—-skipe time—-
Připravovala jsem se bo dneska jdu s Billem za klukama z kapely. Vybírala jsem si nějakej fit chci vypadat dobře ale ne jako nějaká fiflena
Nakonec jsem šla takhle kromě těch brýlí, už jsem byla ready tak jsem houkla na Billa že můžem vyrazit.
S Billem jsme šli do auta a jeli, měla jsem trému ale nedala jsem to znát. Jeli jsme hodinu a přijeli jsme k jejich studiu. Šla jsem hned za Billem, ten otevřel dveře a hned k němu přiběhl Pumba. A pak se přivítal se mnou, pak jsme šli do nějaké místnosti kde byli kluci.B - Ahoj kluci!
T,Gu,Ge - Ahoj!
D - A-ahoj.Hned jak mně viděli kluci tak vykulili oči a šli si mně prohlédnout..jal teda je taky a upřímně? Všichni v reálitě vypadají mnohem líp.
T - Sakra nejsi naše ztracena sestra?
D - Pokud je váš táta Polák tak možná ano.
Gu - Bille ty máš štěstí srazit hezkou holku.Sedli jsme si s klukama a furt se mně na něco ptali.
Ge - Co děláš za práci?
D - No pracuju v márnici a občas jsem na patalogii.To kluci trošku zaskočilo, měli podobnou reakci jako Bill.
T - A ty ses narodila v Polsku nebo tady?
D - Tady jsem se narodila ale mám u Polské občanství, ale jezdím tam jen na léto. Je to tam fajn, i lidi jsou milí ale..jsou až moc pobožný. A já v boji nevěřím a osobně křesťanství a podobně nemusím. Jen tohle mi vadí, jak jsem celá v černém věčinou. A jak mám piercingy tetování tak mně ty staré bábi na vesnici kam jezdím za příbuznýma na mně divně koukají a říkají že jsem čarodějnice. A bylo jim divné že jsem ze sourozenci nechodili s babi do kostele.Pak se mně kluci ptali na různé věci, zajímali se o mně hodně. Je to milé, hodně jsme se s klukama spřátelili. Strávili jsme spolu celý den, pak byl čas jéct zas ke mně domů. Bude u mně do pátku, rozloučili jsme se a šli k autu. S Billem jsme se na sebe furt smáli, a v autě jsme se drželi za ruce. Pak ale zastavil u nějakého obchodu a řekl ať počkám v autě. Šel do obchodu a během 5 minut přišel. Přinesl mi zase růže a toho medvídka jak je celý z růží.
D - Ježiš Bille! To si nemusel, však nemám narozeniny.
B - Myško chci ti udělat radost.
D - Stačí mi tvoje přítomnost.Naklonila jsem se k němu a políbila ho. Ale krátce, doma mu zas poděkuju jako vždy. Jeli jsme ke mně domů a já se furt dívala na ty růže...jsou nádherné. Po chvilce jsme přijeli domů okolo 8. Odemkla jsem od bytu ale než jsme šli k mně tak jsem se koukla na poštu zda tam něco nemám. Byl tam nějaký papír tak jsem si ho otevřela.
,,Dávej si pozor! Za to co si způsobila zaplatíš ty svině! Tohle ti neprojde!,,
Psala to Lili..trošku mi přejel mráz po zádech..ale neřešila jsem to. Ale Bill mi vzal ten papír a přečetl si to.
B - Budu tě vyzvedávat z práce, nesmí se ti nic stát.
D - Bille zítra jsi jdu pro auto z opravny bude to dobrý.
B - Co když ne? Nechci ti dělat tady tátu, ale mám o tebe strach.
D - Chápu něco vymyslíme ju?Jen kývl na mně a šli jsme konečně ke mě, vyndala jsem vázu a dala do ní růže a na poličku jsem položila toho medvěda. Bill ke mně přišel a otočil si mně čelem k němu a zas jsme na sebe koukali s úsměvem.
Svoje ruce jsem položila na jeho tváře a přitáhla jo k sobě a políbila ho. A začal spolupracovat, svoje ruce dal na moje boky ale dal je pomálu na můj zadek který chytl....
ČTEŠ
Vypadáš jako já...
RomanceDevlin si žije normální život, jen její vztah s přítelem není už jako dřív. Jednoho dne šla z práce a srazilo jí auto...ale ještě netuší že ten cizinec jí změní život.