10

84 11 2
                                    

Seděla jsem s Billem na gauči, byla jsem na dně..a to dost. Ale už jsem pociťovala CBD jak mi pomáhá se uklidnit + to víno.

B - Develin..řekni mi co tě všechno trápí.
D - Nebudeš mně soudit?

Chytl mně za ruce a podíval se mi do očí, v jeho očích jsem se mohla utopit.

B - Tebe nikdy nebudu soudit.

Zhluboka jsem se nadechla a podívala se na něj.

D - Víš když jsem odmaturovala, tak jsem nastoupila k nám. Asi po prvním týdnu mi tam přivezli tělo. Byla tam moje kamarádka..byla v klubu a někdo jí něco hodil do pití a pak jí znásilnil ale ona měla slabé srdce. Tak to nezvládla... a umřela na to..a já jí musela pitvat...celou dobu jsem se brečela a říkali si proč jsem tam sakra s ní nešla? Mohla jsem tomu zabránit..vyčítala jsem si to. Jedinou možnost co jsem vydělá byla tráva..hulila jsem snad každý den. Vždycky hned po práci jsem si ubalila...trvalo to skoro rok...jenže se mi po té trávě zhoršila psychika. Musela jsem s tím přestat...slíbila jsem si že si už nic ohledně trávy nedám. Ale jak jsem tam viděla Patrika vzpomněla jsem si na tu kamarádku...

Zase se mi oči naplnili slzami a stékali po mé tváři. Stydím se za sebe.
Bill vzal svojí ruku a otřel mi oči, a pohladil po tváří. Měl smutný výraz...

B - Nic není tvoje vina...a je to minulost, co se stalo stalo se už s tím nic neuděláš. Buď můžeš před ní utíkat...nebo si něco z toho vzít ale jsem tu pro tebe a neopustím tě.

Hned jsem Billovi skočila do náruče a silně ho obejmula. Ten mi objetí oplatil, a hladil mně po vlasech.

D - Děkuju.
B Neděkuj.

Dal mi pusu na tvář a mnou prolétla taková energie..najednou se zvedl a vyndal z tašky jídlo co koupil a víno. Jen jsem se na něj usmála. Je to hezké co udělal, dal na stůl čokoládu mekáč, brambůrky a bonbóny. A pak nalil nám obou víno, musela jsem se na něj usmát. Hned jak viděl můj úsměv tak se taky na mně usmál.
Tak krásný úsměv jsem v životě neviděla, přinesl ještě deku a oba nás přikryl a pustili jsme film. Měla jsem hlavu položenou na Billovo klíně, a on mi hladil po zádech. Všechno jídlo jsme nějakým zázrakem snědli a už jen pili víno. V jeho přítomnosti jsem se cítila dobře. Jak to dělá? A čím to je?

B - Máš ráda horory?
D - Jo můžem něco pustit, ale nebudeš se bát?
B - Já ne, a co ty?

Hned se na mě usmál a nadzvedl jedno obočí.

D - No možná

Také jsem se na něj usmála a koukala na něj.

B - No klidně budu s tebou spát v posteli jestli chceš.
D - Tak proč ne?

Jen jsme se oba usmáli a pustili jsme si film, Bill vybral v zajetí démonů. Při tom film jsem seděla ale byla jsem nalepená na Billa. Fakt jsem se bála,  Bill si mě jen držel u sebe a líbilo se mu jak jsem u něj. Když film skončil tak se na mně jen Bill podíval a trošku se mi zasmál jak jsem byla vyklepaná.

B - Každý den máš v práci mrtvoli a nebojíš se a filmu jo.
D - No teď se budu bát taky v práci a ty povinně se mnou spíš v posteli.
B - To mi ani nevadí.
D - Kolik je vůbec?
B - 22:45.
D - No já jsem už unavená tak si dám rychlou sprchu a půjdem si lehnout.
B - Dobře.

Zas jsme se na sebe usmívali jako blbečci, vzala jsem si pyžamo a spodní prádlo a šla si dát sprchu, byla jsem rychlé. Pak jsem si vyčistila zuby a šla do ložnice.
Bill už byl převlečený..no spíš měl jen šortky na spaní. Viděla jsem jeho tetování a neměl jich zrovna málo. A měl taky dobrou postavu.
Rychle jsem se dívala jinam aby si nevšiml že na něj koukám. Kývla jsem na něj že může do koupelny si vyčistit zuby. Zas se na mně usmál a šel. Já si lehla do postele a snažila se usnout, po chvilce přišel Bill a lehl si ke mně. Ale cítila jsem jeho ruce jak si mně přitahujou k sobě blíž. Svojí hlavu měl položenou na mém zátylku a držel si mně jako plyšového medvěda. Pak mi dal pusu do vlasů.

B - Dobrou myško.
D - Dobrou Billíku.

Po chvilce jsme oba usli u sebe.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat