22

80 10 3
                                    

Oba jsme těžce lapali po dechu po našém sexu...zas Bill předvedl skvělí výkon.

D - Jak můžeš bejt tak pokaždý úžasnej?
B - Někdo to prostě umí.
D - Ale tak? Pokaždé mě uděláš.
B - Počkej tebe Patrik pokaždý neudělal?
D - Ne.
B - to je pablb. Oba by měli vždy prožít orgasmus ti dva.

Ještě chvilku jsme si povídali, ale Bill po chvilce usnul.
Ale mě nešlo usnout, šla jsem si vzít kalhotky a Billovo tričko. A šla do obýváku si pustil televizi až jsem po chvilce usla nakonec u telky.

Ráno mně probudilo Billovi polibky.

B - Dobré ráno lásko.
D - Dobré ráno.
B - Jsi připravená na dnešní charitativní akci?
D - Na jakou?!
B - No ta pro ty zvířecí útulky.
D - Já nemám šaty nic!
B - Šaty jsem ti vybral a Agnes tě nalíčí a upraví ti vlasy. Na všechno jsem myslel.

Políbil mě do vlasů. A pak pohladil po tváří, a zvedl si mně do náruče. A odnesl mě do postele kde jsme se mazlili. Po hodině jsem se šla osprchovat . Když jsem se osprchovala tak přišla Agnes, rychle jsem na sebe hodili něco na doma a šla za ní. Přivítali jsme se a šli jsme do ložnice kde jsem měla už od Billa připravené šaty.

Sedla jsem si na židli a nechala Agnes aby se mnou dělala co chce. Připla mi do vlasů bílé prameny atd. Než jsem se na sebe koukla tak jsem si vzala na sebe šaty.

 Než jsem se na sebe koukla tak jsem si vzala na sebe šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Pak jsem se podívala do zrcadla na sebe...občas mě děsí jak jsem podobná Billovi ale ve směs to je i sexy. Ale co Agnes udělala? Wow!

 Ale co Agnes udělala? Wow!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Hned jsem jí obejmula. A ona Zavolala Billa který už byl taky připravenej.

 A ona Zavolala Billa který už byl taky připravenej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Miluju jeho styl oblékání. Ale když mě viděl málem mu spadla čelist. Šel ke mně a držel mě za boky a koukal mi do očí.

B - Wow..jsi kočka.
D - Děkuju.

Naklonil se ke mně a spojili jsme naše rty, poté jsme se rozloučili s Agnes a čekali jsme na odvoz. Mezi tím jsem hledala trošku větší kabelku kam bych dala tu pistol. Nechci nic riskovat, nakonec se mi to povedlo.
Po chvilce přijel řidič a my šli do auta, sedli jsme si do zádu a drželi se za ruce. Po hodině a půl jsme přijeli. Všude byli novináře a měli různé otázky. Ptali se Billa kdo jsem a ten jim pyšně řekl že jsem jeho přítelkyně. Jakým stylem to řekl mě potěšilo a trošku jsem zrudla. Šli jsme dovnitř do budovu kde už byli kluci, pozdravili jsme je a když mě registrovali. Tak jim spadla čelist. Bylo to roztomilé, byla tu příjemná atmosféra. Pila jsem šampaňské ve kterém plavali kousky zlata..jen chuť toho šampaňského byla drahá ale i to zlato? Všechno bylo až moc luxusní, Bill si mě furt držel u sebe po svém boku. Cítila jsem se s ním bezpečně. Při dobré zábavě nás vyrušil organizátor který nás prosil o chvilku pozornosti. Že někdo anonymní poslal dárek pro tuto charitu a že ho mají otevřít před námi.
Měla jsem divnej pocit, koukla jsem se na Billa zda má taky ale spíš měl úsměv na tváři...něco mi říkalo že se něco stane. Organizátor otevírál ten dárek. Když otevřel tu krabici zděsil se kamery ukázali na velké televizi co tam je...byl tam mrtvej pes! Celej od krve a byl na něm papír kde bylo krví napsáno ,, Nie zapomniałem, wkrótce będziesz na jego miejscu,, ( nezapomněla jsem, brzy budeš na jeho místě) věděla jsem od koho to je. Billovi a klukům to došlo taky a to nemuseli ani číst ten papír. Koukli jsme na sebe a rozhodli jéct k Billovi pro zvířata a jéct ke Gustavovi.
Rychle jsme šli ke svím řidičům, a řekli jsme mu ať nás odveze domů a počká na nás. Jel fakt rychle. Bála jsem se o Scara a Bill o Pumbu. Lili by neměla vědět kde bydlí Bill ale jistota je jistota.
Přijeli jsme domů rychle jsem vzala klec pro Scara a dala ho do ní. Ani jsme se s Billem nepřevlékli jen jsme vzali zvířata a rychle sedli do auta a jeli ke Gustavovi.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat