Šla jsem k němu.

D - Devlin Grodzka.
M - To jsem já, máš tu tělo...budeš muset pomoc na kriminální patologii. Josef je nemocnej a ty jsi jediná kdo je stejně dobrá jako on.
D - Dobře tak ať mi ho přivezou.

Přivezli mi tělo, já si vzala na sebe teda už zástěru roušku a rukavice. A dala pryč z něho plachtu..no kurva. Měl rozmlácenej obličej řezance na těle. Šla jsem vypnout hudbu a zapla jsem nahrávání aby se to pak mohla dát policii.

D - Je 9:05 4.3. 2023. Mám tu muže okolo 34-40, běloch. Jeho obličej je značně poškozen, byl umlácen.

Víc jsem se prohlídla jeho tvář, našla jsem fatální ránu na spánku.

D - Smrt byla způsobená tupím předmětem na spánek. Muž má zlomený nos, monokl na levém oku.

Otevřela jsem jeho pusu, abych vyndala jeden zub aby se zjistilo kdo to je.

D - Zuby má vymlácené jen stoličky zůstali...

Zarazila jsem, chybělo tam něco důležitého.

D - Nemá jazyk..byl uříznutý, řez byl čistý a neporušený...zřejmě o něj přišel ještě před smrtí.

Bylo to divné celé, pitva mi zabrala 3 hodiny...když jsem skončila. Dala jsem tělo do chladiče a odnesla jsem papíry Meri.

M - Tak co?
D - Vražda, tupím předmětem a byl mu uříznutý jazyk. Byl mučený.
M - Ty kokos.

B - Ahoj zlato.

Zrovna přišel Bill aby mě vyzvedl, hned mi zvedl náladu když jsem ho viděla. Hned jsme se obejmuli. Řekla jsem mu až tu počká a my s Meri se šli převléct do civilu. Pak jsme se rozloučili a já s Billem jsme šli k autu.

B - Tak dneska něco nového?
D - Jo dneska jsem měla pitvu, je to vražda a neměl jazyk.
B - Cože?
D - Neměl jazyk.
B - Bože jaký úchyl to mohl udělat.
D - Nevím, doufám že ne Lili.
B - Zlato neboj já tě ochráním.
D - Ale nemůžu se furt před ní schovávat jako srab.
B - Podle mě jí to pak přejde.
D - Snad ano.
B - Jsou u nás kluci, tak se nelekni jo.
D - Neboj.

Přijeli jsme domů a šli jsme dovnitř, s klukama jsem se přivítala. A pokecali jsme, Bill jim řekl co se stalo. Ten balíček. A přišlo jim to taky dost zvrácené, podle nich je magor. Ale ona je dost velkej magor.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat